Кафедрада 5 педагогика ғылымдарының кандидаты, 1 еңбек сіңірген мәдениет қайраткері, 3 Қазақстан Республикасы Суретшілер одағының мүшесі, 6 Қазақстан Республикасы Дизайнерлер Одағының мүшесі, 1 Еуразиялық Дизайнерлер Одағының мүшесі, 11 педагогика ғылымдарының магистрі жұмыс істейді. Білім беру бағдарламасы бойынша сабақтар өткізу үшін 24 Оқу аудиториясы жабдықталған (музыкалық аспаптар, дыбыс шығаратын әдебиет, композиторлардың портреттері, аудио және бейнежазбалар, киіз басу шеберханасы, Ағаш өңдеу шеберханасы, кескіндеме және сурет салуға арналған арнайы аудиториялар, мүсіндер). "Өнер және музыка" кафедрасының барлық қызметі ЖОО-ның стратегиялық даму жоспары негізінде жүргізіледі.
Кафедра келесі білім беру бағдарламалары бойынша білім бакалаврларын даярлайды: - 6В01402 Музыкалық білім; - 6В01403 Бейнелеу өнері және сызу; - 6В01404 Кәсіптік оқыту; - 6В014005 Бейнелеу өнері, көркем еңбек және графика; - 6В02101 Дизайн.
ТолығырақКафедра қызметкерлері белсенді оқу-әдістемелік жұмыс жүргізеді. Оқу-әдістемелік құралдар, дәрістер курстары, әдістемелік ұсыныстар және басқа да Оқу материалдары жарық көрді. Мерзімді түрде қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық деңгейдегі конкурстар мен көрмелерге қатысады, кафедра онлайн көрмелер ұйымдастырады. Сонымен қатар, кафедра оқытушылары, студенттері мен магистранттары әртүрлі басылымдарда мақалалар шығарады.
ТолығырақСтуденттермен тәрбие және оқудан тыс жұмыс мамандарды даярлау процесінің ажырамас бөлігі болып табылады және тәрбиенің өзекті мәселелерін шешуге жауап беретін құралдар мен іс-әрекеттер жүйесін құру, түлектердің жеке және кәсіби қалыптасуы үшін қолайлы жағдайлар жасау мақсатында жүргізіледі. Кафедрадағы тәрбие жұмысының мәселелерін қоюдың өзектілігі студенттік жастар ортасының, жастардың кез-келген бастамалардағы ерекшеліктеріне байланысты.
Толығырақ6B01405 - Бейнелеу өнері, көркем еңбек және графика
B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 6B01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді.
"Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті" КеАҚ, Өнер және спорт факультетінің "Өнер және музыка" кафедрасының "6B01405 - Бейнелеу өнері . көркем еңбек және графика" білім беру бағдарламасы кәсіптік білім беру саласындағы педагогикалық қызмет бакалавры саласындағы кәсіби шығармашылық қызметке суретшілерді дайындауға бағытталған білім беру бағдарламасы бойынша оқытуды жүзеге асырады, графика, кескіндеме ,мүсін; өнер және дизайн саласындағы әртүрлі классикалық және заманауи технологияларды қолдана отырып дайындау.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 203 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 25 кредитін игеруі, 12 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Пән Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі кезеңдерін зерделеуге бағытталған: көшпелі мемлекеттіліктің қалыптасуы, түркі өркениетінің ерекшеліктері, отаршылдық дәуірінің мазмұны, Қазақстан тарихының кеңестік кезеңі, тәуелсіздік кезеңі қарастырылады. Тарихи дамудың қозғаушы күштері, үрдістері, заңдылықтары талданады; Қазақстан тарихының өзекті мәселелері: қазақ халқының этногенезі, мемлекеттіліктің қалыптасуы, ұлт-азаттық қозғалыстар, демографиялық даму. Тарихи оқиғалар мен фактілерді талдау, тарихи әдебиеттермен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады.
Пәннің мақсаты – Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі даму кезеңдері туралы объективті тарихи білім беру.
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.
Антропогендік әсер ету және төтенше жағдайлар жағдайында тірі организмдердің, тұтастай биосфераның жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын және олардың тұрақты даму тетіктерін зерделеуден тұрады; сыбайлас жемқорлық ұғымын, оған қарсы күрестің заңдылығын, мемлекеттік қылмыстық-атқару саясатының мазмұнын түсінуден; білім алушыларда Экономикалық теория негіздері бойынша базалық іргелі тұрақты білімді қалыптастырудан, экономикалық ойлау іскерлігі мен дағдыларын сіңіруден; студенттерді кәсіпкерлік теориясы мен практикасымен, өз ісін құру негіздерімен таныстырудан; көшбасшылық қасиеттерді дамыту және жетілдіру.
«Орыс тілі» пәні - міндетті жалпы білім беру оқу пәні болып саналады. Орыс тілі курсы жалпы білім беру циклінің пәні ретінде университеттің қазақ бөлімдері студенттеріне арналған (бакалавриат). Оқу жоспары (Syllabus) келесі негізде құрылды: - ҚР ЖББ, ҚР Үкіметінің 2018 жылғы 31 қазандағы қаулысымен бекітілген № 604; - 2019 жылдың 19 қыркүйегінен бастап «орыс тілі» пәні бойынша типтік бағдарлама; - ДП 042-1.09-2019 «Пәннің жұмыс оқу жоспарын (оқу жоспары) және таңдау бойынша оқу бағдарламасын жобалауға құрылымы мен талаптары» құжатталған процедурасы. Бұл пән үштілділік пен рухани жаңғырудың мемлекеттік бағдарламаларын іске асыру аясында тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби, мәдениаралық қарым-қатынас саласында орыс тілінде танымдық және коммуникативтік қызметті жүзеге асыра алатын студенттің тілдік тұлғасын дамытуға арналған.
Бағдарламаның мақсаты ұлттық сана мен мәдени код негізінде интернационализм сапаларының дамуын, әлемдік мәдениеттер мен тілдерге әлемдік деңгейдегі білімнің, пайдаланылуы мен трансферті елді жаңғыртуды және болашақ мамандардың жеке мансаптық өсуін қамтамасыз етуге қабілетті озық заманауи технологиялардың аудармашысы ретінде толерантты қарым-қатынасты болжайтын рухани жаңғыртудың жалпыұлттық идеясы мәнмәтінінде студенттердің әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.
Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.
Студенттерде Абай, Шәкәрім, Әуезов шығармалары негізінде руханиятты қалыптастыру, ұлы ақын мен қайраткер Абайдың ойлау сабақтастығына студенттердің назарын аудару; латын жазуына негізделген қазіргі заманғы ұлттық әліпбиді игеру, жаңа әліпби негізінде әзірленген емленің жаңа ережелерін оқыту, оны жазу процесінде еркін пайдалану дағдыларын үйрету.
1106 ASBM Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология)
1104(1) KT Қазақ тілі
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.
Бұл пәннің мақсаты-студенттерді білім берудегі инклюзивті процестерді ұйымдастыру мен басқарудың негізгі ережелерімен таныстыру; инклюзивті білім беру жағдайында кәсіби қызметке дайын, балалар мен олардың отбасыларына әлеуметтік психологиялық-педагогикалық қолдау көрсете алатын, олардың жеке қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, барлық студенттер үшін білім беру бағытын құрудың инновациялық технологияларын меңгерген динамикалық, тиімді, өзін-өзі жетілдіретін маман қалыптастыру.
