"Тарих және құқық" кафедрасы 1939 жылдан бастап Семей мемлекеттік педагогикалық институтының оқытушылары енгізген ғылыми дәстүрлерді жалғастырушы болып табылады. "Тарих және құқық" кафедрасының негізгі штаты-кәсіби міндеттердің кең спектрін шешуде құзыретті жоғары білікті педагогтар, мамандар, ғалымдар. Кафедраның жұмыс істеуі барысында қызметтің басым бағыттары: теориялық және практикалық дайындықтың жоғары сапасы; аймақтың қажеттіліктерін есепке алу; оқытудың практикалық бағыты болды; жақын және алыс шетелдердің ұйымдарымен және жоғары оқу орындарымен ынтымақтастық, оқытушылар мен білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстары. "Тарих және құқық" кафедрасы әртүрлі шетелдік жоғары оқу орындарымен, атап айтқанда Алтай мемлекеттік педагогикалық академиясымен, Алтай мемлекеттік университетімен, Тыва Республикасы Үкіметінің жанындағы Тува гуманитарлық зерттеулер институтымен (РФ), Тува мемлекеттік университетімен (РФ), Новосибирск қ. РҒА Ғылым Академиясының тарих институтымен (РФ), Моңғол ғылым академиясының Философия институтының Баян-Өлгей аймағының бөлімшесімен байланыстарды қолдайды. Кафедра оқытушылары, т.ғ. д., профессор Атантаева Б. Ж. (2008 ж., 2021 ж.), т. ғ. д., профессор Байсарина Қ.Қ . (2011 ж.), п. ғ. к. Ғазизова Н. С. (2012 ж.) "ҚР ЖОО үздік оқытушысы"атағының иегерлері болып табылады. "Тарих" мамандығының түлектерінің қауымдастығы жұмыс істейді, оның мүшелері студенттермен үнемі кездесіп, кафедра, университет іс-шараларына қатысады.
Қазіргі кезде «Тарих және құқық» кафедрасында «Тарих» 6В01601 білім беру бағдарламасы бойынша бакалавр, «Тарих» (ғылыми-педагогикалық бағыт) 6В01601 білім беру бағдарламасы бойынша магистратура, «Тарих» (ғылыми-педагогикалық бағыт) 8D01601 білім беру бағдарламасы бойынша докторантура бар. Академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша студенттер мен магистранттар елімізде және шет елде білім алу мүмкіндіктеріне ие болды. (Ерланова Ж. - ПМПИ, Павлодар қ., Бекмухаметов Д., Калиева Н., Төкен А., Кәрімова А. - Диджле Университеті, Диярбакыр қ, Турция).Академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша «Тарих» 6В01601 ББ ПМПИ студенті А.Садыкұлы келді.Кафедра докторанттары ғылыми тағылымдамадан Анкарадағы Хаджи Байрам Вели университетінен (Түркия), Алтай мемлекеттік педагогикалық университетінен (г.Барнаул, РФ) өтеді."Семей қаласының №37 гимназиясы"КММ-мен дуальды оқыту элементтерімен оқу процесін ұйымдастыру бойынша шарт жасалған.
Толығырақ«Тарих және құқық» кафедрасының ПОҚ, докторанттар, магистранттар мен студенттер «Қазақстанның Ертіс өңірінің ежелгі дәуірден бастап тарихи дамуы» кафедралық тақырып аясында зерттеулер жүргізеді, ҚР БҒМ, ШҚО әкімдігі гранттарын және бастамашыл тақырыптарды іздеу шеңберінде ғылыми-зерттеу жұмысын жүзеге асырады. 2018 жылы т.ғ.к., профессор А. И. Исин ШҚО әкімдігінің «Шығыс Сары-Арқа археологиялық ескерткіштері» ғылыми жобасының жетекшісі болды. Оқытушы Рахметуллин Е. Е.. «Алаш Қазақстан мемлекеттілігінің тарихында: идеялар, тағдырлар, мұра (қоғамның рухани жаңғыруы контекстінде)» Ш.Уәлиханов атындағы Тарих және этнология институтының жобасына қатысты.
ТолығырақТәрбие жұмысының басым бағыттары: үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыру; болашақ маманның кәсіби және әлеуметтік бейімделуі үшін оңтайлы жағдайлар жасау; білім беру және қоғамдық қызметте студенттердің өзіндік қызметін дамыту және көтермелеу. Тәрбие жұмысы үш деңгейде жүзеге асырылады: Жоғары оқу орны, Факультет және кафедра деңгейінде. 6В01601 – Тарих, 7M01601 – Тарих, 8D01604 – Тарих ББ білім алушылары еріктілер қозғалысына қатысады. М. Сырымұлы Шәкәрім атындағы университеттің Ғылыми кеңесінің мүшесі.
