Инженер-механиктерді даярлау 1964 жылдан бастап жүргізілуде. Алғашқы түлектерді шығару 1968 жылы жүзеге асырылды. Бастапқыда, 1964 жылы Жамбыл жеңіл және тамақ өнеркәсібі технологиялық институтының Семей филиалында "Тамақ өндірісінің процестері мен аппараттары"кафедрасы құрылды. Инженер-механик мамандарды шығару осы кафедра бойынша жүзеге асырылды. 2019 жылы қазіргі "Технологиялық жабдықтар және машина жасау" кафедрасы атауын "Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары" және "Машина жасау технологиясы және механика" кафедраларын біріктіру есебінен алды.
Кафедра білім беру бағдарламасы бойынша: бакалавриат: 6В07105 – "Технологиялық машиналар және жабдықтар", 6В07106 – "Машина жасау"; 6В11301 - "Көлікті пайдалану және жүк қозғалысы мен тасымалдауды ұйымдастыру"; 6В11303 - "Логистика және тасымалдауды ұйымдастыру"; магистратура: 7М07103 – "Технологиялық машиналар және жабдықтар", 7М07104 – "Машина жасау"; PhD – докторантура: 6D07103 – "Технологиялық машиналар және жабдықтар" мамандарды дайындайды.
ТолығырақХалықаралық жобаларға қатысу, біліктілікті арттыру, Scopus немесе Web of Science базасына кіретін импакт-факторлы журналдарға жариялау, кафедра қызметкерлерінің өнертапқыштық қызметі
Толығырақ"Технологиялық жабдықтар және машина жасау" кафедрасында тәрбие жұмысы кураторлық топтардың бекітілген тәрбие жұмыс жоспарына сәйкес жүргізіледі.
Толығырақ7M07103 - Технологиялық машиналар мен жабдықтар
М103 Механика және металл өңдеу білім беру бағдарламаларының тобы 7М07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары білім беру саласына кіреді.
Каталог элективных дисциплин
Рабочий учебный план
Образовательная программа
План развития ОП
Аталмыш бағдарлама Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің инженерлік-технологиялық факультетінің "технологиялық жабдықтар және машина жасау" кафедрасының магистратурасына арналған Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып, «7М07103 Технологиялық машиналар мен жабдықтар» мамандығы бойынша білім беру процесін ұйымдастыруға арналған құжаттар жүйесі болып табылады. «7М07103 Технологиялық машиналар мен жабдықтар» ББ негізгі білім беру бағдарламасының міндетті құрамдас бөлігі болып табылады. Әрбір пәннің (курстың) бағдарламасы нақты маманды даярлаудың бірыңғай мақсатты қондырғысын орындауға бағытталған және базалық оқу-әдістемелік құжат болып табылады. Оқу үдерісін ұйымдастырудың модульдік жүйесін енгізу оқу пәндерінің бағдарламаларын жасауға, олардың құрылымы мен мазмұнына ерекше талаптар қояды. Оқу пәнінің бағдарламасы тиісті сатыны (деңгейін) көрсете отырып, жоғары кәсіптік білім берудің ББ әрбір бағыты үшін әзірленеді.
Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 84 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 9 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 12 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.
Магистратурада "Шет тілі (Кәсіби)" пәнін оқытудың мақсаты болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерлігін одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету болып табылады.
6401 MGZZhTOMDO I (TMiO) Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны орындау I
6401 MGZZhTOMDO II (TMiO) Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны орындау II
Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.
магистранттарда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясын (теориясын) терең түсінуге негізделген пәнаралық дүниетанымды қалыптастыру.
6401 MGZZhTOMDO I (TMiO) Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны орындау I
Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.
Пәнді игерудің мақсаты-жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру процестерін басқару принциптерін игеру және білім беру процесін басқару мен ұйымдастыруда заманауи технологияларды игеру.
6205 PT(TMiO) Педагогикалық тәжірибе
Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.
"Басқару психологиясы" пәнінің мақсаты қазіргі жағдайда психикалық құбылыстар жүйесі, мінез- құлықтың психологиялық айнымалылары және адамның саналы қызметі туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыру болып табылады және магистранттарда алынған психологиялық білімді білім беру қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді
Педагогикалық практика магистратурада білім алушылар үшін оқу процесінің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Практиканың бұл түрі магистранттарды университетте оқытушылық қызметке даярлау тұрғысынан жалпы кәсіптік дайындық функцияларын орындайды. Негізгі міндетіне жоғары оқу орындарындағы оқу-әдістемелік жұмыстың негіздерін зерделеу, магистрлік бағдарламадағы бейіндік пәндер бойынша оқу пәндерінің жекелеген түрлерін өткізудің педагогикалық дағдыларын меңгеру жатады.
