"Автоматтандыру, ақпараттық технологиялар және қала құрылысы" оқу кафедрасы 2022 жылы "Автоматика және ақпараттық технологиялар" мен "Геодезия және құрылыс" кафедраларын біріктіру арқылы құрылды және Семей қаласының Шәкәрім атындағы университетінің инженерлік-технологиялық факультетінің құрамдық бірлігі болып табылады. Кафедра бағыттары бойынша дайындығы бар түлектер басқару жүйесі, технологиялық жүйелерді автоматтандыру және басқару, ақпараттық технологиялар, геодезия және құрылыс салаларында өз білімдерін қолдануға бірегей мүмкіндік алады. Кафедра студенттерге жоғары сапалы кәсіби білім алуға және автоматтандыру, ақпараттық технологиялар, қалақұрылысы саласында маман болуға мүмкіндік беретін жақсы материалдық-техникалық базаға және білікті ұстаздық құрамға ие.
Кафедраның оқу-әдістемелік жұмысы пәндерді оқыту әдістемесін жетілдіруге, оқу процесін тікелей әдістемелік қамтамасыз етуге, оған ұсынымдарды енгізуге, профессорлық-оқытушылық құрамның педагогикалық біліктілігін арттыруға бағытталған. Дуалды оқыту элементтері енгізіліп, студенттер практикалық және зертханалық сабақтарды өндіріс базаларында өтуге келісімшарттар жасалынды.
ТолығырақҒылыми бағыттары: * Заманауи технологиялар негізінде өндірісті автоматтандыру. * Айқын емес ортада шешім қабылдаудың модельдері мен әдістерін әзірлеу * Технологиялық процестерді басқару үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу. * Оқу процесіне ақпараттық технологияларды әзірлеу және енгізу. * Халықаралық ғылыми жобаларға қатысу.
ТолығырақКафедра студенттері Қазақстан студенттер альянсында, студенттік дебат клубында, республика, облыс, қала деңгейінде көңілді тапқырлар (КВН) клубында өз қатарларын толықтырады. Студенттер "Жыл көшбасшысы", "Жылдың үздік студенті", "Жылдың үздік дебатері", "Жыл белсендісі" номинациялары бойынша жыл сайынғы байқауды ұйымдастыруға және өткізуге қатысады. Кафедра студенттері университет өткізетін жарыстар мен басқада конкурстарына белсенді қатысады. Жыл сайын "KAZENERGY" компаниясы шәкіртақысының иегері атанып, салалық бағдарлама бойынша оқу гранттарын ұтып алады. Сонымен қатар түрлі форумдар мен семинарлардың ұйымдастырушылары болып табылады.
Толығырақ6B06105 - Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету/ Smart Computing
B057 Ақпараттық технологиялар білім беру бағдарламаларының тобы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар білім беру саласына кіреді.
"Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті" КеАҚ SKACC Халықаралық факультеті бакалавриат дәрежесінде іске асырған 6B06105 - "Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету / Smart Computing" білім беру бағдарламасы аймақтық және ұлттық еңбек нарығының қажеттіліктерін ескере отырып, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптары және оқу процесін ұйымдастыруға арналған құжаттар жүйесі болып табылады. 6B06105 - "Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету / Smart Computing" білім беру бағдарламасы студенттерді теориялық және практикалық білімдерін нақты әлемде қолдануға мүмкіндік бере отырып, ақпараттық технологиялар саласындағы маман болуға дайындайды. Бағдарламалық жасақтама жасаушылар, АТ инфрақұрылымының маманы, мәліметтер базасының әкімшісі, киберқауіпсіздік саласындағы сарапшылар, үлкен деректер талдаушылары, веб-дизайнерлер және т.б. ретінде IT-индустриядағы мансабын бастауға қолайлы ету үшін студенттерге IT білімін ұсынады. Осындай қасиеттерді игерген түлек Қазақстан Республикасының және шетелдің кәсіпорындарында ІТ саласында жаңа және инновациялық идеяларды құруға мүмкіндігі бар.
Даярлау бойынша білім беру үрдісінің аяқталуының негізгі критерийі бакалавр білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 203 кредитін, сондай-ақ практиканың кемінде 25 кредитін игеруі, 12 кредит қорытынды аттестаттау болып табылады. Барлығы 240 кредит.