Толығырақ7M01601 - Тарих
М016 Тарих педагогтерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 7М01601 Тарих білім беру саласына кіреді
Каталог элективных дисциплин
Рабочий учебный план
Образовательная программа
План развития ОП
Білім беру бағдарламасы Семей қаласының Шәкәрім атындағы университетінің Гуманитарлық-экономикалық факультетінің Тарих және құқық кафедрасы тарапынан 7М01601-«Тарих» білім беру бағдарламасын жүзеге асыру мақсатында әзірленді. Қызметтің басым бағыттары: теориялық дайындықтың жоғары сапасы; өңірдің қажеттіліктерін есепке алу; оқытудың практикалық бағыты; жақын және алыс шетелдердің ұйымдарымен және ЖОО-ларымен ынтымақтастық, оқытушылар мен білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмысы болып табылады. Ұсынылып отырған білім беру бағдарламасының ерекшелігі - Қазақстанның шығыс өңірінің қажеттіліктерін инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана отырып, оқытушылық және ғылыми-зерттеу қызметімен айналысуға қабілетті жоғары білікті мамандармен қанағаттандыру. 7М01601 Тарих ББ - ның артықшылығы - түлектер оқуды білім берудің келесі сатысында - кафедрада PhD докторантурада жалғастыра алады немесе Қазақстан Республикасының жетекші жоғары оқу орындарына мақсатты докторантураға жібере алады. Кафедра бағыттары бойынша ғылыми зерттеулерге қатысу кезінде білім алушылардың ғылыми әлеуетін іске асыру. Сондай-ақ, 7М01601 Тарих ББ-ның бірегейлігі көптілді білім беруді іске асыру үшін тілдік дайындықтың жоғары деңгейін қамтамасыз ететін пәндердің болуы деп санауға болады.
Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 84 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 9 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 12 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.
Магистратурада "Шет тілі (Кәсіби)" пәнін оқытудың мақсаты болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерлігін одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету болып табылады.
Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.
магистранттарда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясын (теориясын) терең түсінуге негізделген пәнаралық дүниетанымды қалыптастыру.
Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.
Пәнді игерудің мақсаты-жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру процестерін басқару принциптерін игеру және білім беру процесін басқару мен ұйымдастыруда заманауи технологияларды игеру.
6205 PT (History) Педагогикалық тәжірибе
Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.
"Басқару психологиясы" пәнінің мақсаты қазіргі жағдайда психикалық құбылыстар жүйесі, мінез- құлықтың психологиялық айнымалылары және адамның саналы қызметі туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыру болып табылады және магистранттарда алынған психологиялық білімді білім беру қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді
6205 PT (History) Педагогикалық тәжірибе
келесі кәсіби-педагогикалық іскерліктерді меңгеру – ұйымдастыру құрылымы мен нормативтік-құқықтық құжаттамасында бағдарлану; оқытылатын пәннің теориялық негіздерінде; кәсіби оқыту процесінде заманауи технологияларды қолдану; өзінің ғылыми-педагогикалық тәжірибесінде басқарушылық шешімдерді табу, қабылдау және іске асыру; сөйлеу, қарым-қатынас мәдениетін меңгеру.
-педагогикалық және оқу-әдістемелік жұмыс негіздерін оқу; - жоғары мектепте оқытудың практикалық дағдыларын қалыптастыру; - білім беру процесінің сапасын арттыруға ықпал ететін пәндік материалды ауызша және жазбаша баяндаудың әртүрлі білім беру технологияларын, әдістері мен тәсілдерін меңгеру; - білім беру стандарттарын жүзеге асыруды қамтамасыз ету құралдары туралы, кәсіби педагогикалық қызмет түрлері туралы жаңа білім алу; - оқу-тәрбие жұмысын жүргізу дағдыларын алу және дамыту.
6207 KZBBTSODT Қазіргі заманғы білім беру технологиялары: сыни ойлауды дамыту технологиясы (ағылшын тілінде)
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Қазіргі пәнаралық тәсілдер негізінде ғылыми зерттеу нәтижелерін талдау және жалпылау
Пән пәнаралық категориялар мен ұғымдарды, қазіргі тарих ғылымының дамуы контекстіндегі пәнаралық зерттеудің негізгі бағыттарын, тарихи құжаттарды түсіндірудің пәнаралық тәсілін зерттеуге бағытталған. Зерттеу жұмысында және педагогикалық қызметте тарихи фактілер мен дереккөздерді пайдалануға пәнаралық көзқарастың құзіреттілігі қалыптасады. Курс қазіргі заманғы тарихи мектептер мен концептуалды бағыттарды гуманитарлық, әлеуметтік, жаратылыстану және техникалық ғылымдар жетістіктерімен біріктіруді қарастырады.
ХХ ғасырдың аяғы - XXI ғасырдың басындағы әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың Тарихи зияткерлік ағымдары мен парадигмаларын, ғылыми тарихи зерттеу мәселелерін шешу үшін басқа ғылымдардан алынған тәсілдер мен әдістерді зерттеу.