Жоғары оқу орындарында оқыту мен оқыту әдістемесінің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Оқыту және кәсіби деңгейді арттыру процесінде алынған теориялық білімді бекіту.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Технологиялық машиналар мен жабдықтардың құрылымы, жұмыс істеу принципі, негізгі техникалық сипаттамалары туралы білімдерін көрсету.
Өлшеу құралдары туралы негізгі мәліметтер. Өнеркәсіптік аспаптардың мемлекеттік жүйесі (ГСП). ГСП құрудың принциптері мен әдістері. Механикалық сынақтардың жіктелуі. Сынақ жүргізуге арналған машиналар мен үлгілер. Сынақтар жүргізу әдістемелері. Статикалық және динамикалық сынақтар. Технологиялық сынақтар және тозуға арналған сынақтар. Өлшеу құралдары мен өлшеу ақпарат жүйелерінің типтік құрылымдық элементтері. Температураны өлшеу. Температураны өлшеуге арналған аспаптардың жіктелуі. Қысымды өлшеу. Қысымды өлшеуге арналған аспаптардың жіктелуі. Сұйықтықтардың, газдардың және сусымалы материалдардың мөлшерін, шығынын өлшеу. Әдістер мен аспаптардың жіктелуі. Сұйық және сусымалы материалдардың деңгейін өлшеу. Деңгейді өлшеуге арналған аспаптарды жіктеу. Сұйықтықтар мен газдардың физика-химиялық қасиеттерін өлшеу. Тығыздық пен ылғалдылықты өлшеуге арналған аспаптарды жіктеу. Сұйықтықтар мен газдардың құрамын өлшеу. Сұйықтықтар мен газдардың құрамын талдауды өлшеуге арналған әдістер мен құралдардың жіктелуі. Автоматтандырылған бақылау жүйелері. Тексеру схемалары. Өлшеу құралдарын тексеру тәсілдері. Өлшеу шкаласы. Өлшеу құралдарын тексеру және калибрлеу. Өлшеу нәтижелерінің сапасын бағалау теориясы. Өлшеу құралдары туралы негізгі мәліметтер.Өнеркәсіптік аспаптардың мемлекеттік жүйесі (ГСП). ГСП құрудың принциптері мен әдістері. Механикалық сынақтардың жіктелуі. Сынақ жүргізуге арналған машиналар мен үлгілер. Сынақтар жүргізу әдістемелері. Статикалық және динамикалық сынақтар. Технологиялық сынақтар және тозуға арналған сынақтар. Өлшеу құралдары мен өлшеу ақпарат жүйелерінің типтік құрылымдық элементтері. Температураны өлшеу. Температураны өлшеуге арналған аспаптардың жіктелуі. Қысымды өлшеу. Қысымды өлшеуге арналған аспаптардың жіктелуі.
Магистранттарға өлшеудің әртүрлі әдістері мен құралдарын үйрету, қолданылатын өлшеу құралдарының қателіктері мен дәлдік кластарын анықтауға үйрету, сонымен қатар кейбір өлшеу құралдарын техникалық параметрлерге сәйкес келетін басқа құралдармен алмастыру.
"Тамақ өнімдерінің реологиясы" пәні тамақ өнімдерінің инженерлік реологиясының негіздерін зерделеуге, технологиялық процестер сатысында шикізат, дайын өнім көрсеткіштерін бақылауға, реттеуге және басқару негізінде тамақ өнімдерінің құрылымдық-механикалық қасиеттерін анықтауға арналған әдістер мен аспаптар, тамақ массаларының құрылымын қалыптастыру саласында студенттердің білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыруға негізделген, сонымен қатар нәтижесінде студенттер қажетті біліктілікке ие болады.
Реология (нақты денелердің деформациясы және ағымы туралы ғылым) саласындағы білімді қалыптастыру, қолданыстағы және жаңа өнімдердің негізгі қасиеттерін зерттеу, өнімді өңдеу процесінде әртүрлі факторлардың әсері кезінде заңдылықтарды белгілеу, машиналар мен аппараттарды есептеу әдістерін және өндірістің барлық сатыларында өнімнің сапасын оңтайландыру, бақылау және басқару бойынша практикалық ұсынымдарды әзірлеу.
