Педагогика және психология кафедрасы білім беру саласында жоғары білікті мамандарды даярлауды жүзеге асырады. Бакалавриат білім беру бағдарламалары: 6В01101-Педагогика және психология, 6В03102-Психология, 6В01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу, 6В01301-Бастауышты оқыту педагогикасы және әдістемесі. Магистратура: 7М01101-Педагогика және психология, 7М03101-Психология, 7М01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу; 7М0130-Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі.
1. Студенттер мен магистранттарды оқыту процесі жаңа ақпараттық құралдар мен технологияларды қолдану негізінде жүзеге асырылады. 2. Білім беру ұйымдарымен бірігіп жұмыс істеу мақсатында оқу-тәрбие үрдісін жобалау, білім алушылардың әлеуметтік дамуы мен жеке ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық зерттеу; білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, түзету-дамыту бағдарламаларын жасау.
ТолығырақХалықаралық, аймақтық ғылыми-зерттеу жобаларына қатысу және жүзеге асыру, студенттер және магистранттармен бірлескен жобаларды дайындау, халықаралық, республикалық ғылыми-практикалық конференцияларды ұйымдастыру және қатысу, халықаралық ынтымақтастықты дамыту; білім алдушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысуын белсендіру.
ТолығырақПедагогика және психология кафедрасы келесі бағыттар бойынша тәрбие жұмысын жүзеге асырады: патриоттық тәрбие, құқықтық тәрбие, рухани-адамгершілік тәрбие, салауатты өмір салтын қалыптастыру, экологиялық және еңбек, отбасылық тәрбие, көпмәдениетті, зияткерлік тәрбие, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, діни тәрбие, студенттердің шығармашылық белсенділігін жүзеге асыру.
Толығырақ7M03101 - Психология
М066 Психология білім беру бағдарламаларының тобы 7М03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат білім беру саласына кіреді.
7М03101 - Психология білім беру бағдарламасы "Психология" кафедрасы, 7М03101 Психология білім беру бағдарламасы бойынша тарихи-педагогикалық факультетте жүзеге асырылатын 7м03101 – Психология білім беру бағдарламасы өңірлік еңбек нарығының қажеттіліктерін, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптарын ескере отырып әзірленген және білім беру процесін ұйымдастырудағы бірыңғай жүйе болып табылады. Білім беру бағдарламасы даярлаудың осы бағыты бойынша түлектің мақсаттарын, күтілетін нәтижелерін, мазмұнын, моделін, оқыту нәтижелерін және алынған құзыреттерді, білім беру бағдарламасын құрайтын модульдердің сипаттамасын, тиісті білім беру технологияларын іске асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік материалдарды регламенттейді. Білім беру бағдарламасының артықшылықтары: Іске асыру 7м03101-Психология Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің бейініне сәйкес келетін жоғары базалық білімі бар ғылыми-педагогикалық кадрлармен қамтамасыз етіледі.
Білім алушыларды даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі өлшемі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 84 кредитін, оның ішінде практиканың кемінде 16 кредитін (4 кредит - педагогикалық практика, 12 кредит – зерттеу практикасы), 24 кредит – магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысын, магистрлік диссертацияны ресімдеуге және қорғауға 12 кредитті меңгеруі болып табылады. Барлығы-120 кредит.
Типтік оқу мерзімі: 2 жыл
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Кәсіби іс-әрекетте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.
Магистратурада "Шет тілі (Кәсіби)" пәнін оқытудың мақсаты болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерлігін одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету болып табылады.
6401 TOMDOKMGZZhI (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
6401 TOMDOKMGZZhII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
6401 TOMDOKMGZZhIII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.
магистранттарда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясын (теориясын) терең түсінуге негізделген пәнаралық дүниетанымды қалыптастыру.
6401 TOMDOKMGZZhI (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
6401 TOMDOKMGZZhII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
6401 TOMDOKMGZZhIII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.
Пәнді игерудің мақсаты-жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру процестерін басқару принциптерін игеру және білім беру процесін басқару мен ұйымдастыруда заманауи технологияларды игеру.
6205 PP(PH) Педагогикалық практика
Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.
"Басқару психологиясы" пәнінің мақсаты қазіргі жағдайда психикалық құбылыстар жүйесі, мінез- құлықтың психологиялық айнымалылары және адамның саналы қызметі туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыру болып табылады және магистранттарда алынған психологиялық білімді білім беру қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді
6205 PP(PH) Педагогикалық практика
Практика студенттің теориялық дайындығын бекітуге және тереңдетуге және кәсіби қызмет саласында практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Білім беру қызметінің нормативті кқұжаттарының құрылымы мен мазмұнын зерттеу. Магистрант университеттің жетекші оқытушыларының пәндерді оқыту тәжірибесін зерттейді. Оқу материалын таңдау және аудиториялық оқу сабақтарын ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді. Оқытудың заманауи әдістері мен формаларын қолдану дағдылары қалыптасады. Педагогикалық тәжірибе магистранттың педагогикалық іс-әрекетіне шығармашылық көзқарасты және оқу-әдістемелік іс-әрекетке дайындауды қалыптастырады.
жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық, басқарушылық, жобалық қызмет түрлерімен танысу және оқу процесін ұйымдастыруда осы қызмет түрлерін жүзеге асыру тәжірибесін алу; магистранттарда жалпы мәдени, кәсіби құзыреттер мен жеке қасиеттер жүйесін қалыптастыру; кәсіби педагогикалық ойлауды қалыптастыру.
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
6204 BP Басқару психологиясы
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Жоғары педагогикалық білім беру проблемаларын және оның одан әрі болашақтағы дамуын шешу қабілетін көрсету.
Бұл курс командаларды қалыптастырудың негізгі тетіктері мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Курсты жүзеге асыру барысында магистрант көшбасшылықтың жаңа парадигмасы, көшбасшылық пен менеджменттің ерекшеліктері, тимбилдинг түрлері туралы білім алады. Команда құру сатыларын анықтау, еңбекті ынталандыру әдістері мен нысандары жүйесін меңгеру; коммуникативтік процестерді талдауды үйрену, персоналдың команда құруды ұйымдастыру бойынша табысты корпоративтік тәжірибелерді талдау дағдыларын меңгереді.
көшбасшылық және команда құру саласындағы теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру; көшбасшылық саласындағы жан-жақты білім және командалық жұмыс негіздері ұйымдастыру, ұйым персоналының жұмысын тиімді ұйымдастыру үшін қажетті ұжымды басқарудың негізгі әдістері мен тәсілдерін жүйелі түрде түсінуді дамыту.
6208 TKTK Тренинг көшбасшысы және топ құру
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
6204 BP Басқару психологиясы
7308 KBPP Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
7309 KPP Кеңес беру және психотерапия практикумы
Пән көшбасшылық мәселесі, көшбасшылықты зерттеудің негізгі тәсілдері және жеке өсу психологиясы туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында магистранттарға табысты көшбасшыны дамытудың қозғаушы күштері мен жағдайлары; көшбасшы тұлғасын дамыту психологиясы мәселелері қамтылады. Курсыты меңгеру барысында білім алушылар тренингтік топ қатысушыларымен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді. Жеке өсудің психологиялық тәсілдері мен әдістерін қолдануды үйренеді.
магистранттарда көшбасшылық және тұлғаның даму психологиясы туралы ғылыми білімді қалыптастыру.
6208 TKTK Тренинг көшбасшысы және топ құру
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
6204 BP Басқару психологиясы
7308 KBPP Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
7309 KPP Кеңес беру және психотерапия практикумы
Курс магистранттарды команда құру туралы заманауи идеялармен таныстыруға, басқарушылық құзіреттілікті дамытуға жағдай жасауға бағытталған. Магистранттар көшбасшылық пен командалық білім берудің негізгі категориялары мен негізгі ұғымдарымен; көшбасшылық пен командалық білім беруді басқаруға әсер ететін факторлармен, қазіргі қоғамдағы көшбасшы функцияларымен танысады. Курс барысында көшбасшының жеке сипаттамалары игеріледі, команда ұғымы, командалардың түрлері қарастырылады. Жеке және топтық жұмысты талдау технологияларын меңгереді.
ұжымның құрылымы мен қызметінің психологиялық аспектілері туралы білімдерді студенттердің меңгеруі; топтың құрылымын, топтағы билік құрылымын талдау дағдыларын меңгеру, топтағы қарым-қатынас процестері.
6208 TKTK Тренинг көшбасшысы және топ құру
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
6204 BP Басқару психологиясы
7308 KBPP Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
7309 KPP Кеңес беру және психотерапия практикумы
Курс білім алушыларды тұлғааралық қатынастарды түзетудің негізгі ұғымдарымен, теорияларымен және проблемаларымен, маманның кәсіби қарым-қатынас ерекшеліктерімен таныстырады. Бұл адамдардың тұлғааралық қарым-қатынасының заңдылықтарын, механизмдерін, жанжал жағдайындағы жеке мінез-құлық ерекшеліктерін, маманның практикалық қызметіндегі өндірістік қатынастарды игеруге көмектеседі. Адамдардың әртүрлі санаттарымен қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытады. Психологиялық әдістермен жұмыс істеу дағдыларын игереді, қарым-қатынас дағдылары мен жеке мәдениеттің дамуына ықпал етеді.
тұлғааралық қатынастарды түзетудің мәні, әдістемелік негіздері мен тетіктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру.
6207 MEKZ Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
6204 BP Басқару психологиясы
6205 PP(PH) Педагогикалық практика
7305 ZhTORZPT Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеудің заманауи психологиялық техникалары
7307 KPS Қазіргі психологиядағы статистика
7309 KPP Кеңес беру және психотерапия практикумы
Пәнді оқу барысында магистранттар тұлғаның кәсіби психологиясы мәселесінің теориялық негізін зерттейді, әр түрлі бағыттар, кәсіби даму теориялары және тұлғаның психологиялық мәселелері туралы білімдерін жүйелейді. Тұлғаның кәсіби психологиясының негізгі бағыттары мен негізгі тұжырымдамалары ашылады. Олар психологиялық ғылымда теорияларды іс жүзінде қолдану дағдыларын игереді, қазіргі психологиядағы жеке проблемалардың ерекшеліктеріне жеке көзқарасты қолдана алады.