1202 ZhEPF Жас ерекшелік психологиясы және физиология
Тәжірибенің мазмұны балабақшаның тұтас педагогикалық үрдесінде оқу-педагогикалық процесті ұйымдастырудың ерекшеліктері мен басқару жүйесі туралы көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Білім алушы тәрбиешінің жұмыс жүйесін қоса алғанда, педагогикалық қызметтің барлық түрлері мен бағыттарымен танысады , сабақтар мен топтан тыс сабақтар барысында бақылау, балалардың жас ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық диагностикалау, психологиялық-педагогикалық ағарту жұмыстарын жүргізуді меңгереді.
Педагогикалық іс-тәжірибенің мақсаты білім беру жүйесінде тәрбие процесін жобалаумен және іске асырумен байланысты кәсіби педагогикалық құзыреттерді қалыптастыру, білім алушылардың әлеуметтік және кәсіптік бейімделу жағдайларын қамтамасыз ету, олардың педагогикалық кәсіптің нормалары мен құндылықтарын игеруі, педагогикалық қызметтің іс-әрекет тәжірибесін алуда білім алушылардың жеке басының кәсіптік бағдарлануын қалыптастыру болып табылады.
1203 Ped Педагогика
Пән оқу пәні бойынша аралық және қорытынды аттестаттау кезеңінде оқушылардың нәтижелерін бағалау критерийлерін зерделейді. Оқушыларды критериалды бағалау технологиясын,білім беру пәнінің бағыттары мен мақсаттарына сәйкес келетін критерийлер бойынша білім беру жүйесінің бағалауын зерделеу. Жаңартылған білім беру мазмұнының тұжырымдамасын білу. Жаңартылған білім беру мазмұнының үлгілік оқу жоспарларын әзірлеу. Кері байланыс. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау.Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын құру. Критериалды бағалау технологиясын қолдану.
- білім беру нәтижелерін критериалды бағалау технологиясы мен технологиясы туралы білімді меңгеру; - білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру
1203 Ped Педагогика
Білім алушылардың жас, жеке-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау. Жалпы психологиялық-педагогикалық заңдылықтардың оқу процесін ұйымдастыруды анықтау және талдау. Оқыту және тәрбиелеу міндеттерін шешуге бағытталған өткізілетін сабақтардың педагогикалық және психологиялық жоспар-конспектілерін құрастыру. Әзірленген жоспарға сәйкес оқу-тәрбие сабақтарын өткізу. Өз оқу-тәрбие сабақтарын және басқа студент-практиканттар өткізетін сабақтарды сауатты талдау. Зерттеу үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік зерттеу әдістерін қолдану.
Жоғары оқу орындарындағы педагогикалық және оқу-әдістемелік жұмыстың негіздерін оқып-үйрену, оқу бағытына сәйкес бейіндік пәндер бойынша оқу сабақтарының жекелеген түрлерін өткізудің педагогикалық шеберлігін меңгеру.
3215 PP Педагогикалық (пленэрлік) практика 2
4307 O(P)P Өндірістік (педагогикалық) практика
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Пән кеңістіктік көріністі дамытуға, сондай-ақ инженерлік-графикалық міндеттерді шешу үшін одан әрі практикалық іс-әрекетте қажетті негізгі білім мен дағдыларды үйренуге ықпал етеді: өндірісті технологиялық қайта құру, машиналар мен жабдықтарды жобалау және пайдалану кезінде әртүрлі мақсаттағы сызбаларды орындау және оқу. Техникалық құжаттарды оқу және бөлшектердің сызбаларын орындау білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Эскиздерді, суреттер мен схемаларды орындау, ресімдеу ережелері туралы негізгі мәліметтер.
Студенттердің сурет салуды оқыту әдістемесі туралы білімдерін игеруі, студенттерге техникалық және шығармашылық мәселелерді шешуге бағытталған оқу үдерісін күшейтіп, сызуды оқытудың тиімді әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын игеруі.
Бейнелеу өнері еңбек мамандығына кіріспе
3208 GOA Графиканы оқыту әдістемесі
Пән кеңістіктегі және жазықтықтағы инженерлік графиканың әртүрлі кескіндерінің теориялық негіздерін зерттейді. Техникалық және құрылыс сызбаларының әртүрлі әдістерін қолдану. Тақырыпты құрудың күрделілігі мен түріне байланысты сызбаларды бейнелеу алгоритмдерін білу . Сызбаларды зерттеу және оқу және оларды ГОСТ стандарттарының ережелері мен әдістері негізінде орындау. Конструкторлық және графикалық құжаттаманы әзірлеуді орындау және ресімдеу.
студенттерді баспа басылымдарында және басқа баспа өнімдерінде сапалы иллюстрациялық материалмен қамтамасыз ету үшін инженерлік графиканың мүмкіндіктерімен таныстыру
Бейнелеу өнері еңбек мамандығына кіріспе
3208 GOA Графиканы оқыту әдістемесі
Компьютерлік графикалық құралдарды құру, редакциялау және орнату бойынша заманауи графикалық бағдарламаларды зерделеу, конструкторлық құжаттарды жасау және дамыту графикалық бағдарламаларын зерттеу, қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды меңгеру, студенттердің біліктілігіне сәйкес келетін пәндерді оқытудағы болашақ кәсіби іс-әрекетте АКТ-пайдалану әдісіне ие болу.
Автоматика мен электрониканың, сызбалардың орындалуының стандарттары мен ережелерін білу, сызба геометрия және компьютерлік графика саласындағы білім, білік және дағдыларды қолданады.
Бейнелеу өнері еңбек мамандығына кіріспе
3208 GOA Графиканы оқыту әдістемесі
Пән кеңістіктік көріністі дамытуға, сондай-ақ инженерлік-графикалық міндеттерді шешу үшін одан әрі практикалық іс-әрекетте қажетті негізгі білім мен дағдыларды үйренуге ықпал етеді: өндірісті технологиялық қайта құру, машиналар мен жабдықтарды жобалау және пайдалану кезінде әртүрлі мақсаттағы сызбаларды орындау және оқу. Техникалық құжаттарды оқу және бөлшектердің сызбаларын орындау білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Эскиздерді, суреттер мен схемаларды орындау, ресімдеу ережелері туралы негізгі мәліметтер.
Машина жасау туралы білім - материалды өндірістің негізі. Машиналар жасау негіздері. Өндірісті техникалық дайындау. Машина жасау технологиясы - бұл машиналар жасау туралы ғылым. Станок жасау және оны дамыту жолдары.
Бейнелеу өнері еңбек мамандығына кіріспе
3208 GOA Графиканы оқыту әдістемесі
"Баспа графикасы" пәні бейненің композициялық құрылысындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды бекітеді. Нысандарды талдау және бейндерін түрлендіру. Станоктық және сәндік композициядағы стилизацияның әртүрлі формаларын ,графикалық тәсілдерді білу. Баспа техникасының қазақстандағы бейнелеу өнерінде рөлі. Шығармашылық ойлауды дамыту, бейнелеу өнерінің көркемдік мүмкіндіктер туралы ой-өрісін және түсінігін кеңейту және қолдану. Баспа графикасының жеке техникаларын қолдану.