«Тамақ өндірісінің технологиялық ағындарын механизациялау» пәні жалпы адамзатты сапалы тамақ өнімдерімен қамтуға байланысты мәселелерді, ауыл шаруашылығының тамақ өнімдерін өндіру салаларының дамуын, сол сияқты тамақ өнiмдерi технологияларының теориялық негiзін және адамзаттың негізгі қажеттілігі үшiн жартылай фабрикаттар мен дайын өнім түрлерін өндіру процесінде механикалық өңдеудiң бірқатар тәсілдерінің дайын өнім сапасына әсер етуін қарастырады.
Мал тектес шикізатты механикалық өңдеуге арналған машина құрылымын оқып үйрену кезінде кәсіби мәселелерді шешуге магистранттың ғылыми-әдістемелік білімін қалыптастыру
Магистранттарды тамақ өнімдерін өңдеудің механикалық үрдістерінің теориялық негіздерімен таныстыру, осы саладағы практикада білім, білік және дағды алу. Білім алушыда тамақ өнімдерін өңдеудің механикалық процестерін зерттеуге дайын болу және қабілетін қалыптастыру.
Магистранттан технологиялық процестің оңтайлы нұсқасын таңдау және шығарылатын өнімдердің сапасын арттыра отырып, ағынды-механикаландырылған желіні жаңғырту саласындағы кәсіби мәселелерді шешуде ғылыми-әдіснамалық тәсілдерді қалыптастыру үшін қажетті білім алу.
"Технологиялық процестерді математикалық және компьютерлік модельдеу негіздері" пәнін меңгеру нәтижесінде магистрант технологиялық процестерді математикалық және компьютерлік модельдеу әдістері саласында жүйеленген білім нәтижелерін қалыптастырады және модельдеудің негізгі мақсаттары мен кезеңдерін, сондай-ақ математикалық және компьютерлік модельдеудің түрлерін игереді, қызметтің әртүрлі салаларындағы математикалық және компьютерлік модельдерді таңдау, құрастыру және талдау жүргізуге мүмкіндігі бар.
Өндірістік процестердің математикалық моделдерін тұрғызу және қолдану, математикалық моделдерді пайдалану үшін қажетті моделдеуші алгоритмдерді жетілдіру саласы бойынша жүйелі білім алу.
"Сұйық біртексіз жүйелерді ажыратуға арналған заманауи жабдықтар" пәнін игеру нәтижесінде магистранттар сұйық біртексіз жүйелердің жіктелімдері мен қасиеттерін, сұйық біртексіз жүйелерді бөлудің негізгі әдістерінің түрлерін, бөлу процестерін есептеудің негізгі принциптерін; тұндыру мен сүзу арқылы сұйық біртексіз жүйелерді бөлуге арналған негізгі типтік жабдықтың құрылысын; бөлу процестерін қарқындату және құрылғының тиімділігін арттыру әдістерін зерттеу үшін қажетті білім алуға бағытталған құзыреттіліктерді қалыптастырады.
Магистранттарда сұйық бiртектi емес жүйелердiң бөлiнуiндегі кәсiби сұрақтарын шешуде ғылыми - әдiстемелiк жолдарды құрастыруға қажеттi бiлiмдерді алуы болып табылады.
Магистрантураға арналған «Тағамдық шикізаттарды ұсақтауға арналған заманауи машиналар» пән тағамдық шикізатты ұсақтауға арналған машиналардың құрылымын зерттеуге, негізгі есептерін орындауға және заманауи ұсақтауға арналған машиналар туралы жалпы білімдерді жетілдіруге бағытталған. Курс барысында ұсақтау процесінің теориясы, орташа және жұқа ұсақтауға арналған машиналар, олардығ жіктелуі, еттартқыштардың құрылымы (өндірістік еттартқыштар) және еттартқыштардың технологиялық есебінің әдістемесі мен ұсақтау түрлеріне арналған машиналардың құрылымы қарастырылады.
Тағамдық шикізатты ұсақтауға арналған машиналардың құрылымын, негізгі есептерін орындау және заманауи ұсақтауға арналған машиналар жайлы білімдерін жетілдіру.
Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы жылу өткізгіштік, конвективті жылу алмасу, масса алмасу, сәулелену заңдары бойынша қажетті негізгі теориялық білімді алады, сонымен қатар жылу электр станциялары жұмысының ерекшеліктерімен танысып, тамақ өндірісі аппараттарының жылулық есептеулерінде жылу өткізгіштіктің, конвективті жылу алмасудың, сәулеленудің негізгі заңдарын қолданады. Зертханалық жағдайда эксперименттер жүргізеді, жылулық жабдықтың технологиялық процесс шарттарына және өндіріс талаптарына сәйкестігін инженерлік есептеулермен растауға мүмкіндік алады.
жылумассаалмасу процестерін есептеу және заңдылықтары мен талдау әдістерінде жалпылама білімдерді алуға, жылуэнергетикалық құрылғылар мен аппараттардың сипаттамаларын анықтаудың практикалық дағдыларын өңдеу.
Магистранттардың "Бейньютондық сұйықтардың ағуы"пәні бойынша білімдерін қалыптастыру. Болашақ мамандарға алдағы еңбек қызметінде алған білімдерін қолдана білу. Ньютондық емес сұйықтықтардың реологиясы, тамақ өнімдерін зерттеудің реологиялық негіздері, тамақ өнімдерінің реологиялық қасиеттерінің технологиялық процестерге әсері, бейньютондық сұйықтардың құрылымдық-механикалық сипаттамалары, тұтқыр ортаның ағымы, араластыру және тасымалдау, тамақ өнімдерін қалыптастыру процестерін қарқындатудың негізгі принциптері туралы ақпарат алу.
Магистранттардың «Бейньютондық сұйықтықтардың ағуы» пәні бойынша білімдерін қалыптастыру. Осы алған білімдерін болашақ маман алдағы еңбек жолында қолдана алуы.
"Технологиялық машиналар мен жабдықтардың даму перспективалары (салалар бойынша)" сүт және ет өнеркәсібіндегі машиналар мен жабдықтардың негізгі түрлері мен түрлерін жетілдірудің неғұрлым перспективалы бағыттарымен танысуға арналған пән болып табылады. Жабдықтың осы түрлерін зерттеудегі басты назар әртүрлі өндірістік мақсаттарда қолданылатын атқарушы механизмдер мен жұмыс органдарын құрайтын негізгі және мақсатты механизмдердің жалпы құрылымына негізделген
Бұл курстың мақсаты-тамақ технологиясы саласындағы кәсіби мәселелерді шешуде магистранттан ғылыми-әдіснамалық тәсілдерді қалыптастыру үшін қажетті білім алу.
«Тағамдық шикізатты өңдеу әдістері» курсы бойынша магистранттардың тамақ өндірісі саласындағы кәсіби мәселерді шешуде оңтайлы ғылыми әдістемелік шешімдер табуын қалыптастыру үшін білімдерін шыңдайды. Әртүрлі процестерді зертеудің тәжірибелік және теориялық әдістері, ұқсастық теориясын құратын әдістердің мәліметтер синтезі, гидромеханикалық процесс түрлерінің құрамы және олардың ортақ мақсаты, дисперсті жүйелер және әртекті жүйелер, араластыру, сүзу, тұндыру процестерінің технологиялық міндеттері туралы түсінік қалыптастырады.
Бұл курстың мақсаты-тамақ технологиясы саласындағы кәсіби мәселелерді шешуде магистранттан ғылыми-әдіснамалық тәсілдерді қалыптастыру үшін қажетті білім алу.
"Биотехнологиядағы жабдықтар" курсы магистранттарды тағамдық биотехнологиялық өндірістерде қолданылатын негізгі жабдықтармен, шикізат сапасын технологиялық бағалаумен және биотехнологиялық өндірістердің негізгі есептерімен таныстырады және магистранттарды тағамдық биотехнологиялық өндірістердің машиналары мен аппараттарын жетілдіру және пайдаланумен байланысты зерттеу қызметіне дайындайды, сондай-ақ биотехнологиялық өндіріс үшін іргелі даярлау нәтижесінде алынған білімді технологиялық жабдықпен байланысты міндеттерді шешуге пайдалануға үйретеді.
Бұл курстың мақсаты-магистрантқа биотехнология жабдықтары саласындағы кәсіби мәселелерді шешуде ғылыми-әдіснамалық тәсілдерді қалыптастыру үшін қажетті білім беру.
Тамақ өнімдері өндірісінде престеу процесiн қарқындатудың тиімді жолдарын анықтау, зерттеу объектілерін ұйымдастыру және құрастыру. Аралас процестер арқылы престеу процесін қарқындатуда, өнімділік пен престеу қысымның үйлесімді өзара қатынастары арқылы шикізаттың тиімді бөлінуін математикалық модельдеу жүйесі негізінде сипаттау. Престеу процесін қарқындатудың тәуелділігін әртүрлі құрылмалық және анықталған параметрлердің қатынастары арқылы сипаттап, үйлесімді параметрлерін тәжірибе жүзінде анықтау.