4 жыл.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
«Шетел тілі» пәнінің мазмұны студенттердің мәдениетаралық-коммуникативтік құзіреттіліктерін В1деңгейде қалыптастыруды қамтиды.Пән шетел тілін тұлғааралық қарым - қатынас пен кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін білім, білік және дағдыларды игеруге бағытталған. Оқыту тілдік қарым-қатынас әрекетінің барлық түрлерінде жүзеге асырылады, оларға белгілі бір дәрежеде грамматикалық және лексикалық дәлдікпен күрделі деңгейдегі мәтіндерді оқу, жазу, тыңдау және сөйлеу жатады.
Жеткілікті деңгейде (А2, жалпы еуропалық құзыреттілік) және базалық жеткіліктілік деңгейінде (В1, жалпы еуропалық құзыреттілік) шет тілін оқыту үдерісінде студенттердің мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Дайындық деңгейіне байланысты студент курсты аяқтау кезінде жалпы еуропалық құзыреттілік В1 деңгейіне жетеді, егер студенттің бастапқы кездегі тіл деңгейі жалпы еуропалық құзыреттілік А2 деңгейінен жоғары болса.
1103(2) ShT Шетел тілі
Пән мектеп бағдарламасы аясында білім алушылардың меңгерген білімдерін тереңдете түсуге, сондай-ақ лексика мен білімнің грамматикалық жүйесін толық түсіну негізінде тілдік және сөйлеу құралдарын пайдалануға; рухани жаңғырудың жалпыұлттық идеясы шеңберінде студенттердің әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыруға; тілді кеңселік қарым-қатынас құралы ретінде және қарым-қатынас процесінде ұтқыр ойды еркін білдіруге; халықтың ұлттық мәдениетін тануға, ұлттық таным ерекшеліктерін ажырата білуге бағытталған.
Фразеологизмдер арқылы ұлттық мәдениетті тануды, рухани мәдениетке жататын тілдік бірлік ретіндегі маңызын; қазақ фразеологизмінің қалыптасуындағы ұлттық-мәдени маңызы бар фактілерді анықтау дағдыларын қалыптастырады.
1104(2) KT Қазақ тілі
Әлеуметтік-саяси білім модулі өмендегілерді оқытуға бағытталған: саяси болмыстар, саяси мінез-құлық нормалары, саяси құндылықтар; жалпы қоғам, қоғамдық процестер және тұлғааралық қатынастарды реттеу жөніндегі шаралар; Қазақстанның түрлі мәдениеттері, этностық және мәдени әртүрлілігінің тарихи бастаулары өкілдерінің өзара түсіністігі мен өнімді қарым-қатынасы; тұлғаның дамуындағы психологиялық ерекшеліктер, оның қызмет заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, адамның психологиялық мәселелерін шешудің заманауи тәсілдері туралы идеяларды кеңейту.
"Болашаққа бағдар: қоғамдық сананың жаңғыруы" мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу мәнмәтінінде (контекстінде) білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыру болып табылады.
2102 Fil Философия
Пәнді меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар контексінде дене тәрбиесі бойынша білім алу процессі барысында оқытушы мен студенттің бірлескен ынтымақтастығын, студенттерді бұқаралық спорттық жарыстарға қатысуға дайындауды көздейді; дене мәдениетіне және дене шынықтыру жаттығулары мен спортпен жүйелі шұғылдануға мотивациялық-құндылық қатынастарын қажеттілікті қалыптастырады; дене шынықтыру мен спортты өмірлік маңызды физикалық қасиеттерді дамытуда пайдалану туралы базалық білім береді.
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
1107(2) DSh Дене шынықтыру
Пән тілдік сауаттылықты, қоршаған ортамен еркін қарым-қатынасты және білім алушының ойлау және дүниетанымдық дағдыларын кеңейтуге, болашақ маманның ұлттық сана мен мәдени код негізінде дүниетанымын қалыптастыру арқылы әлемдік деңгейдегі білімді меңгеру процесінде тілдің рөлін түсінуге, болашақ мамандардың мемлекеттік тілді білуін жетілдіруге, мамандардың қазақ тілін пайдалану саласын арттыруға бағытталған.