6302 ShTZhB Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
Пән магистранттарды "тарихи дереккөз", "тарихи факт" ұғымдарымен, тарихи дереккөздердің негізгі категорияларымен және оларды зерттеу әдістері мен принциптерімен кешенді таныстыруға бағытталған. Бұл курс тарихи процестерді тарих ғылымының теориясы мен әдіснамасы саласындағы заманауи жетістіктер негізінде, жаңа әдіснамалық тәсілдер тұрғысынан қарастырады. Пәнді оқу барысында магистранттарда деректанулық талдау және синтез және анализ жасай алу дағдысы қалыптасады.
магистранттарды деректанудың теориялық-әдіснамалық мәселелерімен таныстыру
6302 ShTZhB Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
Пән тарих ғылымының негізгі ұғымдары мен терминдерін, олардың қолданылуы мен дамуын, өзара байланысын, өзара әсерін және тарихи дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі эволюциясын зерттейді. Тарихнаманың, деректанудың және тарихи зерттеу әдістерінің дамуын айқындайтын ғылыми ағымдар мен мектептер дамуының негізгі бағыттары, әдіснамалық тұжырымдамалар зерттеледі. Пән тарихнамалық, деректанулық және библиографиялық талдауды заманауи жүйесін зерттеуге бағытталған.
Тарих деректану мен тарихнамасының маңызды теориялық және әдістемелік мәселелерін қарастыру. Белгілі бір кезеңге, белгілі бір мектепке немесе жеке тарихқа қатысты тарих ғылымының даму нәтижелерін көрсету.
6302 ShTZhB Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
Пән шығыстану зерттеулері мен жазба ескерткіштерін зерттеу үшін қажетті араб жазуының тарихы мен қызметін, кең таралған қолжазбаларды зерттеуге бағытталған. Сондай-ақ Қазақстан тарихы мен мәдениеті бойынша ортағасырлық араб авторларының географиялық және тарихи бағытта жазылған еңбектері қарастырылып, жан-жақты талданады. Курсты оқу барысында магистранттар араб графикасындағы қазақ мәтіндерін оқуға қажетті негізгі дағдыларға ие болады.
араб тілінде әр түрлі жазулардың кейбір дағдыларын игеру. Ортағасырдың және жаңа заманның шығыс мәтіндерімен танысу.
6206 DTAM Деректанудың теориялық және әдістемелік мәселелері
7306 ShKТМЕ Шығыс Қазақстанның тарихи және мәдени ескерткіштері
Бұл пән Қазақстанның және Орталық Азияның ортағасырлық тарихы туралы әртүрлі түркітілдес дереккөздер мен ғылыми әдебиеттерді зерттеу контекстінде білімді қалыптастыру үшін қажетті негіз болып табылады. Курс түркілердің эпиграфиялық ескерткіштері мен жазба дереккөздерінің мазмұнын зерттеуге бағытталған. Пән көне түркі жазуының таралу аймағын зерттеу түркі тайпаларының этногенезін, түркі мемлекеттілігін, орта ғасырдағы түркі мәдениетін тереңірек зерттеуге мүмкіндік береді.
Ортағасырлар дәуірі және көне түркі жазуы тарихы мен көне түркі әліпбиі және мәтіндері туралы білімді тереңдету.
6206 DTAM Деректанудың теориялық және әдістемелік мәселелері
7306 ShKТМЕ Шығыс Қазақстанның тарихи және мәдени ескерткіштері
Пән қазіргі заманғы тарих ғылымының өзекті бағыттары контексінде ғылыми жобаны дайындау кезінде білім алушыларда зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Жобаның мақсаттары мен міндеттерін таңдау және негіздеу қабілеті, тарихи зерттеудегі ақпараттық-іздеу жүйелерінде жұмыс істеу дағдылары қалыптасады. ЖОО студенттері мен оқушылар арасында ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру ерекшелігі, ақпаратты іздеу әдістері мен кезеңдері, табылған материалды талдау, өңдеу мәселелері қарастырылады.
білім алушылардың шығармашылық және зерттеу дағдыларын дамыту, отандық және дүниежүзілік тарихты зерттеудегі жаңа бағыттармен танысу.
6208 TZAT Тарихи зерттеулердегі ақпараттық технологиялар
6401 TOMDOKMGZZhII (History) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
7305 OTTOM Отан тарихы мен тарихнамасының өзекті мәселелері
Аталған пән зерттеліп отырған кезеңдегі Қазақстанның археологиялық ескерткіштерін зерттеу мәселелерін қарастырады. Отандық және шетелдік ғылыми әдебиеттерде заттай деректердің тарихи интерпретациясының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастырады. Курс мазмұнын игеру Қазақстандағы археологиялық зерттеулердің негізгі кезеңдері мен практикалық кезеңдері туралы білімді қалыптастыру үшін қажетті негіз болып табылады. Магистранттарда XIV-XVIII ғғ. Қазақстанды археологиялық зерттеу тарихнамасы бойынша терең кәсіби білім қалыптасады.