Орта және шағын өндірістерде тамақ өнімдерін өндірудің тиімді жолдарын, аралас процестерді қолдана отырып, престеу процесін қарқындатудың тәжірибелік және теориялық, ғылыми жолдарын оқып зерттеу
"Астық өңдеудің заманауи жабдықтары" пәні технологиялық процестер мен астықты қайта өңдеуге, сақтауға арналған жабдықтар мәселелері бойынша білімді қалыптастырады. Пәннің міндеттеріне магистранттарға астықты өндіру, ұн, жарма және құрама жем дайындаудың барлық сатыларына сапалы ғылыми көзқарас қалыптастыру, шикізаттың қасиеттерін зерттеу, оны минималды шығынмен, сапамен және дайын өнім массасының бірлігін өндіруге кететін аз шығын сияқты оңтайлы жағдайларда өңдеуді қамтамасыз етуге үйрету.
Астық өңдеу саласының технологиялық жабдықтары мен машиналары саласындағы білім негіздерін ашу.
Магистранттардың жалпы тамақ өнеркәсібінде тамақ өнімдерін буып-түю үшін қолданылатын заманауи технологиялық автомат-машиналар мен басқа да жабдықтар туралы теориялық және практикалық білім алуы. Бұл пәннің мақсаты-тамақ өнеркәсібінің байланысты салаларында буып-түюге және орамдауға арналған технологиялық машиналардың негізгі түрлері мен әдістерін зерттеу. Жабдықтың осы түрлерін зерттеу жабдықты негізгі және мақсатты механизмдердің жалпы құрылымы тұрғысынан қарастыруға негізделген.
Білім алушыларға азық-түлік өнімдерін буып-түюге арналған заманауи жабдықтар туралы арнайы пәндерді одан әрі оқуға қажетті білім алу, автоматтандырылған жабдықтарды тиімді пайдалану.
Берілген пән магистранттарды гидромеханикалық процестердің теориялық негіздерімен таңыстыруға, сол салада практика жүзінде білім мен тәжірибе алуға арналған. Тамақ өнімдерін өңдеудің гидромеханикалық процестерін оқып үйренуге білім алушылардың қабілеттілігі мен дайындығын қалыптастырады. Араластыру, сүзу және тұндыру сияқты гидромеханикалық процестердің қозғаушы күші, технологиялық тағайындалуы, құрамы туралы түсінік береді. Араластыру және араластыруға түсетін орталар, тәсілері мен мақсатын түсіндіреді.
Бұл курстың мақсаты-тамақ технологиясы саласындағы кәсіби мәселелерді шешуде магистранттан ғылыми-әдіснамалық тәсілдерді қалыптастыру үшін қажетті білім алу.
Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы тамақ өнімдерін механикалық процестер арқылы өңдеудің негіздері бойынша қажетті негізгі теориялық білімді алады, сонымен қатар тамақ өндірісіндегі механикалық процестер ерекшеліктерімен танысып, тамақ өндірісі аппараттарының механикалық есептеулерінде негізгі күштік заңдарды қолдана алады. Зертханалық жағдайда эксперименттер жүргізеді, механикалық өңдеуге арналған жабдықтың технологиялық процесс шарттарына және өндіріс талаптарына сәйкестігін инженерлік есептеулермен растауға мүмкіндік алады.
Тамақ өнімдерін өңдеудің механикалық процесінің теориялық негіздерін зерделеу, магистранттарды механикалық процестің теориялық негіздерімен таныстыру, осы салада тәжірибе мен білім алу.
«Ғылыми тәжірибенің теориясы және техникасы» пәні жалпы ғылыми тәжірибенің теориялық және практикалық бөлімдерімен магистранттарды таныстыруға және бұл салада практика жүзінде білім мен тәжірибе қалыптастыруға бағытталған. Курстан алған білімдері ғылыми тәжірибенің теориясы және техникасын оқып үйренуге қабілеттілігі мен дайындығын арттыруға ықпалын тигізеді. Сонымен қатар тамақ өндірісі процестерінің теориялық және тәжірибелік әдістері, ұқсастық теориясы, моделдеу түрлері мен олардың тағайындалуы туралы мәліметтер алады.