Тілді қолданудың барлық деңгейлерінде қарым-қатынас құзыреттіліктерін қалыптастыру арқылы қазақ тілін әлеуметтік, мәдениетаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде сапалы меңгертуді қамтамасыз ету.
1104(1) KT Қазақ тілі
«Шетел тілі» пәнінің мазмұны студенттердің лингвомәдени, әлеуметтік-мәдени, когнитивтік және коммунитикативтік құзіреттіліктерін В2 деңгейде қалыптастыруды қамтиды. Пән өнімді және қабылдаушы тілдік материалды терең және кеңейтілген түрде меңгеруге бағытталған. Нәтижесінде студент В2 деңгейіндегі талаптарға сай сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін түсіне білуі керек және пән мен тілдің мазмұнын меңгеру керек.
В2 деңгейінде шетелдік білім беру процесінде студенттердің лингво-мәдени, әлеуметтік-мәдени, танымдық және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру, жалпы еуропалық құзыреттілік. Дайындық деңгейіне байланысты білім алушы курсты аяқтау сәтінде білім алушының тілдік деңгейі жалпыеуропалық құзыреттіліктің В1 деңгейінен жоғары болған кезде жалпыеуропалық құзыреттіліктің В2 деңгейіне жетеді.
1103(1) ShT Шетел тілі
Пән Қазақстан тарихының ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі негізгі кезеңдерін зерделеуге бағытталған: көшпелі мемлекеттіліктің қалыптасуы, түркі өркениетінің ерекшеліктері, отаршылдық дәуірінің мазмұны, Қазақстан тарихының кеңестік кезеңі, тәуелсіздік кезеңі қарастырылады. Тарихи дамудың қозғаушы күштері, үрдістері, заңдылықтары талданады; Қазақстан тарихының өзекті мәселелері: қазақ халқының этногенезі, мемлекеттіліктің қалыптасуы, ұлт-азаттық қозғалыстар, демографиялық даму. Тарихи оқиғалар мен фактілерді талдау, тарихи әдебиеттермен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады.
Пәннің мақсаты – Қазақстан тарихы туралы объективті түсінік қалыптастыру.
2102 Fil Философия
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.
Антропогендік әсер ету және төтенше жағдайлар жағдайында тірі организмдердің, тұтастай биосфераның жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын және олардың тұрақты даму тетіктерін зерделеуден тұрады; сыбайлас жемқорлық ұғымын, оған қарсы күрестің заңдылығын, мемлекеттік қылмыстық-атқару саясатының мазмұнын түсінуден; білім алушыларда Экономикалық теория негіздері бойынша базалық іргелі тұрақты білімді қалыптастырудан, экономикалық ойлау іскерлігі мен дағдыларын сіңіруден; студенттерді кәсіпкерлік теориясы мен практикасымен, өз ісін құру негіздерімен таныстырудан; көшбасшылық қасиеттерді дамыту және жетілдіру.
Пәнді меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар контексінде дене тәрбиесі бойынша білім алу процессі барысында оқытушы мен студенттің бірлескен ынтымақтастығын, сабақ барысында бақылау мен өзін-өзі бақылауды жүзеге асыруды, еңбек факторларының қолайсыз әсеріне денсаулықты нығайту, шынықтыру және ағзаның тұрақтылығын арттыру туралы білім алуды, дене шынықтыру жаттығулары мен спорт түрлерін таңдау әдістемесін игеруді көздейді.
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
1107(1) DSh Дене шынықтыру
2107(3) DSh Дене шынықтыру
Пәнді меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар контексінде дене тәрбиесі бойынша білім алу процессі барысында оқытушы мен студенттің бірлескен ынтымақтастығын, дене қасиеттерін дамыту және дене дайындығы деңгейін арттыру, спорт түрлерінің техникасын игеру; тәртіпке, ұжымшылдыққа, жолдастық өзара көмек көрсетуге тәрбиелеу; психикалық тұрақтылықты тәрбиелеу; төзімділікті, күшті, жылдамдықты, ептілікті, икемділікті - негізгі қозғалыс қасиеттерін дамыту және жетілдіруді көздейді.
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады..