осы кезеңдегі Қазақстан ескерткіштерінің зерттелу тарихын, археологиялық мәдениеттердің даму аспектілерін қарастыру.
6206 DTAM Деректанудың теориялық және әдістемелік мәселелері
7307 KKO Қазақтардың көшпенділік өркениеті
Пән тарихи және әлеуметтік-мәдени антропологияның даму тарихын, зерттеулерде қолданылатын дереккөздерді және оларды талдау әдістерін, тарихи және әлеуметтік-мәдени антропологияның негізгі әдістері мен мәселелерін зерттейді. Қоғам мәдениетін қалыптастыру, дамыту, өмір сүру, мифология, салт-дәстүр, күнделікті өмірдің ерекшеліктері мен механизмдері, этногенезге, шаруашылық жүргізу формаларына, әлеуметтік құрылымға, ішкі және этносаралық қатынастарға қатысты негізгі теориялар қарастырылады.
қазіргі заманғы тарихи зерттеудің антропологиялық үрдістерін, әлеуметтік-мәдени және тарихи антропологияның пәндік өрісін игеру.
6206 DTAM Деректанудың теориялық және әдістемелік мәселелері
7307 KKO Қазақтардың көшпенділік өркениеті
Тақырыпты таңдаудың негіздемесі және оның өзектілігі, мақсатын, міндеттерін, зерттеу әдістемесін анықтау, гипотезаны қалыптастыру, дереккөздерді талдау. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесімен таныстырады. Ғылыми тарихи әдебиеттермен жұмысты жүзеге асырады, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асырудың қабілеттері мен практикалық дағдыларын дамытады.
инновациялық жағдайларда күрделі ғылыми және зерттеу міндеттерін шешумен байланысты ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамыту.
Пән заманауи шетелдік тарихнамалық мектептер мен бағыттарды зерттеуге арналған. Курс барысында магистранттар ХХ ғасырдағы батыс тарих ғылымының эволюциясын, оның дамуының негізгі тенденциялары мен ерекшеліктерін қарастырады және зерттейді. Білім алушыда тарихи әдебиетті талдай білу, сондай-ақ кәсіби педагогикалық қызметте тарих ғылымының үздік жетістіктерін, шетелдік тарихи ойдың әдіснамалық және дүниетанымдық аспектілерін пайдалану қабілеті толық қалыптасады.
Магистранттарды шетелдік тарихи мектептермен және тенденциялармен таныстыру, әлемдік өркениет дамуының түйінді мәселелерін, оқытудың әдістемелік аспектілерін зерттеудегі тарихнаманың заманауи тұжырымдамалық тәсілдер мен негізгі жетістіктері туралы түсінік қалыптастыру.
6206 DTAM Деректанудың теориялық және әдістемелік мәселелері
7306 ShKТМЕ Шығыс Қазақстанның тарихи және мәдени ескерткіштері
Пән археологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен даму кезеңдерін зерделеуге; археологиялық зерттеулер проблемалары бойынша тұжырымдамалық шешімдерді бөліп көрсету критерийлерін, отандық және шетелдік археологиядағы археологиялық дереккөздің тарихи интерпретациясының ерекшеліктерін анықтауға бағытталған. Бұл курс Қазақстандағы археологиялық зерттеулердің негізгі кезеңдері мен бағыттарын, зерттеулердің практикалық кезеңдерін қарастырады. Магистранттар Қазақстанды археологиялық зерттеудің тарихнамасы бойынша терең кәсіби білімдерін қалыптастырады.
археологиялық ескерткіштерді зерттеу және зерттеу арқылы білімді тереңдету.
6206 DTAM Деректанудың теориялық және әдістемелік мәселелері
7307 KKO Қазақтардың көшпенділік өркениеті
Ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасайды, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамытады, ғылыми семинарлар, конференциялар жұмысына белсенді қатысу және жарияланымдар дайындау тәжірибесін жинақтайды. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасайды, ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамытады, зерттеу тақырыбы бойынша қорытынды шығарады, ғылыми семинарлар, конференциялар жұмысына белсенді қатысу және жарияланымдар дайындау тәжірибесін жинақтайды және жинақтайды
таңдалған тақырып аясында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.
зерттеу бағытын таңдау мақсатында ғылыми әдебиеттерді және электрондық ақпараттық ресурстарды талдау, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу, зерттеулердің теориялық және қолданбалы мақсаттары мен міндеттерін қою, сондай-ақ тарих ғылымы мен қазіргі заманғы технологиялардың жетістіктері негізінде оларды іске асыру жоспарларын әзірлеу.
кәсіби білімін кеңейтуге және тәуелсіз ғылыми жұмыстарды жүргізудің тәжербие дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ арнайы пәндерді оқу барысында алынған теориялық білімдерді нығайтуға, тереңдету мен толығымен қамтуға мүмкіндік береді; ұжымдағы басқару, ұйымдастыру және тәрбиелік жұмыс тәжірибесін алу; магистерлік диссертация жазу үшін құжаттарды жинау.