Пәнді оқытудың мақсаты болашақ маманның кәсіби қызметте және жеке өмірде стандартты емес проблемалық жағдайларға барынша дайындығын қамтамасыз ету.
6207 MEKZ Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
7308 KBPP Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
7309 KPP Кеңес беру және психотерапия практикумы
Пәнді оқу барысында мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тануы қалыптасады және өзіне және басқаларға құндылық қатынасын дамытады, курс өзінің ішкі әлемін түсінуге және педагогикалық кәсіби білім барысында өзінің даралығын түсінуге ықпал етеді. Педагогикалық кәсіптік таным барысында білім алушылар қарым-қатынас нысанында және білім алушының даралығы арқылы қалыптасатын дербес іс-әрекетке қабілетін меңгереді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар педагогикалық іс-әрекеттерді рефлексия, мақсат қою арқылы модельдей алады.
жеке және әлеуметтік өмірдің гумандық мүмкіндік мағынасын ашу, өз бетімен өмірлік жолды таңдауда тұрақты мотивтерді қалыптастыру, интенсивті оқыту арқылы кәсіби өзін өзі бекітуге қол жеткізу.
6401 TOMDOKMGZZhII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
7308 TDZhPD Тұлғалық дағдарыс жағдайларының психологиялық диагностикасы
Курс психологиялық ғылымның әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. зерттеу және практикалық іс-әрекеттің философиялық және дүниетанымдық рефлексиясының құралдарын игеру. Зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін анықтауға үйретеді. Курс Қазіргі психологияның теориялық және әдіснамалық мәселелерін және оның болашақта дамуын талқылау кезінде мамандардың әртүрлі көзқарастарын көрсетеді. Олар негізгі психологиялық категорияларды көрсете алады, зерттеу нысаны мен тақырыбын негіздейді, психологиялық зерттеудің әртүрлі түрлерімен қорытынды жасай алады.
қазіргі білім беруде өзекті отандық және шетелдік психологиялық-педагогикалық концепцияларға шолу, педагогикалық психология аймағында өзіндік методологиялық көзқарасты анықтау; психологиялық-педагогикалық тәжірибеде өзекті мәселелерді зерттеудің болашақтағы жолдарын анықтау үшін көзқарастарды талдау.
6207 MEKZ Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
6204 BP Басқару психологиясы
6205 PP(PH) Педагогикалық практика
7305 ZhTORZPT Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеудің заманауи психологиялық техникалары
7307 KPS Қазіргі психологиядағы статистика
7309 KPP Кеңес беру және психотерапия практикумы
Курс қақтығыстардың теориясы мен практикасы саласындағы, оларды реттеу жолдары мен құралдары туралы, келіссөздер процесінің ерекшелігі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистрант ұжымдағы еңбек даулары мен қақтығыстардың пайда болуы мен оларды шешудің негіздерін біледі және оларды практикада қолдана алады, қақтығыстар мен стрессті басқарудың диагностикалық құралдарын қолдану дағдылары қалыптасады. Қақтығыстарды алдын алуға және реттеуге қабілетті.
қақтығысты талдауда магистранттың қақтығысты талдаудың пәнаралық әдістемесін түсіну және қолдану, қақтығысты диагностикалау және қақтығысты шешу және бейбітшілікті сақтау және сақтаудың тиімді технологияларын әзірлеу, сондай-ақ магистранттардың осы салаға бағдарлану қабілетін дамыту. жанжалды талдаудың проблемалық аймағы.
6207 MEKZ Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
6204 BP Басқару психологиясы
7308 KBPP Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
7309 KPP Кеңес беру және психотерапия практикумы
Курстың мазмұны білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігінің әдіснамалық және теориялық негіздерін зерделеуге, қауіпсіздік жағдайлары мен психологиялық жайлылықты ескеруге бағытталған. Білім беру мекемесінде психологиялық ыңғайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құру технологиясының мәселелерін қарастыруға назар аударылды. Білім беру ортасының тәуекелдерін талдауға және болжауға, олардың алдын алу және оларды еңсеру жөніндегі кешенді іс-шараларды жоспарлауға, кәсіби қызметте диагностикалық жұмысты жүзеге асыруға дайын болады.
Психологиялық құбылыстар мен оқу іс-әрекетінің заңдылықтарын, оқу-тәрбие процесінің субъектілерін тәрбиелеу мен дамытуды зерттеу; оқу-тәрбие үрдісіне психологиялық-педагогикалық талдау жүргізу қабілетін қалыптастыру
6207 MEKZ Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
7308 KBPP Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
7309 KPP Кеңес беру және психотерапия практикумы
Курс магистранттарды психологтың этикалық нормалары мен жұмыс принциптерін білуге тартуға бағытталған, магистранттар психологтардың заманауи кодексімен танысады. Курста ұйым қызметінің этикасы, психологтың кәсіби қызметіндегі этиканың рөлі мәселелеріне назар аударылады. Курс аяқталғаннан кейін магистрант этикалық кодекстерді талдауды үйренеді; психолог қызметінің этикалық компонентін анықтай алады; жеке және топтық мәселелерді шешу үшін дәстүрлі этикалық және заманауи әдістер мен технологияларды қолдана алады.