1107(1) DSh Дене шынықтыру
2107(3) DSh Дене шынықтыру
Пән студенттерде сананың ашықтығын, өзіндік ұлттық код пен өзіндік сана-сезімді түсінуді, рухани жаңғыртуды, бәсекеге қабілеттілікті, реализм мен прагматизмді, тәуелсіз сыни ойлауды, білім мен білімге табынуды, философия туралы әлемді танудың ерекше нысаны ретінде тұтас көзқарасты қалыптастыруға, негізгі дүниетанымдық ұғымдарды меңгеруге, сондай-ақ толеранттылық құндылықтарын, мәдениетаралық диалог пен әлем мәдениетін дамытуға және нығайтуға бағытталған.
Студенттердің философияны дүниені танып-білудің ерекше формасы ретінде түсінуін қалыптастырып, олардың келешек кәсіби қызметтері аясында оның негізгі тараулары, мәселелері мен әдістері туралы тұтас білім беру.
1106 ASBM Әлеуметтік-саясаттану білім модулі (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология)
1101 KT Қазақстан тарихы
Пәнді меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар контексінде дене тәрбиесі бойынша білім алу процессі барысында оқытушы мен студенттің бірлескен ынтымақтастығын; дене шынықтыру мен спорттың дене қабілеттерін арттыру, әлеуметтік-мәдени тәжірибесі және әлеуметтік-мәдени құндылықтарын дамыту бойынша, жан-жақты біліктер мен дағдыларды игеру; коммуникативтік дағдыларды, ойлауды, өзін-өзі дамытуды жетілдіру, дене шынықтыру-сауықтыру және жаттығу бағдарламаларын іске асыру тәжірибесін қалыптастыруды көздейді.
Бағдарламаның мақсаты кәсіби қызметке даярлау үшін, болашақ еңбек қызметінде денелік жүктемелерді, жүйке-психикалық қысымдарды және жайсыз факторларды табанды өткеруге денсаулықты сақтау, нығайтуды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке тұлғалық құзыреттіліктерін және дене шынықтырудың құралдары мен әдістерін мақсатты түрде пайдалану қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
1107(1) DSh Дене шынықтыру
2107(4) DSh Дене шынықтыру
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Курс студенттердің корей тілінде коммуникативтік құзыреттіліктерін қалыптастыруға арналған. Курс 4 деңгейге бөлінген. "Корей тілі 1" пәні бірінші курстың бірінші семестрінде оқытылады және корей тілінің негізгі фонологиялық, морфологиялық және синтаксистік сипаттамаларымен танысуға бағытталған. Кіріспе-фонетикалық курс өткізіледі және артикуляциялық қасиеттер мен интонация зерттеледі. Студенттер алфавит туралы ақпарат алады, әріптік-буындық жазудың негіздерін және негізгі лексиканы үйренеді.
1204 Korean II (SK) Корей тілі II
Студенттер 800 сөзден тұратын сөздік пен негізгі грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып сөйлемдер құруды үйренеді. Фразалық құрылым және лексикалық бірліктерді таңдау зерттеледі; Қытайлық және еуропалық алынған сөздер; сыпайы-ресми стиль. Бірінші жылдың соңына қарай студенттер `Жалпыеуропалық шет тілін меңгеру құзыреттілігі` талаптары бойынша A1 деңгейін (өмір сүру деңгейі) немесе TOPIK корей тілі бойынша ұлттық емтиханның 6-дан 1-деңгейін аяқтайды.
Қазіргі корей тілі саласындағы білім мен құзыреттерді - фонетиканы, нормативтік грамматиканы және лексиканы осы Бағдарламада көзделген көлемде меңгеру.
1203 Korean I (SK) Корей тілі I
2205 Korean III (SK) Корей тілі III
Бұл пәнде студенттер монологиялық және диалогтық жазбаша және ауызша сөйлеуге тән лексиканың белгілі бір жиынтығын (1500-2000 сөз), жалпы сөйлеу бұрылыстарын және тілдің идиомалық өрнектерін игереді. Корей түбегінде болған кезде пайда болатын жағдайлардың көпшілігі қарастырылады (банк, нарық, пошта және т.б.). Студенттер өз ниеттері мен армандары туралы әңгімелеу дағдыларын игереді, оқиғаларға баға береді, көзқарастарын қысқаша негіздейді.
Қазіргі корей тілі саласындағы білім мен құзыреттерді - фонетиканы, нормативтік грамматиканы және лексиканы осы Бағдарламада көзделген көлемде меңгеру.