7305 OTTOM Отан тарихы мен тарихнамасының өзекті мәселелері
Зерттеуді аяқталған нәтижелерге (теориялық және практикалық) жеткізу, зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып жиналған диссертациялық жұмыс үшін нақты материалды ресімдеу, нәтижелерді өңдеу, диссертациядағы жұмысты аяқтау үшін олардың сенімділігі мен жеткіліктілігін бағалау, магистрлік диссертацияның соңғы мәтінін дайындау.
магистрлік диссертацияның соңғы мәтінін жазу және ресімдеу.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Білім беру және зерттеу үдерісінде заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды қолдану
Пән тарихты оқытудағы инновациялар мен жаңа енгiзiлiмдерді жіктеу туралы ұғымдарды қалыптастыруға бағытталған және инновациялық педагогикалық процесті және оның түрлерін зерттейді. Тарихты оқытудағы заманауи технологиялар, әдістер мен тәсілдер, оларды педагогикалық қызметте қолдану мүмкіндігі қарастырылады. Шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлаудың, дамыта оқыту технологиясының, тарихты оқытудағы топтық технологиялардың және оқушылардың қызығушылығын арттыру жолдары кеңінен талданады.
инновациялық үрдістің ерекшеліктерімен және заңдылықтарымен; инновациялық үрдістердің негізгі механизмдерімен, инновацияларды басқару үрдісінің принциптерімен таныстыру.
6301 OTBZK Білім алушылардың тарих бойынша зерттеушілік әрекеті
Пән тарих ғылымында ақпараттық технологиялардың практикалық қолданылуын қарастыруды, тарихшы-зерттеуші мен тарихшы-педагогтың күнделікті кәсіби қызметінде интернет-ресурстарды пайдаланудың дағдыларын қалыптастыруды көздейді. Курс электрондық материалдарды пайдалана отырып, оқыту әдістемесін зерделейді, компьютерлік талдау аппараты мен әдістерін (статистикалық талдау, тарихи құжаттардың контент-талдауы және т.б.) меңгереді, стандартты және арнайы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
Аталмыш пəн бағдарламасы ақпараттық технологияларды ғылым мен білімде қолданудың қол жеткен жетістіктерімен таныстыра отырып, оны тарихи зерттеулер мен тарих білімін беруде практикалық қолдану жағын қарастырады.
6301 OTBZK Білім алушылардың тарих бойынша зерттеушілік әрекеті
Пән гуманитарлық зерттеулерде математикалық әдістерді (контент-талдау, іріктемелі әдіс, статистикалық әдіс, кластерлік талдау және т.б.) пайдаланудың заманауи әдіснамалық және әдістемелік мәселелері туралы білімді қалыптастыруды көздейді. Курс тарихи деректерді жинау мен өңдеудің заманауи мүмкіндіктерін, тәсілдерін, тенденцияларын, оларды талдауды жүзеге асыруды, компьютерлік технологияларды қолдана отырып, тарихи процестерді модельдеуді, тарихты зерттеуде математикалық әдістерді қолдануды қарастырады.
математикалық әдістер туралы теориялық білім жүйесін, оларды тарихи зерттеулер мен кәсіби қызметте практикалық қолдану біліктері мен дағдыларын қалыптастыру
6301 OTBZK Білім алушылардың тарих бойынша зерттеушілік әрекеті
Аталған пәнді игеру магистранттың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін қажетті негіз болып табылады. Пән білім алушының кәсіби қызметінде заманауи білім беру технологияларын, оның ішінде шетел (ағылшын) тілінде оқыту қабілеті мен дайындығына негізделген. Оқушылардың шығармашылық ойлауын жандандыру үшін сыни ойлау технологиясының принциптері, элементтері, әдістері, әдістемесі туралы түсінік қалыптасады, педагогикалық міндеттерді қою және шешу қабілеті дамиды.
магистранттардың кәсіби қызметінде заманауи білім беру технологияларын қолдану қабілетін дамыту және даярлау негізінде базалық педагогикалық құзыреттілікті
6304 OAZhOOTOT Орта арнаулы және жоғары оқу орнында тарихты оқыту технологиясы
Пән заманауи білім берудегі инновацияларды зерттеуге, әртүрлі технологияларды қолдану арқылы проблемалық-аналитикалық оқыту әдістемесін игеруге бағытталған (проблеманы қою арқылы оқыту; зерттеу әдістері; оқытудың жобалық әдістері; ойын нысаны; ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және т.б.). Пән маңызды тарихи оқиғаларды талдау және түсіндіру үшін қажетті оқыту әдістері туралы түсінік береді. Қашықтықтан оқытудың рөлі мен маңызы тарихты оқытудың инновациялық тәсілі ретінде қарастырылады.