коммуникация саласында гуманитарлы технологияларды меңгерген магистрантты дайындау, индивид, топтар, қоғам деңгейлерінде тұлғааралық және әлеуметтік өзара әрекеттесу саласында білімдері мен іскерліктерін қалыптастыру.
6401 TOMDOKMGZZhII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Әр түрлі іс-әрекет түрлеріндегі көшбасшылық және басқару үдерісін модельдеу.
Курс инновациялар және олардың түрлері, инновациялық менеджмент модельдері, инновациялық жүйелерді құру тәсілдері, инновациялық стратегияны таңдау және инновациялық қызметті басқару әдістері туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында магистранттар Инновациялық қызметтің жоспарлары мен бағдарламаларын бағалауды және оларды өндіріске енгізуді үйренеді. Инновациялық әлеуетті және инновациялық белсенділікті бағалау, менеджменттегі инновациялық стратегияны әзірлеу дағдыларын меңгереді.
магистранттардың ұйымдардағы инновациялық процестерді басқару саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру, экономикалық бағалау әдістерін меңгеру. инновациялық өнімдер мен технологияларды әзірлеуге, енгізуге және өндіруге инвестициялардың тиімділігі мен тәуекелділігі.
7305 ZhTORZPT Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеудің заманауи психологиялық техникалары
7307 KPS Қазіргі психологиядағы статистика
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
Курс психологиялық менеджменттегі мақсаттарды, міндеттерді, ұйымға қойылатын талаптарды және стратегияларды қарастырады. Курстың мазмұны ұйымдастыру теориясы мен ұйымдастырушылық мінез-құлық мәселелеріне, стратегиялық талдау құралдарына, стратегиялық басқару әдістеріне назар аударады. Магистранттар басқарушылық шешімдер мен іс - әрекеттердің салдарын әлеуметтік жауапкершілік тұрғысынан ескеруді үйренеді. Психологиялық менеджмент құралдары, технология, әдіснама дағдыларын көрсетеді. Олар ұйымдарды басқару жүйелерін талдай алады.
магистранттар арасында білім беру ұйымдарындағы өзгерістерді басқару туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру.
6303 KTDP Көшбасшылық және тұлғалық даму психологиясы
7308 KBPP Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
Курс стратегиялық менеджменттің даму кезеңдерін, басқару тұжырымдамаларын, стратегиялық менеджментті практикалық салада қолдану мәселелерін қарастырады. Нарықтық экономика жағдайында стратегиялық талдаудың ерекшеліктері туралы білім алады, стратегиялық талдаудың әдіснамасын, технологиясын, құралдарын зерттейді, нақты басқару объектілері үшін стратегияны әзірлеудің практикалық дағдыларын меңгереді. Сонымен қатар, магистранттар корпоративтік стратегияны әзірлеу қабілетін меңгереді, мінез-құлықты экономикалық талдау әдістерін игереді.
стратегиялық менеджмент саласында студенттердің теориялық білімдерін және практикалық дағдыларын қалыптастыру
6303 KTDP Көшбасшылық және тұлғалық даму психологиясы
7308 KBPP Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
Курс магистранттар психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасын ғылыми зерделеудің білімдері мен базалық дағдыларын игереді деп болжайды, Психологиялық эксперименттің әдіснамалық принциптерімен және негізгі кезеңдерімен танысуды көздейді. Эксперименттік зерттеулер жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларына ие болады, зерттеулердің негізгі нәтижелерін жүйелеуге, жүргізілген немесе жоспарланатын зерттеулерді бағалауға, сапалы және сандық әдістерді қолдануға,қызметтің әртүрлі түрлерінде кәсіби тәуекелдердің алдын алуға бағытталған бағдарламалар құруға мүмкіндік алады.
психология ғылымының даму жағдайы туралы түсінікке ие болу, ғылым мен инновацияның әлемдегі рөлі, инновациялық дамудың міндеттері, принциптері мен механизмдері туралы экономика, жоғары оқу орындары педагогикасының қазіргі әдістемесі, психологиялық жетістіктері ғылым, олардың әлеуметтік, экономикалық, кәсіби рөлін білу.
7305 ZhTORZPT Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеудің заманауи психологиялық техникалары
7307 KPS Қазіргі психологиядағы статистика
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
Курс барысында магистранттар тапсырманың мақсаттарын, қалыптасу шарттарын, ұйым менеджментіне қойылатын негізгі талаптарды зерттейді. Басқарушылық еңбектің өзіне тән белгілері мен мазмұнын зерттеу мәселелері ашылады. Менеджерлерге қойылатын біліктілік талаптары. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар жоспарлау және ұйымдастыруды, оның нәтижелерін бақылау және есепке алуды, басқарушылық шешімдер қабылдау, ұйымның экономикалық қауіпсіздігін қамтамасыз ету стратегиясын әзірлеуді меңгереді .
– стратегиялық, инвестициялық, инновациялық және жобалық мәселелер бойынша шешімдер қабылдаудың принциптері мен әдістеріне тұтас көзқарас беру; кәсіпорынды басқару жүйесінде қарастырылатын менеджмент.
