Кафедрада 5 педагогика ғылымдарының кандидаты, 1 еңбек сіңірген мәдениет қайраткері, 3 Қазақстан Республикасы Суретшілер одағының мүшесі, 6 Қазақстан Республикасы Дизайнерлер Одағының мүшесі, 1 Еуразиялық Дизайнерлер Одағының мүшесі, 11 педагогика ғылымдарының магистрі жұмыс істейді. Білім беру бағдарламасы бойынша сабақтар өткізу үшін 24 Оқу аудиториясы жабдықталған (музыкалық аспаптар, дыбыс шығаратын әдебиет, композиторлардың портреттері, аудио және бейнежазбалар, киіз басу шеберханасы, Ағаш өңдеу шеберханасы, кескіндеме және сурет салуға арналған арнайы аудиториялар, мүсіндер). "Өнер және музыка" кафедрасының барлық қызметі ЖОО-ның стратегиялық даму жоспары негізінде жүргізіледі.
Кафедра келесі білім беру бағдарламалары бойынша білім бакалаврларын даярлайды: - 6В01402 Музыкалық білім; - 6В01403 Бейнелеу өнері және сызу; - 6В01404 Кәсіптік оқыту; - 6В014005 Бейнелеу өнері, көркем еңбек және графика; - 6В02101 Дизайн.
ТолығырақКафедра қызметкерлері белсенді оқу-әдістемелік жұмыс жүргізеді. Оқу-әдістемелік құралдар, дәрістер курстары, әдістемелік ұсыныстар және басқа да Оқу материалдары жарық көрді. Мерзімді түрде қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық деңгейдегі конкурстар мен көрмелерге қатысады, кафедра онлайн көрмелер ұйымдастырады. Сонымен қатар, кафедра оқытушылары, студенттері мен магистранттары әртүрлі басылымдарда мақалалар шығарады.
ТолығырақСтуденттермен тәрбие және оқудан тыс жұмыс мамандарды даярлау процесінің ажырамас бөлігі болып табылады және тәрбиенің өзекті мәселелерін шешуге жауап беретін құралдар мен іс-әрекеттер жүйесін құру, түлектердің жеке және кәсіби қалыптасуы үшін қолайлы жағдайлар жасау мақсатында жүргізіледі. Кафедрадағы тәрбие жұмысының мәселелерін қоюдың өзектілігі студенттік жастар ортасының, жастардың кез-келген бастамалардағы ерекшеліктеріне байланысты.
Толығырақ7M01403 - Бейнелеу өнері және сызу
М007 Көркем еңбек, графика және жобалау педагогтерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 7М01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университетінің Өнер және спорт факультетінің Өнер және музыка кафедрасы 7М01403 білім беру бағдарламасы бойынша Бейнелеу өнері және сызу мамандықтарын дайындайды жоғары педагогикалық және көркемдік білім беру салаларында жұмыс істеу үшін білім беру мекемелерінің бейнелеу өнерінің барлық салаларында кәсіби-шығармашылық қызметпен айналысуға қабілетті, педагогикалық және шығармашылық міндеттерді шешу кезінде ғылыми-әдіснамалық тәсілді қолдана отырып, сондай-ақ тиісті құзыреті бар магистрлерді даярлауға бағытталған.
Магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі өлшемі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 84 кредитін, оның ішінде кемінде 9 кредит зерттеу және педагогикалық практиканың 4 кредитін, кемінде 24 МҒЗЖ, магистрлік диссертацияны дайындауға, ресімдеуге және қорғауға кемінде 12 кредит игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану
Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.
Магистратурада "Шет тілі (Кәсіби)" пәнін оқытудың мақсаты болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерлігін одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету болып табылады.
Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.
магистранттарда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясын (теориясын) терең түсінуге негізделген пәнаралық дүниетанымды қалыптастыру.
Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.
Пәнді игерудің мақсаты-жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру процестерін басқару принциптерін игеру және білім беру процесін басқару мен ұйымдастыруда заманауи технологияларды игеру.
6205 PT(IZO) Педагогикалық тәжірибе
Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.
"Басқару психологиясы" пәнінің мақсаты қазіргі жағдайда психикалық құбылыстар жүйесі, мінез- құлықтың психологиялық айнымалылары және адамның саналы қызметі туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыру болып табылады және магистранттарда алынған психологиялық білімді білім беру қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді
Педагогикалық практика магистрлерді әрі қарай көркем пәндер оқытушысы ретінде педагогикалық қызметке бағдарлаудан тұрады және магистранттардың теориялық дайындық курстарында алған білімдеріне де, оқу кезінде алған білімдеріне де негізделеді. Практиканың мәні оқу процесінде магистранттар алған теориялық білім мен осы білімді нақты оқу процесіне енгізу бойынша практикалық іс-әрекет арасындағы өзара байланысты қамтамасыз ету болып табылады.
Педагогикалық практиканың мақсаты білім алушылардың теориялық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын практикалық бекіту, болашақ кәсіби қызмет саласында практикалық тәжірибе алу болып табылады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Көркем білім берудің әртүрлі салаларындағы іргелі зерттеулер мен ғылыми-практикалық инновациялық әзірлемелер туралы білу.