білім беру мекемесінде білім беру технологияларын жобалаудың кәсіби дағдыларын қалыптастыру
6304 OAZhOOTOT Орта арнаулы және жоғары оқу орнында тарихты оқыту технологиясы
Курс аудиторияларда дәстүрлі оқыту түрлерінің электрондық оқыту элементтерімен үйлесімін зерттеуге бағытталған, бұл ретте арнайы IT-технологиялар мен сервистер (компьютерлік графика, аудио және бейнероликтер, Тарих бойынша білім беру веб-сервистері және т.б.) пайдаланылады. Магистранттар аралас оқытудағы қызметтің түрлері мен модельдерін, сондай-ақ Lessonstudy, ActionResearch және т. б. сияқты қазіргі заманғы білім беру процесінің маңызды құрамдас бөліктерін зерделейді.
білім алушылардың дербестігі мен оқу қабілетіне бағытталған аралас оқыту технологияларын білім беру процесінде практикалық қолдану саласында кәсіби құзыреттерді меңгеру
6304 OAZhOOTOT Орта арнаулы және жоғары оқу орнында тарихты оқыту технологиясы
Бұл пәнді игеру нәтежиесінде оқытудың өзекті принциптері, білім беру процесі, оқыту әдістері туралы білім қалыптасады. Курс тарихи пәндерді оқыту саласында құзыреттілікті қалыптастыруға арналған. Тарихи ақпаратпен жұмыс істеудің әртүрлі тәсілдерін қолдануға, сабақтарды әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлеуге бағытталған. Педагогикалық дизайнның әртүрлі түрлері мен кезеңдері, теория мен инновациялық тәжірибенің байланысы, тұлғалық-бағдарланған оқытудың мазмұны қарастырылады.
тәуелсіз педагогикалық іс-әрекеттегі магистранттардың теориялық және әдістемелік дайындығы, оқытушының кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.
6207 KZBBTSODT Қазіргі заманғы білім беру технологиялары: сыни ойлауды дамыту технологиясы (ағылшын тілінде)
6205 PT (History) Педагогикалық тәжірибе
Осы пән оқытудың дидактикалық әдістерін меңгеруге, әлемдік және отандық тарихтың мазмұнын құрылымдау дағдысын, заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Жаңартылған білім беру мазмұны аясында әдістемелік құжаттамалар мен ұсыныстар жасау технологиясын қарастырады. Тарих пәні оқытушысының ақпараттық-коммуникативтік құзыреттілігін арттыруға, интернетпен оқытудың педагогикалық мүмкіндіктеріне ерекше назар аударылады.
білім беру процесін жобалау және ұйымдастыру саласында тарих оқытушысының кәсіби құзыреттілігін жетілдіру.
6207 KZBBTSODT Қазіргі заманғы білім беру технологиялары: сыни ойлауды дамыту технологиясы (ағылшын тілінде)
6205 PT (History) Педагогикалық тәжірибе
Пән тарихты оқытудағы инновациялық технологиялардың негіздерін, заманауи педагогикалық технологияларға негізделген оқытудың принциптері мен әдіснамасын және сол әдістерді оқыту процесінде қолдану барысын зерттейді. Курс оқытудың белсенді және интерактивті әдістері мен технологиялары туралы білімді қалыптастырады (коммуникативтік-диалогтік қызмет, тарихтағы модульдік оқыту, жобалау қызметі және т.б.), оқу процесінде білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған.
оқытудың инновациялық технологиясының тұжырымдамалық негіздерін, педагогикалық технологияның қазіргі заманғы модельдерімен негізделген оқытуды құрудың әдіснамалық принциптерін және олардың тарихты оқытуда қолданылуын зерттеу.
6207 KZBBTSODT Қазіргі заманғы білім беру технологиялары: сыни ойлауды дамыту технологиясы (ағылшын тілінде)
6205 PT (History) Педагогикалық тәжірибе
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
ұлттық және әлем тарихтың нақты тарихи мәселелерін талдау кезінде тарихи зерттеулердің заманауи тәсілдері мен әдістерін меңгеру
Бұл пәнде тарихи процестің теориялары сипатталады және тарихты зерттеудегі өркениеттік тәсілдің негізгі бағыттары қарастырылады. Дереккөздерді зерттеу және тарихнамалық талдау негізінде курс саяси, экономикалық ғана емес, сондай-ақ әлеуметтік-мәдени өзгерістер контекстінде дүниежүзілік тарих мәселелерін зерттейді. Өркениеттік тәсіл тарихи процесті мемлекеттер мен аймақтардың ерекшеліктерін ескере отырып қарастыруға, жекелеген елдер мен халықтардың әлемдік өркениетке қосқан үлесін зерттеуге мүмкіндік береді.
елдердің жергілікті өркениет ретіндегі ерекшеліктерін дүниежүзілік тарихтың жалпы көрінісі контекстінде зерттеу.