Студенттерді баспа құралдарында және басқа баспа өнімдерінде сапалы иллюстрациялық материалмен қамтамасыз ету үшін баспа графикасының мүмкіндіктерімен таныстыру
Бейнелеу өнері еңбек мамандығына кіріспе
3208 GOA Графиканы оқыту әдістемесі
Пән кеңістіктік көріністі дамытуға, сондай-ақ инженерлік-графикалық міндеттерді шешу үшін одан әрі практикалық іс-әрекетте қажетті негізгі білім мен дағдыларды үйренуге ықпал етеді: өндірісті технологиялық қайта құру, машиналар мен жабдықтарды жобалау және пайдалану кезінде әртүрлі мақсаттағы сызбаларды орындау және оқу. Техникалық құжаттарды оқу және бөлшектердің сызбаларын орындау білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Эскиздерді, суреттер мен схемаларды орындау, ресімдеу ережелері туралы негізгі мәліметтер
Студенттердің сурет салу туралы білімдерін игеруі, сурет салуды оқытудың тиімді әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын игеруі, студенттердің техникалық және шығармашылық мәселелерін шешуге бағытталған оқу процесін жандандыруы.
Бейнелеу өнері еңбек мамандығына кіріспе
3208 GOA Графиканы оқыту әдістемесі
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Курс бейнелеу өнеріндегі даму кезеңдерінің әсері туралы қазіргі өнердегі ағымдар мен бағыттар туралы білім береді. Курс барысында интернет, Халықаралық көрмелер және суретшілердің қозғалысы арқылы бір-біріне әсер ететін ұлттық мәдениеттерді талдаудың негізгі тәсілдері көрсетілген. Курстың көрнекі материалдары 20-22 ғасырдағы белгілі Еуропалық ,қазақстандық, ресейлік суретшілердің жұмыстарын, қазіргі заманғы өнер мұражайларындағы көрмелердің материалдарын қамтиды.
Пәннің мақсаты - студенттердің кәсіби кеңістіктік-бейнелік ойлауын қалыптастыру, эстетикалық талғамын, форма мен кеңістік сезімін дамыту.
Бейнелеу өнері еңбек мамандығына кіріспе
1218 BS Бейнелеу сауаттылығы 2
Бейнелеу сауаттылығының негіздерін зерттеу: кесіндіні көзге бөлу, кеңістіктік жоспарлар, аксонометрия, кері перспектива, бір және екі түсу нүктесімен перспектива; - композициялық сауаттылықтың негіздерін оқыту: нүкте, сызық, дақ, симметрия , рефлексия, композицияның орталығы, пішін, өлшем, түс қарама - қайшылықтары;-объектілердің көркемдік және құрылымдық көрінісі. Натюрморттың түсі жақын, түрлі-түсті қаныққан заттардан жасалған бейнесі. Жарық фонда екі заттан тұратын қойылым.
Конструкцияны талдау әдісін қолдану. Оқу процесінде болашақ мұғалім натюрмортты, дизайнды, тонды орнатуға қатысты міндет, ережелер мен заңдар қояды.
Бейнелеу өнері еңбек мамандығына кіріспе
1218 BS Бейнелеу сауаттылығы 2
Пән бейнелеу және материалдық өнердің көркем-тарихи кезеңдерін зерттейді . Бейнелеу өнерінің тұрмыстық жанрының мәні мен ерекшелігін, сәндік интерьерді безендіру заңдылықтарын және халықтардың өзіндік тарихын ашады. Ол адамзаттың көркемдік дамуының тарихи процесінің дәуірлері мен стилінің жалпы сипаттамасын ашады. Өнердің түрлері мен жанрларын зерттеу. Шығармаларды талдау және материалдық мәдениеттің көркемдік құндылығын бағалау.
өнер мен материалдық мәдениеттің тарихын зерттеу, материалдық өнердің заңдылықтарымен танысу, жеке көркемдік жобалар құру үшін қиял мен шығармашылық ойлауды дамыту
Бейнелеу өнері еңбек мамандығына кіріспе
1218 BS Бейнелеу сауаттылығы 2
Студенттер өз бідімдерін күшейтеді және дамытады Ағаш өңдеу цехтарындағы дағдыларын графикалық техниканы, композиттік шешімдерді тақталарда орындайды. Тапсырмалар топпен немесе жеке түрде орындалады. Тәжірибе жетекшісі ұйымдастырушылықты қамтамасыз етеді көмектесу және тағайындау және тәжірибе бағдарламасы бойынша кеңес береді. Оқу практикасында студенттер көркемдік құралдармен жұмыс жасай отырып, шығармашылық қызметті жандандырады.Олар қиялға суреттер жасайды және жазады, бұл ойлау түрлерінің дамуына ықпал етеді: кеңістіктік, бейнелі, логикалық, техникалық, сонымен қатар көркемдік талғам мен эстетикалық сезімталдық. Көркем этюдтер мен ландшафттың графикалық эскиздерін орындау, этюдтерде мәнерлі композициялық-түсті шешімдер жасау бейнелеу өнері бойынша кәсіби шығармашылық дағдылар білімін бекітеді.
оқу практикасының мақсаты оқу процесінде алынған теориялық білімді бекіту мен тереңдетуді, шығармашылық қызметтің алғашқы дағдыларын алуды, бейнелеу өнерінде практикалық дағдылар мен жұмыс дағдыларын игеруді қамтитын бастапқы кәсіби құзыреттерді игеру болып табылады.
Бейнелеу өнері еңбек мамандығына кіріспе
2201 PP Педагогикалық тәжірибе (психология-педагогикалық)
Осы техникада орындалған өткеннің ұлы шеберлерінің шығармаларымен танысу, тұрмыстық заттардан натюрморттың суретін сала білу .Натурадан графикалық натюрморт бойынша жүйелі жұмыс жасау білігін қалыптастыру.Көкөністер мен жемістердің қысқа мерзімді этюдтерін орындау. Суық фондағы ақ заттардан, формасы мен түсі бойынша қарапайым заттардан, қараңғы фондағы заттардан, композицияға көкөністерді енгізе отырып, түсі қарама-қарсы заттардан Натюрмортты орындау.
Көкөністерді композицияға енгізе отырып, контрастын түсті заттардан натюрморт жасау әдістерін меңгеру, заттардың пішінін беру дағдыларын игеру.
1217 BS Бейнелеу сауаттылығы 1
2221 AS Академиялық сурет 2
Пән болашақ мұғалімдердің мектепте көркем безендіру және көркем безендіруді ұйымдастыру бойынша кәсіби дағдыларды игеруін зерттейді. Көркем графиканың бейнелеу құралдарын, классикалық материалдарды, модельдеу техникасын, көркемдік дизайнды қолданады.Оқу процесінде әр-түрлі бүйымдар мен заттарды жасау технологияларды іс жүзінде іске асырады. . Жаңа әдіс-тәсілдерді өз шығармашылығында пайдаланады. Оқу орындарында шығармашылық көрмелерді рәсімдеуде практикалық дағдыларды меңгереді және басқарарады.
Бейнелеу өнерінің заңдылықтарын оқып үйренудің, бейнелеу тәсілдерін, формаларын, тәсілдері мен құралдарын меңгерудегі білім мен практикалық дағдылар мен дағдыларды игеру.
1217 BS Бейнелеу сауаттылығы 1
2221 AS Академиялық сурет 2
"Көркем графика" пәні студенттерге кәсіби көкжиектер мен практикалық дағдыларды, эстетикалық идеяларды одан әрі кеңейтуге, көркемдік және практикалық іс-әрекеттерін жетілдіруге мүмкіндік береді, сонымен қатар форманың заңдылықтарын, шығармашылық жоспарды жүзеге асырудағы композициялық құрылыс пен бейнелеу құралдарының мүмкіндіктерін түсінуге, мазмұн мен көркемдік форманың тығыз өзара әрекеттесу қажеттілігін көруге көмектеседі. Орындау техникасы бойынша графикалық суреттің түрімен танысу.Эскизді орындау тәсілдері.Графикалық композициялардың аппликативті шешімі.