Ғылыми тәжірибенің теориясы және техникасымен магистранттарды таныстыру, практика жүзінде бұл салада білім мен тәжірибе алу.
«Араластыру теориясы мен техникасы» пәнін игеру осы саламен байланысты кәсіби мәселелерді шешуге арналған білім алушының ғылыми-әдістемелік тәсілдерін қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқу барысында араластырғыштар, араластыруға түсетін орталар, араластыру мақсаты мен тәсілдері, қалақшалы, пропеллерлі, турбиналы араластырғыштар түрлері, оларды таңдау, жұмысшы кезеңдегі қуатты есептеу, араластырудың шектік теңдеуі, араластырғыштың графоаналитикалық есебі және араластыруды қарқындату үшін қажет тәсілдерді қолдану сияқты негізгі тараулар қарастырылады.
Араластыру теориясы мен техникасы саласындағы кәсіби мәселелерді шешу үшін магистранттардың ғылыми-әдістемелік тәсілдерді қалыптастыруға ықпал ету.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Ғылыми эксперименттің теориясы мен техникасын қолдану; ғылыми эксперимент теориясы мен техникасының басқа ғылымдармен байланысын, техникалық қызметті басқару қабілетін, ғылыми эксперименттің теориясы мен техникасын пайдалану дағдыларын түсіну.
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны орындау Болашақ педагогтардың нақты дайындығы болып табылады, оқытушының жоғары деңгейлі жұмысына өте жақын жағдайларда жүргізіледі. Практика барысында магистранттар білім алушылар тобымен ағарту жұмысының жобасын ресімдейді, сондай-ақ бейінді пәндерді іздеу негізінде оқу процесінің аяқталған кезеңін көрсететін сабақтар тұжырымдамасын орындайды, сондай-ақ оқыту әдістерінің озық технологияларын меңгергендігін көрсетеді.
отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін жинау, сондай-ақ практикалық дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру.
"Азық-түлік шикізатын импульсті және дірілді кесуге арналған жабдықтар" курсын оқу процесінде магистранттың тамақ өнеркәсібіндегі мембраналық процестер мен технологиялар саласындағы кәсіби мәселелерді шешуде ғылыми-әдіснамалық тәсілдерді қалыптастыру үшін, сондай-ақ магистрлік жобаларды орындау кезінде және практикалық тұрғыда қолдануға қажетті білім алуға мүмкіндігі бар. Сонымен қатар технологиялық жабдықтар мен машиналар саласындағы білім негіздерін жетілдіреді.
Азық-түлік шикізатын импульсті және дірілді кесуге арналған жабдықтар саласындағы білім негіздерін ашу
«Гидрогазодинамика және жылумассаалмасу» пәні газ бен сұйықтың негізгі түрлері мен қасиеттерін, жылу алмасу мен масса алмасудың, сонымен қатар гидрогазодинамиканың заңдарын білуге, шыққан нәтижені ғылыми зерттеу жасағанда, тамақ өндірісінде қолданылатын процестер мен құбылыстардың гидравликалық және термодинамикалық есептеулерін жүргізу үшін қолдана алуға үйретеді. Гидрогазодинамика заңдылықтары, энергияның түрлену тәсілдері, сұйық пен газдың статикасы мен динамикасы туралы түсінік қалыптастырады.
Пәнді оқытудың мақсаты- гидрогазодинамика заңдарын, энергияның түрлену негіздерін, термодинамика және жылу және масса алмасу заңдарын игеру.
«Тағамдық шикізатты импульсті кесу» пәні келесі мәселерді қарастырады: азық-түлiк шикiзатын кесу негiздерiмен, азық-түлiк шикiзаты мен азық-түлiк өнiмдерiн ұсақтау кезінде әр түрлi сапалық көрсеткiштерi бойынша зерттеу, ұсақтау режимдерін білу, сүйек шикізатын механикалық өңдеу нысаны ретінде қарастыру, қатты денелерді ұсақтау, кесу, бөлу аймағын зерттеу, импульсті бөлшектеу және мпульсті кесу процесін қолданып сүйектің механикалық қасиеттерін зерттеу міндеттері.
магистранттардың тамақ шикізатын импульстік кесудің мембраналық процестері саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге ғылыми-әдіснамалық тәсілдерді қалыптастыру үшін қажетті білім алуы.