1204 Korean II (SK) Корей тілі II
2206 Korean IV (SK) Корей тілі IV
Курс студенттерді Оңтүстік Кореяда оқуға дайындайды. Тілді қарқынды оқытудан басқа, мультимедиа көмегімен Оңтүстік Кореяның мәдениеті, тарихы және қазіргі жағдайы туралы ақпарат беріледі. Екінші жылдың соңына қарай білім алушылар "Жалпыеуропалық шет тілін меңгеру құзыреттілігі" талаптары бойынша A1 деңгейін (өмір сүру деңгейі) немесе TOPIK корей тілі бойынша ұлттық емтиханның 6-дан 2-деңгейін аяқтайды.
Қазіргі корей тілі саласындағы білім мен құзыреттерді - фонетиканы, нормативтік грамматиканы және лексиканы осы Бағдарламада көзделген көлемде меңгеру.
2205 Korean III (SK) Корей тілі III
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Курс студенттерді Ықтималдық теориясы мен статистиканың негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстырады. Онда ықтималдылықтың негізгі үлестірімдеріне шолу жасалады: биномдық үлестіру, қалыпты үлестіру және селективті үлестіру. Бұл студенттерге нақты статистикалық есептерді шешуге болатын аралық бағалау, гипотезаны тексеру, регрессиялық талдау, деректерді категориялық талдау және дисперсиялық талдау сияқты сандық және сапалық деректерді талдаудың статистикалық әдістемелерімен танысуға көмектеседі
Статистикалық ақпаратты жинаудың, өңдеудің, жинақтаудың заманауи әдіснамасын меңгерген кадрларды даярлау үшін қажетті құзыреттерді игеру
1225 BSC EC 1 (SK) Ықтималдық және статистика
1225 BSC EC 2 (SK) Статистикалық әдістер
1225 BSC EC 3 (SK) Бизнес статистикасы және қолданбалы зерттеулер
1201 Global Stat (SK) Статистика
1201 Global Stat (SK) Статистика
1201 Global Stat (SK) Статистика
1214 BSC (SK) Жүйелік талдау және дизайн
2218 BSC (SK) Компьютерлік графика
2215 BSC (SK) Ойын теориясы және оны жүзеге асыру
2217 BSC (SK) Java көмегімен объектке бағытталған бағдарламалау
3220 BSC (SK) 2D Компьютерлік анимация
1207 BSC Prac Edu (SK) Оқу тәжірибесі
3209 BSC Prac II (SK) Өндірістік тәжірибе II
2218 BSC (SK) Компьютерлік графика
3231 BSC EC 1 (SK) Компьютерлік ойындарды бағдарламалау және ойын қозғалтқышы
3220 BSC (SK) 2D Компьютерлік анимация
4223 BSC (SK) Виртуалды шындық
3220 BSC (SK) 2D Компьютерлік анимация
4223 BSC (SK) Виртуалды шындық
3220 BSC (SK) 2D Компьютерлік анимация
4223 BSC (SK) Виртуалды шындық
3231 BSC EC 1 (SK) Компьютерлік ойындарды бағдарламалау және ойын қозғалтқышы
4224 BSC (SK) 3D модельдеу
4223 BSC (SK) Виртуалды шындық
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
1214 BSC (SK) Жүйелік талдау және дизайн
1213 BSC (SK) Бағдарламалау тілі II
Бұл курс білім алушыларға процедуралық бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамаларын C++ бағдарламалау тіліне қалай қолдану керектігі туралы негізгі ақпарат береді. Бұл курста мәліметтер типтері, сыныптар, нысандар, конструкторлар, дерексіз сыныптар, полиморфизм, инкапсуляция және мұрагерлік сияқты бағдарламалау принциптері мен құрылымдары қамтылған. Бұл курс әлемдік деңгейдегі IT-компанияда мансабын жалғастырғысы келетін және ақылды есептеулерді үйренгісі келетін білім алушыларға өте пайдалы.
Курстың мақсаты -студенттерді тілдің сөздік қорымен, оның синтаксистік құрылымдарымен және тілдің стандартты кітапханасымен таныстыру; оларды бағдарламалау жүйесі арқылы ақпаратты өңдеу әдістерімен таныстыру.