Пәнді оқыту – болашақ мамандардың өнердегі формалар құрылымының жалпы ішкі заңдылықтары туралы, сонымен қатар олардың тұтастығы мен заттардың мазмұнымен бірлігіне жету құралдары туралы білімдерін қалыптастыру.
1217 BS Бейнелеу сауаттылығы 1
2222 AK Академиялық кескіндеме 2
Пленерлық тәжірибеде студенттер пейзаждағы ауа-райының жағдайын, көңіл-күй мен бейнені зерттейді. Акварель кескіндеме техникасының барлық игерілген дағдылары мен әзірлемелерін пысықтайды, талдайды және орындайды. Сызықтық және жарық-ауа перспективасын білу. Қатты заттарды қабылдау және кескіндемедегі түс қатынастарын табу. Ашық ауада оқу этюдтерін орындайды. Тәжірибеде әртүрлі, тоналды және түсті әдістерді қолдану дағдыларын зертейді қолданады.
Сурет салу, кескіндеме және композиция бойынша арнайы білімдер мен дағдыларды бекіту және тереңдету; студенттердің шығармашылық белсенділігі мен бастамасын, олардың көркемдік қажеттіліктері мен эстетикалық талғамын дамыту.
1211 OP (IZO) Оқу практикасы
4307 O(P)P Өндірістік (педагогикалық) практика
Пән түстану ғылымының негізгі заңдарын ғылым ғылымы тұрғысынан қарастырады және оларды арнайы тапсырмаларды орындауда және шығармашылық кезінде қолдануда. Акварель және гуашь кескіндемесі арқылы көркем бейнені құрудың негізгі заңдылығын үйрену. Кескіндеме және түс ғылымы арқылы шынайы бейнені құрудың негізгі заңдарын білу. Кескіндемедегі композициялық және шығармашылық жұмыс туралы идеяны қалыптастыру.
студенттер түстерді қабылдау дағдылары мен дағдыларына ие және түс көру құрамы; оқушылардың көркемдік талғамын, шығармашылық ойлауы мен қиялын дамыту.
1217 BS Бейнелеу сауаттылығы 1
3223 Sur Сурет 1
3220 Kes (IZO) Кескіндеме 1
Пән пластикалық формаларды құру дағдыларын, табиғаттан және қабылдау арқылы жұмыс жасауды үйренеді. Қалыптастыру заңдарын білу. Пластикалық формаларды жасау кезінде техникалар мен материалдарды қолдану. Адамның құрылымы мен анатомиясын, масса мен форманың пропорционалды қатынасын (қаңқа,бұлшықет жүйесі) зерттеу. Шағын формадағы мүсіндерді орындау. Арнайы материалдар мен құралдардың көмегімен мүсіндеу әдісімен мүсіндік бұйымдарды жасау технологиясы мен техникасын зерделеу.
Адамның пластикалық құрылымы, модельдеу техникасы және мүсіндік материалдар технологиясы мәселелерін меңгеру. Шағын мүсіндер
3223 Sur Сурет 1
4306 LD Ландшафты дизайн
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Пән қарама-қарсы және түсі (темпера) бойынша әр-түрлі өнер және тұрмыстық заттардан натюрморттың бейнесі мен қойылымдарын ; түсі бойынша белсенді фондық жазықтықтағы заттарды таңдауды зерттеу және бейнелеу, сондай-ақ ою-өрнегі ( майлы бояулармен) бар өнер және тұрмыстық заттардан натюрморттың бейнесін зерттейді. Көлемді екі-үш тонға силуэт шешімінің түсіндіре отырып, әдістерін меңгеру және қолдану.
Бір-біріне қарама-қарсы түстерге ие өнер объектілері мен күнделікті өмірдің мысалын пайдаланып кескіндеме бейнесін жасау негіздерін оқып үйрену
1217 BS Бейнелеу сауаттылығы 1
2222 AK Академиялық кескіндеме 2
Пән Академиялық сурет 1-заттардың нақты әлемін, сонымен қатар классикалық канонның ережелеріне сәйкес адам денесінің құрылысын зерттейді. Адамның бас сүйегінің бейнесі: бас сүйегінің анатомиясын зерттеу, бас сүйегінің құрылымын талдау, бөліктердің пропорциялары, суреттің құрылымдық құрылысы .Бас және мойын бұлшықеттерімен экоршемен танысу, бұлшық еттер мен сүйектерді анықтау. Кесу және бастың бөліктері. Академиялық сурет пен нысандардың ерекшеліктерін дәл көшіруді білу.
Өзіндік жұмыс процесінде кәсіби шеберлікті арттыру. Иық белдеуімен бастың пішінін игеру, фигураның, адам денесінің бөліктерінің қозғалысын зерттеу.
1217 BS Бейнелеу сауаттылығы 1
2221 AS Академиялық сурет 2
Бұл пән студенттердің шындықты көркем қабылдауын дамытуға, табиғатты тұтас көруге, кеңістіктік ойлау мен есте сақтау процестерін жандандыруға, олардың әрі қарайғы кәсіби және шығармашылық қызметіне қажетті әртүрлі көркем материалдармен жұмыс жасау дағдылары мен әдістерін дамытуға ықпал етеді. Техникалық тәсілдер және репродукциялық процестер. Аэрографқа қатысты сурет және кескіндеме негіздері .Бейнелеу қызметіндегі негізгі материалдармен жұмыс.
Өздік жұмыс процесінде кәсіби шеберлікті жетілдіру, әртүрлі графикалық материалдарды тәжірибеде қолдана білу.
1217 BS Бейнелеу сауаттылығы 1
2221 AS Академиялық сурет 2
Пән реалистік бейнені жасау ережелерін объективті зерттейді, негізгі көркемдік материалдармен – акварельмен, гуашьпен, темперамен және маймен жұмыс жасауды қарастырады. Академиялық қойылымдар бойынша әдістемелік көрнекі құралдарды көрсетеді. Кескіндеменің экспрессивті құралдарын зерттейді. Оқу және шығармашылық жұмыстарды тиімді орындайды, бейнелеу өнерінің ережелері мен тәсілдерін қолдануды практикада үйренеді, кескіндеме және негізгі көркемдік материалдар мәселелерінде кәсіби бағдарланған.
Акварель және гуашь техникасын қолдана отырып, әртүрлі натюрморттардың көркем бейнесін жасау негіздерін оқып үйрену.
1217 BS Бейнелеу сауаттылығы 1
2222 AK Академиялық кескіндеме 2
Бұл пән студенттердің кеңістіктік және жобалық ойлауын қалыптастыруға, олардың жобалық құзіреттілігінің аясын кеңейтуге бағытталған. Практикалық жұмыстар студенттердің дизайнерлік ниетін білдірудің графикалық құралдарын қолданудың дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Графикалық техникаларды орындау және оларды қазіргі сабақ жағдайында қолдану " білім алушыларды графика өнерімен танысуға, өнердің графикалық өнерінің даму тарихы мен көрнекті графикалық шеберлер туралы білімдерін кеңейтуге арналған.