6301 OTBZK Білім алушылардың тарих бойынша зерттеушілік әрекеті
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Пән соңғы жылдары жарияланған отандық тарихты зерттеулердегі қазіргі кездегі тенденциялар мен қазақстандық тарихнамадағы заманауи теориялық-әдіснамалық тәсілдер туралы түсінік қалыптастырады. Қазақстан тарихының әртүрлі кезеңдері, соның ішінде мемлекеттіліктің пайда болуы, Ресей империясының отарлауы, кеңестік модернизацияның ерекшеліктері мен салдары және т.б. ғылыми айналымға алғаш рет енгізілген тарихи дереккөздерді түсіндіруге негізделген қазіргі заманғы тұжырымдамалық тәсілдер тұрғысынан қарастырылады.
тарих ғылымы дамуының жаңа үрдістері контексінде Қазақстан тарихының маңызды оқиғаларын зерделеу.
6301 OTBZK Білім алушылардың тарих бойынша зерттеушілік әрекеті
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Пән ХХ ғасырдың басындағы қазақ қоғамының саяси қайраткерлерінің еңбектеріндегі Қазақстанның дамуын кешенді зерттеуге бағытталған. Көшпелі қазақ қоғамының Ресей империясының басқару жүйесіне бейімделу мәселелерінің тарихи шындыққа негізделген жаңа көзқарастар тұрғысынан сипатталады. Ұлттық зиялы қауым өкілдерінің Ресей үкіметінің отарлық аграрлық саясатының қазақ қоғамы үшін демографиялық, әлеуметтік, мәдени зардаптары және оның салдарын қарастырады.
қазақ қоғамындағы жер қатынастарының өзгеруі бойынша қазақ зиялыларының көзқарастарын кешенді зерттеу.
6302 ShTZhB Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Пән Қазақстанның шығыс өңірі аумағындағы тарихи-мәдени ескерткіштерді зерттеуге, олардың жіктелуі мен талдауына, олардың ішіндегі ең танымалын егжей-тегжейлі танып-білуге бағытталған. Пән барысында магистранттар археологтардың, тарихшылардың, өлкетанушылар мен саяхатшылардың зерттеулерін, өлкенің тарихы туралы ауызша аңыздарды, деректерді зерттейді. Өңір мысалында елдің мәдени әлеуеті, қазақ тарихи-мәдени мұрасының байлығы мен бірегейлігі туралы шынайы түсінік қалыптасады.
Шығыс Қазақстанның негізгі тарихи және мәдени ескерткіштерімен және оларды сақтаудың негізгі мәселелерімен танысу.
6302 ShTZhB Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Пән Шығыс Қазақстан диаспораларының этникалық және әлеуметтік-мәдени дамуын, өңірде түрлі этникалық топтардың пайда болу кезеңдері мен ерекшеліктерін, өңір халқының ұлттық құрылымының қалыптасу және даму процесін, Қазақстанның шығыс өңіріндегі этникалық топтардың әлеуметтік-экономикалық жағдайындағы білім беру деңгейіндегі өзгерістерді зерттейді. Этникалық топтардың рухани мәдениеті мен өмірінің ерекшеліктері, Шығыс Қазақстандағы диаспоралар өкілдерінің елдің дамуына қосқан үлесі зерттеледі.
отандық және шетелдік зерттеушілердің зерттеулерін қолдана отырып, Шығыс Қазақстандағы диаспоралардың қалыптасуы мен дамуының тарихи жағдайларын зерттеу.
6302 ShTZhB Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Пән қазақ халқының тарихта өткен және қазіргі жағдайдағы тұтас тарихи-мәдени панорамасын қалыптастыруға бағытталған. Отандық және шетелдік зерттеушілердің әртүрлі тарихи кезеңдерде қазақтардың этногенезі мен этникалық тарихын зерделеу, материалдық және рухани мәдениеттің өзіндік ерекшеліктерін, қазақ қоғамының дәстүрлі тіршілігін қамтамасыз етуді, құқықтық және отбасылық-тұрмыстық нормаларды қалыптастыру ерекшеліктері қарастырылады. Қазақстандағы этнографиялық материалдарды жинаудағы ғылыми экспедициялардың рөлі зерттеледі.
қазақ халқының этнографиясы туралы білімдердің жинақталу ерекшеліктері мен тарихын әлеуметтік-экономикалық, саяси, табиғи жағдайлар контекстінде зерттеу.
6301 OTBZK Білім алушылардың тарих бойынша зерттеушілік әрекеті
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Пән шетелдік және отандық тарихнамада көшпелі өркениеттерді зерттеу мәселесін өркениеттік көзқарас тұрғысынан, түркі халықтарының, қазақ қоғамының мысалында көшпелі өркениеттің эволюциясы мен типологиясын, олардың егіншілік қоғамдарымен әр түрлі кезеңдегі өзара қарым-қатынасын қарастырады. Курс номадизмді әлеуметтік-экономикалық қатынастардың, мәдениеттің, дүниетанымның, құндылықтар жүйесінің, құқықтық қатынастардың, әлеуметтік құрылымның, өмір салтының ерекше кешені ретінде зерттеуге бағытталған.