1212 BSC (SK) Бағдарламалау тілі I
2217 BSC (SK) Java көмегімен объектке бағытталған бағдарламалау
2226 BSC EC 1 (SK) Компьютерлік сәулет және сандық жүйелер
3221 BSC (SK) Linux амалдық жүйелері және желілік қауымдастықтар
2226 BSC EC 1 (SK) Компьютерлік сәулет және сандық жүйелер
3221 BSC (SK) Linux амалдық жүйелері және желілік қауымдастықтар
2226 BSC EC 1 (SK) Компьютерлік сәулет және сандық жүйелер
3221 BSC (SK) Linux амалдық жүйелері және желілік қауымдастықтар
2228 BSC EC 1 (SK) Желілік инфрақұрылым және басқару
3310 BSC EC 1 (SK) Жасанды интеллект
2228 BSC EC 1 (SK) Желілік инфрақұрылым және басқару
3310 BSC EC 1 (SK) Жасанды интеллект
2228 BSC EC 1 (SK) Желілік инфрақұрылым және басқару
3310 BSC EC 1 (SK) Жасанды интеллект
2216 BSC (SK) Инженерлік математика
Осы курстың көмегімен студенттер шешім қабылдауды қолдау жүйелерін қалай басқаруға және қолдануға болатындығын біледі. Әртүрлі шешім қабылдау процестерінде DSS мүмкіндіктерін пайдалану жолдары қарастырылады. Бұл курста келесі тақырыптар қарастырылады: шешімдерді қолдау жүйелеріне шолу, модельдеу және қолдау, DSS тұжырымдамасы, әдістемесі және технологиясы, талдау және модельдеу, мәліметтерді іздеу, мәліметтерді сақтау, топтық қолдаудың жүйелері, білімдерді басқару, жасанды интеллект пен сараптама жүйелер.
шешімді қолдау жүйесі туралы түсінік беру
1210 BSC (SK) Дискретті математика қосымшаларымен
4311 BSC EC 1 (SK) Деректер туралы ғылым
3305 BSC BBA (SK) Шешім қабылдауды қолдайтын жүйелері
3310 BSC EC 1 (SK) Жасанды интеллект
3310 BSC EC 2 (SK) Жасанды интеллект және сараптамалық жүйелер
3310 BSC EC 3 (SK) Жасанды нейрондық желілер
4233 BSC EC 1 (SK) Бұлтты есептеу және виртуализация
4233 BSC EC 2 (SK) Бұлтты архитектураларға кіріспе
4233 BSC EC 3 (SK) Бұлтты сақтау инфрақұрылымы
3305 BSC BBA (SK) Шешім қабылдауды қолдайтын жүйелері
3310 BSC EC 1 (SK) Жасанды интеллект
3310 BSC EC 2 (SK) Жасанды интеллект және сараптамалық жүйелер
3310 BSC EC 3 (SK) Жасанды нейрондық желілер
4233 BSC EC 1 (SK) Бұлтты есептеу және виртуализация
4233 BSC EC 2 (SK) Бұлтты архитектураларға кіріспе
4233 BSC EC 3 (SK) Бұлтты сақтау инфрақұрылымы
3305 BSC BBA (SK) Шешім қабылдауды қолдайтын жүйелері
3310 BSC EC 1 (SK) Жасанды интеллект
3310 BSC EC 2 (SK) Жасанды интеллект және сараптамалық жүйелер
3310 BSC EC 3 (SK) Жасанды нейрондық желілер
4233 BSC EC 1 (SK) Бұлтты есептеу және виртуализация
4233 BSC EC 2 (SK) Бұлтты архитектураларға кіріспе
4233 BSC EC 3 (SK) Бұлтты сақтау инфрақұрылымы
4311 BSC EC 1 (SK) Деректер туралы ғылым
4311 BSC EC 2 (SK) Деректерді іздеу тұжырымдамалары мен әдістері
4311 BSC EC 3 (SK) Деректерді сақтау негіздеріне кіріспе
4311 BSC EC 1 (SK) Деректер туралы ғылым
4311 BSC EC 2 (SK) Деректерді іздеу тұжырымдамалары мен әдістері
4311 BSC EC 3 (SK) Деректерді сақтау негіздеріне кіріспе
4311 BSC EC 1 (SK) Деректер туралы ғылым
4311 BSC EC 2 (SK) Деректерді іздеу тұжырымдамалары мен әдістері
4311 BSC EC 3 (SK) Деректерді сақтау негіздеріне кіріспе