Табиғатты тұтастай көру, үлкен формадағы заңдылықтарды түсіну, түсіну қарапайым геометриялық денелердің көлемдік-кеңістіктік түрінің конструктивті негізі және адам фигуралары; форманың пластикалық құрылымын талдау және дұрыс бейнелеу
1217 BS Бейнелеу сауаттылығы 1
2221 AS Академиялық сурет 2
Пән натюрморт, пейзаж, портрет сияқты бейнелеу өнерінің жанрларының мысалында акварель, гуашь, маймен бояу процесінде шынайы бейнені жасау заңдылықтарын зерттейді. Алынған білімді практикада түсіне білу және қолдану.Экспрессивті кескіндеме құралдарының эмоционалды және мазмұнды қасиеттерін қолдану. Көркем материалдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру. Оқу кезеңінде акварель және гуашь бояуларымен орындалатын практикалық жұмыстар процесін игеру.
Кескіндеменің экспрессивті құралдарының мысалын қолдана отырып, кескіндеме бейнесін жасау негіздерін оқып үйрену, алған білімдерін іс жүзінде қолдануға үйренеді.
1217 BS Бейнелеу сауаттылығы 1
2222 AK Академиялық кескіндеме 2
Пән сурет салуды табиғат арқылы, есте сақтау арқылы, нақты табиғат пен адамның объектілерін бейнелеу және қиял арқылы үйретеді. Реалистік суретте әртүрлі графикалық құралдар мен материалдарды пайдаланады. Қолдар мен аяқтар қаңқасының бейнесі: аяқ-қол құрылымының анатомиясы , дене бөліктерінің пропорциялар құрамы, пішінді құрылымдықты талдау. Сурет салу процесінде пластикалық анатомия, сурет салу негіздерінің принциптері мен әдістерді қолдана отырып көрсетеді..
Аяқ-қол сүйектерінің анатомиясын құру жолдарын меңгеру.
2219 AS Академиялық сурет 1
3223 Sur Сурет 1
Пән графикалық материалдардың технологиясы мен қасиеттерін зерттейді (түрлі-түсті қарындаштар, сангин, көмір, темперамент, қоюлау, гуашь, пастель, пуантилизм, глазурь, сграффито.). Түрлі графикалық материалдардың көмегімен натюрморттың бейнесі.Кәсіби құзыреттілікті зерттеу. Алынған білімді графикалық материалдармен жұмыс кезінде теориялық және практикалық іс-әрекет процесінде қолдану. Мұғалім мен суретшінің қызметін жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени білімді қалыптастыру
Өзіндік жұмыс процесінде кәсіби шеберлікті арттыру. Іс жүзінде ол графикалық материалдардың қасиеттерін зерттейді
2219 AS Академиялық сурет 1
3223 Sur Сурет 1
"Академиялық кескіндеме" пәнін оқыту процесінде практикалық сабақтар қолданылады, оның барысында мұғалім тапсырманы орындауға қажетті теориялық және іс-тәжірибе материалдарды ұсынады. Практикалық бөлім шығармашылық кескіндеме дағдыларын игеруге бағытталған мұғалімнің тапсырмасы бойынша студенттердің өзіндік жұмыстарының әртүрлі шығармашылық түрлерінен тұрады . Ою-өрнекті фонда натураның басының бейнесін бейнелеу (күрделі емес ою-өрнек фонда қою және зерделеу.
Изучение основ создания живописного изображения на примере портрета и полуфигуры человека.
2220 AK Академиялық кескіндеме 1
3220 Kes (IZO) Кескіндеме 1
Бұл пәннің негізгі мақсат міндеті-бейнелеу өнерінің даму тарихының жүйелі көрінісін қалыптастыру. Бейнелеу өнерінің теориясы мен қызметін білу. Курстың көптеген тақырыптарында визуалды өнердің түрлері, жанрлары мен формалары қарастырылады. Эстетика, халықтық мәдениет, қолөнер технологиясы және әлемдік өнер туындыларының тарихы саласындағы студенттердің дүниетанымдық деңгейін кеңейтуге бағытталған өнер туындыларына ресми және мазмұнды талдау жасау.
Бейнелеу өнері бойынша жоғары білікті мұғалімдерді даярлау; бейнелеу өнерінің болашақ шығармашылық қызметкерлеріне ежелгі, классикалық және қазіргі заманғы өнердің теориялық негіздері туралы білім беру, сонымен қатар суретшілер үшін де шығармашылық жұмыстарды тиімді ұйымдастыруға қажетті дағдылармен қамтамасыз ету; оқытушылар және кәсіби өнер тарихы қызметі.
1217 BS Бейнелеу сауаттылығы 1
3223 Sur Сурет 1
3220 Kes (IZO) Кескіндеме 1
Пән майлы бояу техникасын зерттейді, алла примма әдісімен майлы бояулардың түрлі-түсті реңктерін табады. Жергілікті түс түсінігі, оның жарықтандыру әсерінен өзгеруі және объектінің (фонның) қоршаған ортасының түс ортасы, портрет композициясын кезең-кезеңімен орындау және постоновканы орынау. Автопортрет бойынша жұмысты орындау. Майлы бояулармен жұмыс . Майлы портреттер бойынша оқу тәсілдерін зерттеу. Портрет бойынша өзіндік шығармашылық жұмыстарды ұйымдастыру.
Майлы бояуды қолдана отырып, адамның портреті мен жартылай фигурасының кескіндемелік бейнесін жасау негіздерін оқып үйрену
2220 AK Академиялық кескіндеме 1
3220 Kes (IZO) Кескіндеме 1
Пән майлы бояудың заңдылықтары мен технологияларын зерттейді. Натюрморттың мысалында студент негізгі техникалық әдістермен,маймен жұмыс істеудің ең тән ерекшеліктерімен танысады. Кескіндемелік бейнені жасау заңдылықтары туралы білімді меңгерген. Майлы бояулармен әртүрлі әдістерімен жұмыс істеу және орындау мысалдар зерттеледі. Қарындаш сурет арқылы парақтың жалпы құрамын анықтау. Қойылымның конструктивті суреті. Бояғышта негізгі түс қатынастарын және майлы бояулармен натюрморттың бейнесін табу және көрсету.
Майлы кескіндеме техникасында натюрморт мысалын қолдана отырып, кескіндеме бейнесін жасау негіздерін оқып үйрену
2220 AK Академиялық кескіндеме 1
3220 Kes (IZO) Кескіндеме 1
Пән графикалық материалдарды (тушь, көмір, сангина, пастель, киізден жасалған қалам, қарындаш) меңгеруді үйретеді. Графикалық суретте негізгі техникалық әдістерді қолдану. Сурет бойынша практикалық тапсырмалар реалистік және графикалық бейнелердің принциптері мен әдістерін түсінуге және студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған. Сурет пен сурет сызығын сауатты орындау, олардың табиғаттан айырмашылығы және қиялға сәйкес композиция құру.
Өзіндік жұмыс процесінде кәсіби шеберлікті арттыру. сурет салу техникасында: штрихтау,бояу, көлеңкелеу; оларды анықтау және іске асыру әдістері.
2219 AS Академиялық сурет 1
3223 Sur Сурет 1
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
"Бейнелеу өнері және еңбек мамандығына кіріспе " пәні бейнелеу өнері мен көркем еңбек пәндерінің ерекшеліктерін ашады. Пән Педагогика мен психологияның негізгі теориялық пәндерімен байланысты .Мұғалімнің қызметін ашатын әдістер мен тәсілдерді зерттейді. Педагогикалық қызметтің мазмұны мен оған қойылатын талаптар, оқыту процесін дайындау және жүргізу. Оқытылатын пәндер бойынша сабақтан тыс іс-шаралар мен үйірмелер ұйымдастыру.