Магистранттардың жалпы тамақ өнеркәсібінде тамақ өнімдерін буып-түю үшін қолданылатын заманауи технологиялық автомат-машиналар мен басқа да жабдықтар туралы теориялық және практикалық білім алуы. Бұл пәннің мақсаты-тамақ өнеркәсібінің байланысты салаларында буып-түюге және орамдауға арналған технологиялық машиналардың негізгі түрлері мен әдістерін зерттеу. Жабдықтың осы түрлерін зерттеу жабдықты негізгі және мақсатты механизмдердің жалпы құрылымы тұрғысынан қарастыруға негізделген.
Пәнді оқытудың мақсаты- машина-автоматтар, тамақ өндірісінің ағынды желілері және тамақ өнімдерін өңдеу, беру, орнын ауыстыру және орауға арналған басқа да құрылғылар саласындағы білім негіздерін алу болып табылады.
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны орындау Болашақ педагогтардың нақты дайындығы болып табылады, оқытушының жоғары деңгейлі жұмысына өте жақын жағдайларда жүргізіледі. Практика барысында магистранттар білім алушылар тобымен ағарту жұмысының жобасын ресімдейді, сондай-ақ бейінді пәндерді іздеу негізінде оқу процесінің аяқталған кезеңін көрсететін сабақтар тұжырымдамасын орындайды, сондай-ақ оқыту әдістерінің озық технологияларын меңгергендігін көрсетеді.
отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін жинау, сондай-ақ практикалық дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Жалпы "Қоғамдық тамақтану жабдықтары" курсында қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында кеңінен кездесетін технологиялық жабдықтардың түрлері, сонымен қатар қазіргі уақытта тамақтандыру саласында қолданылатын негізгі, бөлу, сұрыптау, сепарациялау, кесу, қалыптау және т. б. процестеріне арналған қондырғылардың түрлері, жабдықтардың техникалық жетілдірілуінің мәселелері мен жағдайы, механикалық жабдыққа қойылатын негізгі талаптар және пайдаланудың жалпы мәселелері туралы мәліметтер қарастырылады.
Білім алушылардың магистратура бағдарламасы бойынша технологиялық машиналар және қоғамдық тамақтандыруда қолданылатын басқа да жабдықтар туралы теориялық және практикалық білім алуы.
«Өнертабыстық қызмет негіздері» пәнінің негізінде өнертабыстық жұмыстар орындау кезінде кездесетін кәсіби мәселелерді шешу үшін ғылыми – әдістемелік білімдерін қалыптастыру бойынша білім алушылардың білімдері жетілдіріледі. Қазақстан Республикасының, алыс және жақын шет елдердің заңдылықтары бойынша жеке немесе өндірістік зияткерлік нысандарды қорғау негіздерімен, патенттік құжаттардың ерекшелігі және құрылымымен, өнертабыс сипаттамаларының құрылымымен, идентификациялау мәліметтерімен танысады.
Ғылыми-зерттеу жұмысының және өнертапқыштық қызметтің негіздерін, түрлерін, тәсілдері мен әдістерін зерттеу.
«Технологиялық процестерді модельдеу негіздері» пәні магистранттарға тамақ өндірісіндегі процестерді моделдеу саласында кездесетін кәсіби мәселелерді шешу кезінде қажет болатын негізгі түсініктерді береді. Сонымен қатар моделдердің жіктелуі, тамақ өндірісі процестерінің математикалық моделін құрастыру, компьютерлік моделдердің технологиясы, кездейсоқ заңдылықтардың туындау әдістері, моделдеу нәтижелерін талдау, үздіксіз жүйелерді моделдеу әдістері және өндірістік процестерді моделдеу сияқты қажетті негізгі білімдерін қалыптастырады.
Математикалық модельдерді құру және пайдалану принциптері саласында жүйеленген білім алу математикалық модельдерді жүзеге асыру үшін модельдеу алгоритмдерін жасау үшін өндірістік процестер мен әдістер.
«Ғылыми зерттеу негіздері» пәні ғылыми зерттеу аймағында кездесетін кәсіби мәселелерді шешу үшін ғылыми-әдістемелік білімдерді қалыптастыру бойынша магистранттардың түсініктерін жетілдіреді. Тамақ өндірісі өнімдерін өңдеу процестерін зерттеу және талдау, тәжірибені жоспарлау, зерттеу, нәтижелерді талдау және тәжірибелік мәліметтерді өңдеу әдістері, ғылым мен өндірістегі нәтижелер, ғылыми зерттеу негіздерін, физикалық модельдерін және тәжірибе жасай білу, математикалық және физикалық модельдерді жетілдіру бойынша мәлімет береді.