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
2309 BSC EC 1 (SK) Криптография және киберқауіпсіздік
2309 BSC EC 1 (SK) Криптография және киберқауіпсіздік
2309 BSC EC 1 (SK) Криптография және киберқауіпсіздік
2308 BSC EC 1 (SK) Компьютерлік және ақпараттық қауіпсіздік
3232 BSC EC 1 (SK) Сандық криминалистика және тергеулер
2308 BSC EC 1 (SK) Компьютерлік және ақпараттық қауіпсіздік
3232 BSC EC 1 (SK) Сандық криминалистика және тергеулер
2308 BSC EC 1 (SK) Компьютерлік және ақпараттық қауіпсіздік
3232 BSC EC 1 (SK) Сандық криминалистика және тергеулер
2229 BSC EC 1 (SK) Мәліметтер базасын басқару жүйелері
4311 BSC EC 1 (SK) Деректер туралы ғылым
2229 BSC EC 1 (SK) Мәліметтер базасын басқару жүйелері
4311 BSC EC 1 (SK) Деректер туралы ғылым
2229 BSC EC 1 (SK) Мәліметтер базасын басқару жүйелері
4311 BSC EC 1 (SK) Деректер туралы ғылым
2309 BSC EC 1 (SK) Криптография және киберқауіпсіздік
4306 BSC (SK) Этикалық бұзу
2309 BSC EC 1 (SK) Криптография және киберқауіпсіздік
4306 BSC (SK) Этикалық бұзу
2208 BSC Prac I (SK) Өндірістік тәжірибе I
4302 BSC Prac PD (SK) Диплом алдындағы тәжірибе
2309 BSC EC 1 (SK) Криптография және киберқауіпсіздік
4306 BSC (SK) Этикалық бұзу
3232 BSC EC 1 (SK) Сандық криминалистика және тергеулер
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Бұл пән есептеу техникасын және бағдарламалық жасақтама инженериясын оқитын білім алушыларға арналған математикалық курс болып табылады. Курс логика, жиынтық теориясы, қатынастар, графикалық теория және т. б. қамтиды. Курста математикалық индукция, индуктивті гипотеза, математикалық логика сияқты әртүрлі тақырыптар қамтылады. Математикалық дәлелдер, қарым-қатынас функциялары, дисплейлер, графиктер және дерексіз алгебра (екілік операциялар, коммутативті және ассоциативті операциялар және т. б.).
2216 BSC (SK) Инженерлік математика
3305 BSC BBA (SK) Шешім қабылдауды қолдайтын жүйелері
1210 BSC (SK) Дискретті математика қосымшаларымен
3303 BSC (SK) Параллель және үлестірілген есептеу
2226 BSC EC 1 (SK) Компьютерлік сәулет және сандық жүйелер
2219 BSC (SK) Байланыс және телекоммуникация жүйелері
3304 BSC (SK) Веб-қосымшаларды құру
2226 BSC EC 1 (SK) Компьютерлік сәулет және сандық жүйелер
2219 BSC (SK) Байланыс және телекоммуникация жүйелері
2229 BSC EC 1 (SK) Мәліметтер базасын басқару жүйелері
2226 BSC EC 1 (SK) Компьютерлік сәулет және сандық жүйелер
2219 BSC (SK) Байланыс және телекоммуникация жүйелері
3304 BSC (SK) Веб-қосымшаларды құру
2228 BSC EC 1 (SK) Желілік инфрақұрылым және басқару
3230 BSC EC 1 (SK) Сымсыз желілер және әмбебап есептеулер
2219 BSC (SK) Байланыс және телекоммуникация жүйелері
4312 BSC EC 1 (SK) Жетілдірілген веб-технологиялар
2219 BSC (SK) Байланыс және телекоммуникация жүйелері
4312 BSC EC 1 (SK) Жетілдірілген веб-технологиялар
2219 BSC (SK) Байланыс және телекоммуникация жүйелері
4312 BSC EC 1 (SK) Жетілдірілген веб-технологиялар
2227 BSC EC 1 (SK) Операциялық жүйелер
4312 BSC EC 1 (SK) Жетілдірілген веб-технологиялар