6303 KTDP Көшбасшылық және тұлғалық даму психологиясы
7308 KBPP Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
Курс әртүрлі этникалық топтар мен мәдениеттердің өзара іс-қимылы мен өзара әсері жағдайында эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулер жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлауға бағытталған. Курс барысында білім алушылар әлеуметтік-этникалық мәселелерді бағдарлауды және шешуді үйренеді, эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулер жүргізе алады, практикалық ұсынымдар жасау және эксперименттік және кросс-мәдени зерттеулер бағдарламаларын әзірлеу дағдыларын игереді.
Білім алушыларға теориялық білім беру және студенттерге заманауи басқарудың тиімді құралдарының бірі болып табылатын білім беру менеджментін ұйымдастыру мен стратегиялардағы тәжірибелік дағдыларды игеру.
7305 ZhTORZPT Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеудің заманауи психологиялық техникалары
7307 KPS Қазіргі психологиядағы статистика
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Статистиканың категориялары мен ұғымдарындағы зерттеулер негізінде өзін-өзі реттеу психотехникасын қолдану.
Курс жеке тиімділікті арттыру үшін коучингті қолдану ерекшеліктерін қарастырады, қарым-қатынас дағдыларын дамытады, клиенттермен қарым-қатынасты дамытады, қарым-қатынасты ұйымдастырады, қарым-қатынасты тиімді және конструктивті құруға үйретеді. Пән өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады: эмоционалды жағдайын, уақытты басқаруды, танымдық процестерді бақылайды. Курсты оқу барысында ойлаудың тиімділігі байқалады, бұл магистрантқа өз жұмысын жүйелі және сапалы құруға көмектеседі.
магистранттарда басқарушылық міндеттерді тиімді шешу және әлеуметтік және білім беру салаларындағы басқару тиімділігін арттыру үшін кәсіби және жеке коучингтің технологиялары мен құралдарын практикалық меңгеруде құзыреттіліктерді қалыптастыру.
7305 ZhTORZPT Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеудің заманауи психологиялық техникалары
6301KTP Конфликтінің теориясы мен практикасы
7308 KBPP Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
7309 KPP Кеңес беру және психотерапия практикумы
Пән негізгі ғылыми мектептердегі топтық тренингтердің қалыптасуы мен дамуын ашады. Тренингтік топтардың типологиясын, олармен жұмыс істеудің стратегиялары мен әдістерін зерттеу. Топтық нормалар ұғымы, топтағы микроклимат. Курс тиімді ойлау дағдыларын дамытуды, өмір мен жұмысты жүйелі етуге көмектесетін процестерді басқаруды қамтиды. Пән бизнес-процестердің жетекшісі үшін қажетті басқару дағдыларын, эмоционалды жағдайларды реттеу дағдыларын игеруге көмектеседі.
персоналды басқару саласындағы маман болу табысына әсер ететін белгілі бір тұлғалық, іскерлік және кәсіби қасиеттерді қалыптастыру.
7305 ZhTORZPT Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеудің заманауи психологиялық техникалары
6301KTP Конфликтінің теориясы мен практикасы
7308 KBPP Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
7309 KPP Кеңес беру және психотерапия практикумы
Курс топтық жұмыстың өнімділігін зерттейді, ол көшбасшының ішкі күшіне, оның кәсіби дайындық деңгейіне және жауапты шешімдеріне байланысты. Магистранттың көшбасшылық қасиеттерін дамытады, олар мақсатты жұмысты ұйымдастыра алады, ұжым ішінде өзара қарым-қатынас орната алады және команданың әр мүшесіне жеке-жеке әрекет ете алады. Курс топтық жұмысты құруға және белгілі бір және нақты мақсаттарға жетуге үйрететін басқару ресурстарын қалыптастырады.
магистранттарға психологтың практикалық жұмысының әдісі ретінде топ құру тренингін өткізу негіздеріне оқыту және жұмыс топтарының қызметін құру және ұйымдастыру қабілетін қалыптастыру
7305 ZhTORZPT Жеке тұлғаның өзін-өзі реттеудің заманауи психологиялық техникалары
6301KTP Конфликтінің теориясы мен практикасы
7308 KBPP Кеңес беру практикасындағы психодиагностика
7309 KPP Кеңес беру және психотерапия практикумы
Магистранттың тағылымдама процесінде теориялық дайындық нәтижесінде алынған кәсіби білім, білік, дағды, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде практикалық тәжірибені пайдалану қалыптасады. Магистрант зерттеу тақырыбы бойынша талдау жұмыстарын жүргізеді, ғылыми конференцияларға, семинарларға, дөңгелек үстелдерге қатысады. Диссертация тақырыбы бойынша кеңес беруді қамтиды. Ғылыми-зерттеу сипатындағы практикалық жұмыстарды жүргізу дағдыларын көрсетеді. Бағдарлама, жарияланым, күнделік жазбалар, атқарылған жұмыс туралы есеп жазу дағдыларын меңгереді.