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; білім алушыларды ғылыми білімге тарту, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті.
«Заманауи ғылыми зерттеу әдістері» пәнін оқу ғылыми зерттеу жұмыстарының заманауи әдістерін қолдануды қалыптастырады, мәселелерді шешудегі оңтайлы ғылыми-әдістемелік шешімдер табуын қалыптастыру үшін білімдерін шыңдайды. Оңтайландырудың типтік міндеттері, оларды шешудің негізгі тәсілдері, оңтайландыру міндеттерінің жіктелуі, математикалық модельдердің мысалдары, оңтайлы шешімдерді қабылдау кезіндегі жұмыстардың тізбектілігі мен ресурстарды талдау міндеттері бойынша қажетті мағлұматтар беріледі.
отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін жинау, сондай-ақ практикалық дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар біртекті емес жүйелердің жіктелуі мен қасиеттері, біртекті емес жүйелерді бөлудің негізгі әдістерінің түрлері, бөлу процестерін есептеудің негізгі қағидаттарын зерделеу; жауын-шашын және сүзу арқылы біртекті емес жүйелерді бөлуге арналған негізгі үлгілік жабдықтың құрылысы; бөлу процестерін күшейтудің және құрылғының тиімділігін арттырудың негізгі әдістері бойынша қажетті білім алуға бағытталған құзыреттер қалыптасады.
Магистранттардың центрифугалық бөлу теориясы мен техникасы, сұйық гетерогенді жүйелерді бөлуге арналған заманауи жабдықтар, центрифугалық бөлу процестерін одан әрі зерттеу үшін қажетті өмірлік маңызды жүйелерді бөлу процестерін зерттеу әдістерін игеру саласындағы теориялық білім алу.
«Техникалық термодинамика» пәнін оқу магистранттардың жылу алмасу жабдығының сенімді және тиімді жұмысын қамтамасыз ету мақсатында физикалық және химиялық құбылыстарды талдау үшін термодинамика әдістері, идеалды және нақты газдың термодинамикалық процестері мен циклдерін талдау және есептеудің қазіргі заманғы әдістері, термодинамикалық жүйелердің тепе-теңдігі және фазалық ауысымдары, оқшауланған біртекті жүйелердің тепе-теңдік шарттары, айнымалы термодинамиканың негізгі түсініктері бойынша білімдерін қалыптастырады.
термодинамика процестерін талдау мен есептеудің іргелі заңдылықтары, заңдылықтары мен әдістері туралы кең білім алу, жылу энергетикалық құрылғылар мен аппараттардың жылу-масса алмасу процестерінің сипаттамаларын анықтаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушыларда тамақ өнімдерін өңдеудің физикалық тәсілдері, сондай-ақ инженерлік физика-химиялық механика (инженерлік реология) туралы түсініктер қалыптасады. Сондай-ақ, ол шикізатты өңдеудің физикалық тәсілдері және тамақ өнімдерін өңдеудің электрофизикалық әдістері, олардың анықтамалары мен ерекшеліктері, инфрақызыл сәулелермен тамақ өңдеу, жоғары жиілікті өңдеу, электрофлотация және электростатикалық өңдеу туралы терең білім алады.
Тамақ өнімдерін өңдеудің физикалық тәсілдері, сонымен қатар инженерлі физика-химиялық механика (инженерлі реология) туралы білімдерін игеру.
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы, оның ішінде тағылымдамадан өту және магистрлік диссертацияны орындау Болашақ педагогтардың нақты дайындығы болып табылады, оқытушының жоғары деңгейлі жұмысына өте жақын жағдайларда жүргізіледі. Практика барысында магистранттар білім алушылар тобымен ағарту жұмысының жобасын ресімдейді, сондай-ақ бейінді пәндерді іздеу негізінде оқу процесінің аяқталған кезеңін көрсететін сабақтар тұжырымдамасын орындайды, сондай-ақ оқыту әдістерінің озық технологияларын меңгергендігін көрсетеді.
отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін жинау, сондай-ақ практикалық дағдыларды бекіту, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін қолдану, диссертациялық зерттеуде эксперименттік деректерді өңдеу және түсіндіру.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Қорытынды аттестаттау ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистратураның білім беру бағдарламасының жалпы көлемінен кемінде 12 академиялық кредитті құрайды және магистрлік диссертацияны (жобаны) жазу және қорғау түрінде жүргізіледі.