4312 BSC EC 2 (SK) Мобильді есептеулер
4312 BSC EC 3 (SK) Интернет қосымшасы және мультимедиа
4312 BSC EC 1 (SK) Жетілдірілген веб-технологиялар
4312 BSC EC 2 (SK) Мобильді есептеулер
4312 BSC EC 3 (SK) Интернет қосымшасы және мультимедиа
4312 BSC EC 1 (SK) Жетілдірілген веб-технологиялар
4312 BSC EC 2 (SK) Мобильді есептеулер
4312 BSC EC 3 (SK) Интернет қосымшасы және мультимедиа
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
1211 BSC (SK) Ақпараттық жүйелер
2215 BSC (SK) Ойын теориясы және оны жүзеге асыру
2227 BSC EC 1 (SK) Операциялық жүйелер
2228 BSC EC 1 (SK) Желілік инфрақұрылым және басқару
2227 BSC EC 1 (SK) Операциялық жүйелер
2228 BSC EC 1 (SK) Желілік инфрақұрылым және басқару
1213 BSC (SK) Бағдарламалау тілі II
2218 BSC (SK) Компьютерлік графика
2227 BSC EC 1 (SK) Операциялық жүйелер
2228 BSC EC 1 (SK) Желілік инфрақұрылым және басқару
2228 BSC EC 1 (SK) Желілік инфрақұрылым және басқару
3222 BSC (SK) Пайдаланушы тәжірибесінің дизайны
3304 BSC (SK) Веб-қосымшаларды құру
4307 BSC (SK) Android қосымшасын жасау
3230 BSC EC 1 (SK) Сымсыз желілер және әмбебап есептеулер
3230 BSC EC 2 (SK) Микротолқынды байланыс
3230 BSC EC 3 (SK) Ұялы байланыс жүйелері
4313 BSC EC 1 (SK) Заттар интернетi
4313 BSC EC 2 (SK) IoT бұлттық инфрақұрылымы
4313 BSC EC 3 (SK) IoT-дегі жұмыс және қауіпсіздік
3230 BSC EC 1 (SK) Сымсыз желілер және әмбебап есептеулер
3230 BSC EC 2 (SK) Микротолқынды байланыс
3230 BSC EC 3 (SK) Ұялы байланыс жүйелері
4313 BSC EC 1 (SK) Заттар интернетi
4313 BSC EC 2 (SK) IoT бұлттық инфрақұрылымы
4313 BSC EC 3 (SK) IoT-дегі жұмыс және қауіпсіздік
3230 BSC EC 1 (SK) Сымсыз желілер және әмбебап есептеулер
3230 BSC EC 2 (SK) Микротолқынды байланыс
3230 BSC EC 3 (SK) Ұялы байланыс жүйелері
4313 BSC EC 1 (SK) Заттар интернетi
4313 BSC EC 2 (SK) IoT бұлттық инфрақұрылымы
4313 BSC EC 3 (SK) IoT-дегі жұмыс және қауіпсіздік
3222 BSC (SK) Пайдаланушы тәжірибесінің дизайны
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Дипломдық жұмысты жазу және қорғау немесе кешенді емтиханды дайындау және тапсыру
Білім алушы кәсіпорында практикалық оқу кезеңінде практикалық іс-әрекеттер арқылы алған теориялық білімдерін нығайтады, сонымен қатар қажетті дағдыларды меңгереді. Курстың мазмұны: интерграциялық үдерістерді дамыту жағдайында кәсіпорынның (бизнестің) тиімді өндірістік-қаржылық қызметін жүзеге асыру мақсатында тәжірибелік шешімдерді әзірлеу үшін ақпаратты қолдану және түсіндіру мәселелері, кәсіпорында басқарудың және ұйымдастырудың озық әдістерін қолдану тәжірибесі қарастырылады.
Оқу процесінде алынған теориялық білімді тереңдету және бекіту, заңнамалық және нұсқаулық материалдармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; басқарудың экономикалық әдістерін, кәсіпорындар қызметін ұйымдастырудың құрылымы мен негіздерін практикалық қолдануды зерделеу; болашақ білім беру бағдарламасының практикалық дағдыларын игеру.
3209 BSC Prac II (SK) Өндірістік тәжірибе II