Болашақ педагогикалық қызметке, болашақ мамандықтың теориялық және практикалық негіздерін игеруге кәсіби-педагогикалық бағытты қалыптастыру, оның жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну.
1217 BS Бейнелеу сауаттылығы 1
Пән жалпы білім беру мекемелерінде бейнелеу өнері мен еңбекті оқыту әдістемесін зерттейді.Пәннің теориялық негіздерін білу. Сурет, кескіндеме, тақырыптық композиция және сәндік жұмыстың экспрессивті құралдарының дағдылары мен әдістерін қалыптастыру. Мектеп оқушыларына көркем эстетикалық тәрбие беруді кәсіби түрде жүзеге асыра алатын бастауыш және орта білім беретін сауатты мамандарды даярлау. Пән бойынша әдістемелік дайындықты кәсіби қызметте қолдану.
Жаңартылған білім мазмұнына, жоғары құзыреттілікке, педагогикалық жұмысқа дайын болуға, болашақ мұғалімдердің әдістемелік білім қажеттіліктерін қанағаттандыру.
1203 Ped Педагогика
3214 PP (IZO) Педагогикалық практика
Пән графикалық құралдарды, практикада графикалық іс-әрекеттің әртүрлі әдістері мен тиімді тәсілдерін орындау дағдыларын зерттейді. Мектепте графика және дизайн пәнін оқытудың заманауи талаптарын қолдану.Сурет салуды оқытудың тарихи шолуы саласындағы білім, оқытудың принциптері мен әдістері, графика бойынша оқу жұмысын ұйымдастыру.Графиканы оқыту болашақ мұғалімге осы пән бойынша білімнің тұтас жүйесін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Мектепте графиканы оқыту әдістемесі бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру.
3225 Syz Сызу
3214 PP (IZO) Педагогикалық практика
Бұл пән бейнелеу өнері мен технологияның тақырыптарын оқыту нәтижесінде білім алушы әртүрлі біліктер мен дағдыларды игереді. Сонымен қатар бағдарлама мазмұны заманауи технологияның түрлері мен ерекшеліктеріне қарай жасалынған. Қыз балаларды сәндік қолданбалы өнерінің негіздері арқылы үй мәдениетінің элементтерімен таныстыруға да ерекше мән берілген. Ұл балаларды ұлттық тәрбиенің үйлесімділігі мен қолөнерді білуге дәріптеу.
Көркем өнер мәдениетін, шығармашылықты дамыту, кеңістік-образдық ойлауын, көркемдік-технологиялық білімнің негізін қалыптастыру.
Бейнелеу өнері мен еңбекті оқыту әдістемесі
2201 Tech Технология 2
"Технология 2" пәні техника мен машиналардын құралдарын қолдана отырып, күнделікті өмірде қажетті қол және механикаландырылған еңбек негіздерін оқытуға бағытталған. Күнделікті өмірде қажетті және әлеуметтік өндірістің әртүрлі салаларында болашақ кәсіби қызметінде қажет ететің тұрмыстық техниканы басқару . Кәсіби білімі мен еңбек қызметін меңгеру.Технология пәніңде алған практикалық дағдыны педагогикалық қызметінде қолдана білу.
2201 Tech Технология 1
4307 O(P)P Өндірістік (педагогикалық) практика
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Пән негізгі түс компоненттерін таңдау, тоналды-композициялық құрылымдарды шешу, бейнелеу тұжырымдамасын таңдау сияқты технологияларды зерттеу үшін қажет. Пішінді шешу принципін зерттеу және таңдау, негізгі түсттердің дақтарын орналасуын , сонымен қатар жұмыстың болашақ композициялық жүйесінің ырғақты негізі және түс негіздерін бейнелеу. Интерьерді безендіру үшін ең көп қолданылатын материалдар мен технологияларды сәндік кескіндемеде қолданудың негізгі идеяларын білу.
Шығарманың композициялық жүйесінің кескіндемелік бейнесін жасау негіздерін және түстер негіздерін оқып үйрену.
2222 AK Академиялық кескіндеме 2
4226 Kes (IZO) Кескіндеме 2
Пән адам денесінің құрылымының анатомиясын зерттейді. Киінген фигураның бейнесін салу.Тұрған модельдің аналитикалық эскизі. Отырған адамның қолымен сурет салу дағдыларын игеру. Жалаңаш иық белдігі мен қолы бар натурщиктің бас этюдын салу. Торс анфас. Анфас торсының табиғатқа жақын масштабтағы аналитикалық этюді. Негізгі сурет құралдарын қолдану. Адам фигурасын дәл беру дағдысын меңгеру.
Көркем бейненi жасаудың негiздерi адамның жартылай фигурасы және портрет мысалындағы зерттеу.
2222 AK Академиялық кескіндеме 2
4226 Kes (IZO) Кескіндеме 2
Пән еркін ұғымдарды, категорияларды, майлы бояу терминдерін және олардың анықтамаларын зерттейді. Өзінің шығармашылық ниетін бейнелеу құралдарымен тұжырымдайды, майлы кескіндеме авторлық жұмысының идеясын және оны жасау процесін дәлелдейді. Майлы бояу техникасында бейнелі көркем шығарма жасау кезінде шығармашылық міндеттерді шешеді .Композициялық шешімнің ерекшеліктерін біледі және қолданады, майлы бояудың тиісті әдістерін, техникалық тәсілдерін таңдайды.
бұл курстың мақсаты - студенттерге майлы бояудың әр түрлі техникалары, әдістері мен материалдары туралы теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру
2222 AK Академиялық кескіндеме 2
4226 Kes (IZO) Кескіндеме 2
"Баспа графикасы" пәні бейненің композициялық құрылысындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды бекітеді. Нысандарды талдау және бейндерін түрлендіру. Станоктық және сәндік композициядағы стилизацияның әртүрлі формаларын ,графикалық тәсілдерді білу. Баспа техникасының қазақстандағы бейнелеу өнерінде рөлі. Шығармашылық ойлауды дамыту, бейнелеу өнерінің көркемдік мүмкіндіктер туралы ой-өрісін және түсінігін кеңейту және қолдану. Баспа графикасының жеке техникаларын қолдану.
Портреттік мінездеме құру тәсілдерін меңгеру, портреттік мінездеме беру дағдыларын меңгеру
2221 AS Академиялық сурет 2
3226 Sur Сурет 2
Пән графиканы бейнелеу өнерінің бір түрі ретінде зерттейді. Графика түрлері. Бедерлі немесе тереңдетілген суреттің баспа бедерлері туралы білім.Арнайы пластинаның бетіне нақыштаудың әртүрлі тәсілдерін орындау. Суретті қолдана отырып, әдеби мәтінді ашу кітаптарының иллюстрациясы. Композицияны құру және сызықтық құрылымды қайта өңдеу кезіндегі мәселелерді шешу. Белгілі бір суретті орындау техникасы мен дағдыларын таңдау принциптерін түсіну.
Адамның портреті мен жартылай фигурасы мысалында кескіндеме бейнесін жасау негіздерін оқып үйрену.
2221 AS Академиялық сурет 2
3226 Sur Сурет 2
Пән сурет және кескіндеме техникасының даму тарихына қысқаша шолу жасайды. Көркем материалдардың бейнелеу және көркемдік мүмкіндіктері саласындағы білім. Кескіндеме мен графиканың әртүрлі түрлерінде( түс, жағынды, сызық, дақ, түс және жарық контрасты) теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Әр түрлі көркем материалдарды пайдалану, шығармашылық жұмысты жүргізу кезінде суреттің сауатты тізбегін қалыптастыру және қолдану.