инновациялық жағдайларда дайындық бағыты бойынша күрделі ғылыми және жобалау-технологиялық міндеттерді шешумен байланысты ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамыту
6401 TOMDOKMGZZhII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Магистранттың тағылымдама процесінде теориялық дайындық нәтижесінде алынған кәсіби білім, білік, дағды, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде практикалық тәжірибені пайдалану қалыптасады. Магистрант зерттеу тақырыбы бойынша талдау жұмыстарын жүргізеді, ғылыми конференцияларға, семинарларға, дөңгелек үстелдерге қатысады. Диссертация тақырыбы бойынша кеңес беруді қамтиды. Ғылыми-зерттеу сипатындағы практикалық жұмыстарды жүргізу дағдыларын көрсетеді. Бағдарлама, жарияланым, күнделік жазбалар, атқарылған жұмыс туралы есеп жазу дағдыларын меңгереді.
инновациялық жағдайларда дайындық бағыты бойынша күрделі ғылыми және жобалау-технологиялық міндеттерді шешумен байланысты ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамыту
6207 MEKZ Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
7309 KPP Кеңес беру және психотерапия практикумы
6401 TOMDOKMGZZhIII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
«Ғылыми зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау» курсы психологиялық-педагогикалық заңдылықтарды ғылыми зерттеу білімін, магистранттың эксперименттік жұмысты жүргізуге дайындығын, эмпирикалық материалды жинақтау үшін психологиялық зерттеу әдістерін өз бетінше қолдануын ашады. Магистранттар арасында ғылыми зерттеу мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Пән психологиялық-педагогикалық білімдерді оқу әрекетінің әртүрлі түрлерінде қолдануға және психологиялық қолайлы даму ортасын құра білуге бағытталған.
студенттерді оқыту бейіні бойынша ғылыми зерттеулер жүргізуге және ғылыми біліктілік жұмысын (диссертациясын) сәтті аяқтауға және оның негізгі нәтижелері бойынша ғылыми баяндаманы қорғауға қажетті тұрақты практикалық дағдыларды алған теориялық білімдер негізінде студенттерді қалыптастыру
6207 MEKZ Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhIII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
Пән жеке психологиялық кеңес беруді жоспарлау, жүзеге асыру және талдау дағдыларын игеру үшін қажетті білімді, іскерлікті және құзыреттілікті қалыптастырады. Пән келесі ұғымдарды зерттеуге бағытталған: жеке кеңес беруді талдау және мақсат қою, кеңес беру жұмысының стратегиясын жоспарлау. Магистранттар кеңес беру жұмысының формаларын, әдістерін, мазмұнын анықтауға, жеке кеңес беру арқылы Клиентті психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламаларын жасауға дайын болады.
бакалавриаттың жеке психологиялық кеңес беруін жоспарлау, жүзеге асыру және талдау дағдыларын меңгеру
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
6303 KTDP Көшбасшылық және тұлғалық даму психологиясы
6207 PZhENP Психолог жұмыстарының этикасы және негізгі принциптері
6301KTP Конфликтінің теориясы мен практикасы
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
Курс кеңес беру және психотерапиялық қызмет саласындағы кәсіби міндеттерді орындау қабілеті мен дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Анықталған ауытқуларды ескере отырып, түзету жұмыстарының жалпы бағыты мен мазмұнын анықтау, жеке түзету бағдарламаларын әзірлеу әдістері қарастырылады. Осылайша, негізгі ұғымдар сипатталған, психотерапия тәжірибесінде әр модельдің теориялары, тұжырымдамалары мен әдістерінің үлесі, күшті жақтары, шектеулері мен қолданылуы бағаланады.
магистранттардың психотерапия мен кеңес берудің практикалық мәселелерін шешуге қажетті қызметтің жекелеген түрлері мен әдістерін меңгеруі, психотерапевтік және кеңес беру қызметінің негізгі дағдылары мен әдістерін меңгеруі.
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
6303 KTDP Көшбасшылық және тұлғалық даму психологиясы
6207 PZhENP Психолог жұмыстарының этикасы және негізгі принциптері
6301KTP Конфликтінің теориясы мен практикасы
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
Пән сізге теориялық курстар аясында алынған ақпаратты рефлексивті талдауға көшуге мүмкіндік беретін отбасылық кеңес беру процесі туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курстың практикалық бағыты магистранттардың консультативтік әңгімелесуді ұйымдастыру және өткізу ережелеріне қатысты дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру барысында психологиялық кеңес беру процесіне, жанжал жағдайларына және адамдардың мінез-құлқындағы ауытқуларға байланысты проблемалардың мәнін талдау мүмкіндігі қалыптасады.
Магистранттар отбасылық кеңес берудің және отбасылық психотерапияның ерекшеліктері туралы теориялық білімді меңгереді, отбасына консультациялық көмек көрсетудің практикалық дағдыларын меңгереді.
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
6303 KTDP Көшбасшылық және тұлғалық даму психологиясы
6207 PZhENP Психолог жұмыстарының этикасы және негізгі принциптері
6301KTP Конфликтінің теориясы мен практикасы
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
Курс психологтың кәсіби қызметі мен жұмыс принциптерін зерттейді. Болашақ маманның коммуникативті қасиеттерін, басқа адамдарды түсіну, оларға психологиялық тұрғыдан дұрыс әсер ету қабілеттерін дамытады. Курсты оқу барысында ол психологтың кәсіби этикасын, адамгершілік қатынастарын және психологтың клиентпен қарым-қатынас деңгейлерін анықтайды. Пән маманның кәсіби шеберлігін, адамдармен жұмыс жүргізу құралдарын пайдалануды, кәсібиліктің барлық қағидаттары мен этикасын сақтауды көрсетеді
магистранттарда психологтың кәсіби қызметі, оның шынайы мақсаты мен этикалық нормалары туралы шынайы ғылыми түсінікті қалыптастыру.