Көшпелі халықтардың мемлекеттілігінің қалыптасуы мен дамуының теориялық негіздерін меңгеру.
6303 AZTTM Археологиялық зерттеулерді тарихи талдау мәселелері
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Пән ХХ ғасырдың басындағы маңызды тарихи оқиғаларды қазақ ұлттық интеллигенциясының көзқарастары мен қызметін зерттеу арқылы оқытады. Қоғамдық-саяси қозғалыстың ерекшеліктері, қазақ көшбасшыларының Мемлекеттік Дума құрамындағы дала халқының құқықтарын қорғау жөніндегі қызметі, революциялық процестер барысында ұлттық автономия құру мәселелері сипатталады. Ұлттық интеллигенцияның саяси, ұйымдастырушылық, ғылыми, ағартушылық қызметі қарастырылады, қазақ халқының ұлттық сана-сезімін қалыптастырудағы қазақ мерзімді баспасөзінің рөлі талданады.
Қазақстан тарихы бойынша ертеректен алынған білім негізінде әлеуметтік-экономикалық және мәдени тарихи Қазақстан қазіргі заман тарихы уақыт арқылы байқауды саяси қайраткердің ғұмырнамасы және оның рөлін оқиды.
6303 AZTTM Археологиялық зерттеулерді тарихи талдау мәселелері
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Пән адамзаттың мұрасы болып табылатын әртүрлі дәуірлердегі тарихи, діни, мәдени және басқа объектілерін зерттеуге бағытталған. Тарихи оқиғалардың осы ескерткіштердің пайда болуына, әлем елдерінің мәдениеттерінің әртүрлілігі мен бірлігіне әсері зерттеледі. Пәннің мазмұны әлемдік тарихи және мәдени үдерістің жалпы даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыруға, осы білімді тарихи-мәдени білімді дәріптеуде қолдануға мүмкіндік береді.
мәдени-тарихи дәстүрлерді және әлемге әйгілі ескерткіштердің тарихи-мәдени мұрасын дамытудың теориялық аспектілерін, мәнін және тарихын ашу.
6302 ShTZhB Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Пәнді оқу барысында магистранттар шетелдік және отандық тарих ғылымының жаңа жетістіктері аясында әлем елдерінің, соның ішінде Қазақстанның орта ғасырлардағы, жаңа және қазіргі уақыттағы тарихын қарастырады және зерттейді. Осы кезеңдегі маңызды тарихи оқиғалар мен процестер мемлекеттік және саяси тұлғалардың, ғылым, мәдениет, өнер қайраткерлерінің және т.б. қызметі призмасы арқылы қарастырылатынына ерекше назар аударылады.
саяси қайраткерлердің мысалында "тұлғаның тарихтағы рөлі" мәселесін қарастыру.
6302 ShTZhB Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Пән кеңестік жылдардағы тоталитарлық жүйе туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады. Оның бір бөлігі ретінде Қазақстанда орын алған саяси қуғын-сүргін зерттеледі. Курс шеңберінде 1920-1930 жылдардағы Қазақстанның қоғамдық өмірінің ерекшеліктері талданады, тоталитарлық режимнің жазалау саясатын күшейту, бүкіл ел бойынша еңбекпен түзеу лагерлері желісін кеңейтуі зерттеледі. Қазақстанның саяси қайраткерлерінің мысалында Кеңес мемлекетінің репрессиялық саясатының тетігі қарастырылады.
тоталитарлық режимнің салдары ретінде 1920-1950 жылдардағы саяси қуғын-сүргіннің тарихы мен ауқымын талдау.
6302 ShTZhB Шетелдік тарихнамадағы жаңа бағыттар
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Пән қазақтардың дәстүрлі материалдық мәдениетін және оның эволюциясын зерттеуге бағытталған. Курс қазақтардың материалдық мәдениетінің өзіндік ерекшелігін көрсететін тарихшылардың, этнографтардың, саяхатшылардың әр кезеңдегі еңбектерін зерттеуді қарастырады. Шаруашылық жүргізудің ерекшеліктері, көшпелі және отырықшы мәдениеттің өзара әсері, тұрғын үйді жайластыруда қазақ халқының дүниетанымының көрінісі, көшпелі өмір салтының қолөнерге, тамаққа әсері, ұлттық киімнің жыныстық-жастық ерекшеліктері және т.б. қарастырылады.
қазақ халқының дәстүрлі тіршілігін қамтамасыз ету ерекшеліктерін, көшпелі өмір салтының материалдық мәдениеттің дамуына әсерін зерделеу.
6303 AZTTM Археологиялық зерттеулерді тарихи талдау мәселелері
7309 ZP (History) Зерттеу практикасы
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Қорытынды аттестаттау ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистратураның білім беру бағдарламасының жалпы көлемінен кемінде 12 академиялық кредитті құрайды және магистрлік диссертацияны (жобаны) жазу және қорғау түрінде жүргізіледі.