Табиғатты тұтастай көру, үлкен формадағы заңдылықтарды түсіну, түсіну қарапайым геометриялық денелердің көлемдік-кеңістіктік түрінің конструктивті негізі және адам фигуралары; форманың пластикалық құрылымын талдау және дұрыс бейнелеу
2221 AS Академиялық сурет 2
3226 Sur Сурет 2
Пән түстердің түс комбинациясының жалпы заңдылықтарын зерттейді. Түсті-фактуралық композициялар мен шығармашылық жұмыстарды құрудың негізгі заңдары мен ережелерін білу. Тәжірибеде көркемдік талғамды, шығармашылық ойлау мен қиялды игеру. Көкөністер мен жемістердің қысқа мерзімді эскиздерін бейнелеу, түрлі түсті реңктерді табу. Жергілікті түстерді қолдану, жарықтандыру мен түс ортасының объектінің кескініне әсер ету эксперименттері. Этюдтерді орындау кезеңділігі.
Түстердің үйлесімі теориясының жалпы заңдылықтарын оқып, тәжірибеде қолдану. Суретшімен дизайнерге керекті шығармашылық ойлау мен қиялшылдық қабілеттерін, көркем көзқарасын дамыту, түсті-фактуралы композицияларды құру ережелері.
3220 Kes (IZO) Кескіндеме 1
3214 PP (IZO) Педагогикалық практика
Пән әр түрлі көркем материалдармен бір фигуралы композиция құруға арналған. Студент көркем материалдар технологиясындағы негізгі, ең тән белгілерді зерттейді , жұмыстың техникалық әдістерін игереді, көркем бейнені жасау заңдылықтары туралы түсінік алады. Көркем шығарманың дәйектілігі әр түрлі жазу әдістерін қолдану арқылы игеріледі. Шығармашылық жұмыс барысында түс ғылымының белгілі бір аспектілерін игеру жалғасуда, кескіндеменің экспрессивті құралдарының эмоционалды және мазмұнды қасиеттері зерттелуде, алынған білім іс жүзінде қолданылады.
Көркем бейненi жасаудың негiздерi бір фигуралы композиция мысалындағы зерттеу.
3220 Kes (IZO) Кескіндеме 1
3214 PP (IZO) Педагогикалық практика
Пән әр түрлі кескіндеме материалдар арқылы кескін жасау заңдылықтарын зерттейді. Көркем тілдің негізгі компоненттерімен танысу, кескіндеме материалдарының технологиясы мен техникасы бойынша білім мен практикалық дағдыларды қолдану. Кескіндеме арқылы көркем образдар, картиналар, эскиздер жасау. Портреттік және сәндік кескіндеме тәсілдерін білу. Шығармашылық жұмыстарды орындау барысында сәндік немесе монументалды кескіндеме туралы білімді қолдану.
Кескiндемеде адам бейнесінің заңдылықтарын игеру және оқып білу.
3220 Kes (IZO) Кескіндеме 1
3214 PP (IZO) Педагогикалық практика
Пән адам фигурасын зерттейді (гипс, Гудон экоршесі). Адам фигурасының құрылысы мен пропорциялары, ежелгі форманың гипс моделін зерттеу. Тұрған фигураның бейнесі . Интерьердегі киінген фигураның суреті: "қолдар мен көздер" қойылымы, композиция, перспектива, киім қатпарларын зерттеу, интерьер құрылысының фигураны салумен үйлесуі. Көлемді анықтау үшін тонды қолдана отырып, сызықтық-кеңістіктік сурет, пропорция және сызықтарға қолдана болу.
Портреттік мінездеме жасау жолдарын меңгеру, портреттік сипаттаманы беру дағдыларын меңгеру
3223 Sur Сурет 1
3214 PP (IZO) Педагогикалық практика
Пән оқу процесінде натюрморт жанрын зерттейді . Шығармашылық натюрмортты құру және постоновкалау процесінде студенттер композициялық шешім дағдыларын түсінеді, көлемді, кеңістікті, тақырыптың маңыздылығын жеткізеді. Натюрморт бойынша практикалық жұмыс белгілі бір ережелер мен шығармашылық әлеуетті қажет етеді. Пәнді оқу кезінде білім алушылар түстің қасиеттері мен сипаттамалары, бейненің колориті және түстің өзара іс-қимылы туралы Шығармашылық процесс кезінде білім мен дағдыларды алады.
Әр түрлі техникада көркем натюрморт жасау негіздерін оқып үйрену
3223 Sur Сурет 1
3214 PP (IZO) Педагогикалық практика
Пән қаріп формалары эволюциясының тарихы мен бөлімдерін; қаріп түрлері мен сипаттамаларын; қаріп пен белгі элементтерінің анатомиясын; типографиялық қаріп жүйелері мен өлшем бірліктерін зерделейді. Әр түрлі қаріптерді талдау. Шығармашылық процесте шрифт салу түрлері мен дағдыларын қолдану, көркемдік экспрессивтілікке түс енгізу. Композицияның дәйектілігі мен тұтастығын игеру. Жазбаша мәтіндерді ресімдеуде көрнекілікті дайындау және қолдану.
Студенттердің қаріп формаларының тарихы мен эволюциясы туралы білімдерін игеруі, студенттерге техникалық және шығармашылық мәселелерді шешуге бағытталған оқу үдерісін арттыру, сурет салуды оқытудың тиімді әдістерін қолдану дағдылары мен дағдыларын игеруі.
3223 Sur Сурет 1
3214 PP (IZO) Педагогикалық практика
Бейнелеу өнеріндегі заманауи материалдар мен техникалар, композициялар жасау әдістері мен құралдары саласындағы теориялық білім. Авторлық композициялар жасауда заманауи материалдар мен бейнелеу өнерінің әдістерін қолдану. Кескіндеме мен сурет салуға арналған жұмсақ материалдар туралы білім. Іс жүзінде кескіндеме материалдарын қолдану: бояулардың құрамы, негіздердің түрлерін білу. Түрлі бояулардың қасиеттерін ажырата білу. Жұмыс әдістерінің ерекшеліктері және желімді ерітінділерді дайындау.
Кескіндеме арқылы шынайы бейнені құрудың негізгі заңдылықтарын зерттеу.
4226 Kes (IZO) Кескіндеме 2
4308 DP Дипломалды практика
4307 O(P)P Өндірістік (педагогикалық) практика
Кескіндеме техникасының даму тарихын және көркем материалдар технологиясын білу. Көркем материалдардың бейнелеу және көркемдік мүмкіндіктерін орындау. Кескіндемеде мәнерлілік құралдарын қолдану: түс, жағынды, сызық, дақ, түс және жарық контрасты. Кескіндеме техникасының әртүрлілігі мен ерекшелігін білу. Желім суда еритін бояулармен және сурет материалдарымен жұмыс істеу кезіндегі кескіндемелік және әртүрлі техникаларды қолдана білу.
Кескіндеме арқылы шынайы бейнені жасаудың негізгі заңдылықтарын зерттеу.
4226 Kes (IZO) Кескіндеме 2
4308 DP Дипломалды практика
4307 O(P)P Өндірістік (педагогикалық) практика
Мектептегі техникалық және көркем шығармашылықтың мақсаты, міндеттері және негізгі бағыттары. Әр түрлі бағыттар бойынша бағдарламалық мазмұнды оқу: көркем құрастыру, конструктивті қызметтегі бейнелеу тілі, схемалық, динамикалық және тән бейнелер мен әр түрлі композицияларды құру.