6207 MEKZ Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Курсты оқу психологиялық кеңес беру жағдайындағы психодиагностиканың ерекшеліктерімен танысуды, алынған білімді практикалық іс-әрекетте ұтымды және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыруды қамтиды. Бұл курстар кәсіби қызметке қажетті диагностикалық жұмысты жобалау және жүзеге асыру, балалардың психикалық дамуын диагностикалау, арнайы таңдалған проблемаларды талдау дағдыларын қалыптастыру, психологиялық-педагогикалық диагностика әдістерін қолдану және дамыту қабілеттеріне бағытталған.
Курс магистранттарды кеңес беру диагностикасының теориясымен және әдістерімен таныстыруға, кеңес беру практикасында диагностикалық әдістердің мүмкіндіктерін игеруге, кеңес беру практикасында заманауи психодиагностиканың сараптамалық әдістерін қолдануға бағытталған.
6303 KTDP Көшбасшылық және тұлғалық даму психологиясы
6207 PZhENP Психолог жұмыстарының этикасы және негізгі принциптері
6208 TKTK Тренинг көшбасшысы және топ құру
6204 BP Басқару психологиясы
6302 PMSU Психологиялық менеджменттің стратегиясы және ұйымдастырылуы
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhIII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
Курс қызметкерлерді зерттеудің психодиагностика проблемасының қазіргі жағдайын зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында білім алушы: зерттеудің негізгі мақсаттары - кәсіби іріктеу, мансапты жоспарлау, кадрлық резервті қалыптастыру, персоналды дамыту және оқыту, әлеуметтік-психологиялық ахуалды диагностикалау және оңтайландыру призмасы арқылы ұйым персоналын бағалаудың қазіргі заманғы әдістеріне шолу жасайды; психодиагностикалық жұмыстың мәнін түсіну үшін қажетті маңызды терминдермен және ұғымдармен танысады.
Пән оқыту мақсаты:кәсіби жетістікті қамтамасыз ететін және кәсіби шеберліктің қалыптасуы мен дамуына әсер ететін факторлардың бірі болып табылатын диагностикалық құзыреттілік үшін қажетті білімді, дағдыларды, дағдыларды және кәсіби маңызды қасиеттерді қалыптастыру.
6303 KTDP Көшбасшылық және тұлғалық даму психологиясы
6207 PZhENP Психолог жұмыстарының этикасы және негізгі принциптері
6208 TKTK Тренинг көшбасшысы және топ құру
6204 BP Басқару психологиясы
6302 PMSU Психологиялық менеджменттің стратегиясы және ұйымдастырылуы
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhIII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
Пән магистранттарда психодиагностикалық міндеттер мен әдістер туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант қолданбалы психодиагностикадағы ғылыми зерттеулерді талдап, практикада қолдана алады, дағдарыс жағдайындағы адамға психологиялық көмек көрсете алады. Бұл ретте жеке тұлғаның дағдарыс жағдайы кезеңіндегі диагностиканың заңдылықтары, қағидаттары, ерекшеліктері қарастырылады; жеке тұлғаның дағдарыс жағдайының ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады.
Пән оқыту мақсаты:магистранттардың дағдарыс психологиясының әдіснамалық және теориялық негіздерін зерттеуі, дағдарыс жағдайындағы адамға диагностика және психологиялық көмек әдістерін меңгеру.
6303 KTDP Көшбасшылық және тұлғалық даму психологиясы
6207 PZhENP Психолог жұмыстарының этикасы және негізгі принциптері
6208 TKTK Тренинг көшбасшысы және топ құру
6204 BP Басқару психологиясы
6302 PMSU Психологиялық менеджменттің стратегиясы және ұйымдастырылуы
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhIII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
"Топпен жұмыс істеу психотехнологиясы" пәні топтық өзара әрекеттесудің психотерапиялық факторларының мәніне, топтық динамиканың заңдылықтарына енуге, топтағы әлеуметтік-психологиялық процестерді басқарудың жасырын механизмдерін түсінуге мүмкіндік береді. Әртүрлі психотерапиялық, кеңес беру, дамыту міндеттерін шешу үшін психологиялық топтардың жекелеген түрлерін болжау және тану үшін кәсіби құзыреттілікті қалыптастырады.Магистранттар жаңа әдістер мен технологияларды қолдана отырып, жоғары білікті психологиялық көмек көрсетудің негізгі рәсімдерін жүзеге асыруды үйренеді.
тренингтердің әртүрлілігі, оларды қолдану салалары туралы түсінік беру, жаттықтырушы тұлғасының мәселелеріне, тренингтің мүмкін болатын рөлдік позицияларына, топтық динамикаға, тренингтерді құру стратегияларына тоқталу.