Пәнді оқыту - бұл болашақ мамандардың өнердегі формалар құрылымының жалпы ішкі заңдылықтары туралы, сондай-ақ олардың тұтастығы мен заттардың бірлігіне қол жеткізу құралдары туралы білімдерін қалыптастыру.
4226 Kes (IZO) Кескіндеме 2
4307 O(P)P Өндірістік (педагогикалық) практика
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Пән дәстүрлі материалдардың (кестелеу,батик,гобелен,киіз басу,ши тоқу,тоқу) негізгі мәліметтері мен технологиясын зерттейді.Материалдардың негізгі қасиеттері олардың технологиялық мүмкіндіктері. Материалдарды көркем өңдеу, сәндік-қолданбалы өнер дәстүрлері туралы білім. Халық шығармашылығына тән белгілерді қолдану. Сәндік өнер, қолданбалы өнер, әуесқой өнер туралы түсінік. Киізден бұйымдар жасау. Батик техникасындағы панноны әзірлеу. Гобелендер мен ши және тоқыма бұйымдарды тоқу.
Дәстүрлі материалдардан бұйымдар жасаудағы шығармашылықтың ерекшеліктері мен заңдылықтарын ашу
2201 Tech Технология 1
4308 DP Дипломалды практика
Пән қазақтардың халық кәсіпшілігі мен қолөнерін зерттейді. Қазақтардың рухани және материалдық мәдениетінің бастауын білу. Қазақ халқы мәдениетінің даму тарихы. Қолданбалы өнердің ұлттық дәстүрлерін зерделеу.Тұрмыстық заттарды жасау технологиясы халықтың әдет-ғұрпы мен өмір салтына, оның эстетикалық көзқарастарына байланысты.Көркемдік-техникалық тәсілдерді пайдалану, ұлттық ою-өрнектермен және ою-өрнектермен немесе дәстүр сюжеттік бейнелерімен бұйымды құрастыру және безендіру.
Ағашты өңдеу технологиясы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру және шығармашылық жұмыстар құру.
2201 Tech Технология 1
4308 DP Дипломалды практика
4307 O(P)P Өндірістік (педагогикалық) практика
Пән тоқыма өңдеудің негізгі түрлерін, өз жоспарына сәйкес өнер туындыларын жасауды зерттейді.Студенттердің тоқыма материалдары, тоқыма материалдарын көркем өңдеудің дәстүрлі және жаңа технологиялары туралы ақпаратты игеруі. Тоқыма материалдарын көркем өңдеудің жіктелуі туралы білім. Тоқыма бұйымдарын безендіру үшін негізгі және көмекші материалдарды қолдану. Тоқыма материалдарын өңдеуге арналған жабдықты, құрал-сайманды зерттеу. Олардың физикалық қасиеттері, технологиялық және көркемдік мүмкіндіктерін қолдану.
Әр түрлі тоқыма материалдарын көркем өңдеу технологиясының негізгі бағыттарын оқып үйрену, тұрмыстық жұмыстарды орындау.
2201 Tech Технология 1
4308 DP Дипломалды практика
4307 O(P)P Өндірістік (педагогикалық) практика
Пән үй тұрмысын жөндеуді (электр және тұрмыстық аспаптар) зерделейді. Үйдің экологиясы мен микроклиматының тәртібі мен мазмұны. Шығармашылық дизайн идеяларын зерттеу, интерьердегі жарықтандыру. Дұрыс тамақтану негіздерін білу, мәзірдің әртүрлілігі мен құрамы. Ас үй жабдықтарын, ыдыс-аяқтарды, тамақ дайындауға арналған құралдар мен құрылғыларды және тамақ дайындауға арналған құралдардың мүмкіндіктерін зерттеу. Бутербродтар мен сусындарды дайындау технологиясы, көкөністер мен жемістерден салаттар дайындау технологиясы.
үйлесімді атмосфераны құру үшін пәтердің кеңістігін безендіру кезінде түстерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, дұрыс тамақтану негіздерін білу
2201 Tech Технология 1
4307 O(P)P Өндірістік (педагогикалық) практика
Ландшафт дизайнындағы эстетикалық факторларды ескеру. Ландшафт құрамының табиғи компоненттерін қолдану. Ландшафт құрамының жасанды компоненттерін салыстыру. Мақсаттары, міндеттері, жобалау кезеңдері. Тұрғын үй, қоғамдық және өндірістік ғимараттар мен кешендердегі табиғи компоненттер аумақты жобалау алдындағы бағалауды зерттеу. Эскиздерді, жобалық құжаттаманы жасау. Дизайнындағы эстетикалық факторларды ескеру. Елді мекендерді ландшафтық-жоспарлау ұйымы. Ландшафтық дизайн объектісі.
Ландшафт композицияларын интерьерде және ашық ортада қолданудың нұсқалары мен міндеттері
3302 PAM Пластикалық анатомия және мүсін
4308 DP Дипломалды практика
Пән технология және киім жасау негіздерін зерттейді. Тігін бұйымдарының түрлері. Киім конструкциясы мен ассортимент туралы мәлімет. Қол тігістерінің технологиясы және киім бөлшектерін қосу әдістері туралы білім. Тігін жабдықтарын қолдану және зерттеу,матаны жылумен өңдеу,киім бөлшектерін өңдеу. Машина тігу жұмыстарының технологиясын меңгеру.Желім астарлы материалмен жұмыс істей білу.Тігін бұйымдарын жасаудың кезеңділігі және дәйектілігі. Тігін жабдықтарының жіктелуі, сипаттамасы.
студенттерде іздеу мен пайдалануға қажетті жалпы еңбек және арнайы дағдыларды дамыту технологиялық ақпарат, еңбек өнімдерін жобалау және құру, үй шаруашылығы, олардың өмірі мен кәсіби жоспарларын тәуелсіз және саналы түрде анықтау.
2201 Tech Технология 1
4308 DP Дипломалды практика
Диплом алдындағы тәжірибенің мақсаты - болашақ маманның өзін-өзі жұмысқа орналастыруға кәсіби дайындығын тексеру және диссертация жазу үшін материалдарды жинау. Студенттердің теориялық білімдерін дамыту; шығармашылық және тәжірибелік жұмыста теориялық білімді пайдалану; студенттердің кәсіби білім деңгейін арттыру; жиналған материалдың қорытындысы; диссертация қорғау.
Дидактикалық құралдарды жасау барысында болашақ кәсіптік оқыту мұғалімінің әдістемелік құзыреттілігін кеңейту; оқытудың нақты технологияларын жобалауда педагогикалық білім негіздерін қалыптастыру;
3214 PP (IZO) Педагогикалық практика
Оқу қызметінің берілген мөлшерлерге сәйкес сындарлы оқытудың мақсатын пайдалана отырып шарттары құрастырады, белгілі педагогикалық технологиялар бағытталған білім алушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алу. Мектептегі пән мұғалімі мен сынып жетекшісінің міндеттермен танысу, оқушылардың ұжымда өзерін ұстауын қадағалау, Мұғалімнің сыныптан тыс жұмыстарын ұйымдастыру.
Студенттерді пән мұғалімі мен сынып жетекшісінің (тәрбиешінің) функцияларын толық орындауға дайындау.
3214 PP (IZO) Педагогикалық практика
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Дипломдық жұмысты жазу және қорғау немесе кешенді емтиханды дайындау және тапсыру