6207 MEKZ Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
6208 TKTK Тренинг көшбасшысы және топ құру
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
«Психологиядағы қазіргі статистика» пән психологиялық заңдарды зерделеуге, эксперименттік жұмыс жасауға дайын болуға, эксперименттік материалдарды жинау және деректерді өңдеу бойынша психологиялық зерттеу әдістерін дербес қолдануға бағытталған. Магистранттар эмпирикалық зерттеу психологиясының негізгі принциптерімен танысады. Олар психологиялық эксперимент процедурасының заманауи ерекшелігін, пән бойынша оқу-танымдық іс-әрекетті игереді, оны кәсіби қызметпен біріктіріп, практикада қолдану керек.
мамандық бойынша оқыту үшін қажет базисті білімдермен беру, практикада статистикалық әдіснамаларды қолдану дағдысы мен іскерлігін жасау.
6207 MEKZ Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Пән магистранттардың денсаулық, салауатты өмір салты және шұғыл жағдайларда алғашқы көмек көрсету саласындағы білімдері мен дағдыларын кеңейтуге, тереңдетуге және біріктіруге, тұлғаны сауықтырудың заманауи тәсілдерімен танысуға бағытталған. Курс денсаулық мәдениетін қалыптастыруға және салауатты өмір салтын ынталандыруға бағытталған. Курс барысында қажетті әдеттер мен идеялар қалыптасады; жеке тұлғаның салауатты өмір салты мүмкін болмайтын мінез-құлық белгілері дамиды.
кәсіби педагогикалық ойлау осы негізде оқу орындары мен қалыптастырудағы рекреациялық қызметті ұйымдастыру үшін заманауи тәсілдерін дамыту.
6207 MEKZ Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
6208 TKTK Тренинг көшбасшысы және топ құру
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Курс саналы өзін-өзі реттеудің заманауи тұжырымдамаларының сипаттамасын, реттеуші тәжірибенің моделін, өзін-өзі реттеу тәсілдерін және психикалық жағдайдың психотехникасын ұсынады. Адамның өзіне әсер етуі арқылы сөздердің күшімен (растау), ақыл-ой бейнелерімен (визуализация) және тыныс алу мен бұлшықет тонусын (релаксация) бақылау арқылы қол жеткізілетін адамның психоэмоционалды жағдайын басқаруды қарастырады. Магистранттар психикалық өзін-өзі реттеу әдістерін игереді: ұсыныс және өзін-өзі ұсыныс, сендіру және өзін-өзі сендіру, релаксация әдістері, аутогендік және психо-бұлшықет жаттығулары.
- психикалық күйлер мәселесі бойынша білімдерін жүйелеу, функционалдық жағдайдың жүйелі құбылыс ретіндегі психологиялық өзін-өзі реттеу туралы, мемлекеттің өзін-өзі реттеу/өзін-өзі басқару әдістері туралы түсініктерін дамыту.
6207 MEKZ Менеджменттегі эксперименттік және кроссмәдени зерттеулер
6302 PTAN Психологияның теориялық және әдістемелік негіздері
6208 TKTK Тренинг көшбасшысы және топ құру
7308 ZT (PH) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhII (PH) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Зерттеу практикасынан өту барысында магистрант ғылымның теориялық, әдістемелік жетістіктерін зерделейді, зерттеу объектісін бағалайды, проблемаларды сипаттайды. Зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті дереккөздерді зерттейді. Магистрант эксперимент жүргізеді, жұмыстың эксперименттік бөлігінің нәтижелерін талдайды, практика туралы есеп дайындайды. Кафедраның ғылыми-әдістемелік семинарларына, әртүрлі деңгейдегі дөңгелек үстелдер мен конференцияларға, студенттердің практикалық сабақтарына арналған материалдарды әзірлеуге қатысады. Өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын көрсетеді.
Зерттеу практикасының мақсаты бағыт бойынша білім беру бағдарламасына сәйкес келетін психологиялық - педагогикалық ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттарына баса назар аудару арқылы студенттердің кәсіби дайындық пәндерін меңгеру барысында алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын тереңдету және бекіту болып табылады.
Магистранттың тағылымдама процесінде теориялық дайындық нәтижесінде алынған кәсіби білім, білік, дағды, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде практикалық тәжірибені пайдалану қалыптасады. Магистрант зерттеу тақырыбы бойынша талдау жұмыстарын жүргізеді, ғылыми конференцияларға, семинарларға, дөңгелек үстелдерге қатысады. Диссертация тақырыбы бойынша кеңес беруді қамтиды. Ғылыми-зерттеу сипатындағы практикалық жұмыстарды жүргізу дағдыларын көрсетеді. Бағдарлама, жарияланым, күнделік жазбалар, атқарылған жұмыс туралы есеп жазу дағдыларын меңгереді.
Семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты магистрантты дербес ғылыми-зерттеу жұмысына дайындау болып табылады, оның негізгі нәтижесі магистрлік диссертацияны жазу және сәтті қорғау, сондай-ақ шығармашылық ұжым құрамында ғылыми зерттеулер жүргізу болып табылады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Қорытынды аттестаттау ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистратураның білім беру бағдарламасының жалпы көлемінен кемінде 12 академиялық кредитті құрайды және магистрлік диссертацияны (жобаны) жазу және қорғау түрінде жүргізіледі.