Көркем педагогика тарихы пәні гуманитарлық ғылым саласындағы тың пәндердің бірі болып табылады. Курс негізінде магистрант педагогика тарихына синтездік анализ жасап оған ғылыми мән береді. Сонымен бірге бейнелеу өнерін оқытудың Болон кескіндеме мектебі мен Ян Амос Коменскийдің «Ұлы дидактика» еңбектеріндегі негізіне назар аударып, оны замана оқыту үрдісімен, оның ішінде бейнелеу өнерімен байланыстырып сараптама жасайды.
Осы пәнді оқу барысында магистрант келесі құзыретті қалыптастырады: Мемлекеттік және шет тілдерінде ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға дайын болу.
6401 TOMDOKMGZZHI (IZO) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
Мәдениет пен өнер саласында және әлеуметтік-мәдени қызмет саласында білім беру процесін ұйымдастыру мен жүргізу ерекшелігінің мәні туралы негізгі мәліметтер, оның негізгі заңдылықтары, функциялары мен әдістері,оқыту процесінің объектісі және субъектісі ретінде адамның дамуының негізгі көздері мен заңдылықтары, ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету және бағдарламалау және оқу-тәрбие процесі туралы.
6205 PT(IZO) Педагогикалық тәжірибе
«Педагогикалық өнертану» гуманитарлық ғылымдар саласындағы педагогика ғылымымен біріктірілген пән негізінде қарастырылады. Курс барысында магистрант өнер тарихы бойынша бакалавр кезеңінде оқыған білімін өнертанумен ұштастырады. Бұл ретте магистранттар тақырыптарда үлгілік эсселер, жобалар, тезистер жасай отырып, өнертанудың педагогикалық мәніне бағдарланады. Олар қазіргі оқыту процесінде өнертанудың негізгі тұжырымдамалары мен теорияларын талдауды және өнертанудың алғышарттарын қарастыруды және үйлесімді дидактикалық тұжырымдамаларды құруды үйренеді.
өнертану эволюциясының негізгі тарихи-теориялық аспектілері қарастырылады; қазақстандық өнертанудың орталық проблемасы — Қазақстанның қазіргі өнеріндегі этномәдени дәстүрлерді зерттеуге баса назар аударылады.
6401 TOMDOKMGZZHI (IZO) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
Бұл курста мұражайдың білім беру мәні теориялық негізделген. Мұражай педагогикасы өзінің объектісі мен пәні, категориялық міндеттері бар ерекше зерттеу саласы ретінде анықталған. Курс мұражай педагогикасы пәнінің даму бағыттарына қысқаша шолу жасайды. Мұражай-білім беру ортасы және оның басты компоненті – мұражай заттары, олардың мақсаты мен көркемдік экспозицияға кірігуі қарастырылады. Бұл пән білім алушы магистранттардың ғылыми бағыттарына шолу жасау үшін ұсынылады.
Музей педагогикасы теориясы мен әдістемесі пәні бойынша магистрант ғылыми бағыттарды мақсат етіп, оның педагогикамен байланысын қарастырады.
6205 PT(IZO) Педагогикалық тәжірибе
Адам ресурстарын дамытудағы көркемдік білім пәні заманауи талаптарды қажет ететін пән. Пән негізінде магистрант бейнелеу өнерінің біліктілік қабілетін, оның ішінде адам ресурстарын дамытудағы тетікті жағдаяттарды білуі шарт. Курс аясында білім алушы адам ресурстарын оқыту, басқару, мәдениет және т.б. салаларынан контент-анализ жасай отырып, ондағы көркемдік білім қорының концепциялық тезисін жасауға ғылыми бағыт алуы керек.
Қазіргі заманғы әлеуметтік және білім беру тенденциялары, оқушылардың мәдени әлеуетін дамыту тетігі ретінде көркем білім беру құрылымы, әлеуметтік-мәдени жағдайды талдау, мұғалім қызметінің сапасын бақылау критерийлері мен параметрлері, тәрбие жұмысының жүйесі.
Көркем білім берудің эстетикасы мен тарихы атты курс магистранттардың өнер тарихы мен теориясы аясында оқытылатын пән. Курс кезінде магистрант өнер тарихындағы мектептер мен бағыттарға ғылыми сараптама жасай алу керек. Сонымен бірге пән көркем білім берудің эстетиканың замана ағысындағы талаптарына да назар аударады. Пән аясында магистрант педагогика мен өнерді өзара ұштасытара білуі қажет.
Көркем білім беру тарихы ғылым және оқу пәні ретінде. Өнер саласындағы білім беру тарихын зерттеудегі өркениеттік және парадигматикалық-педагогикалық тәсілдердің мәні, олардың көп деңгейлі және бірін-бірі толықтыратын сипаты. Мәдениет пен өнерді дамыту контексінде отандық және шетелдік көркем-педагогикалық ой мен көркем-білім беру практикасын дамыту.
Оқу курсының мазмұны менеджменттің ғылыми мектебі, мақсаттары, міндеттері, басқару принциптері сияқты маңызды сипаттамаларын зерттеуге бағытталған. Магистранттар адам мінез-құлқының себептерін зерттеуге және диагностикалауға; басқарушылық шешімдер қабылдауға; басқару құрылымын талдауға дайын болады. Кәсіби функцияларды жүзеге асыруға байланысты мақсаттарды қою және міндеттерді қалыптастыру. Басқару міндеттерін шешу үшін командалық өзара іс-қимылды ұйымдастыру қажеттілігі. Білім беру мекемелеріндегі басқару қызметінің ерекшеліктеріне аналитикалық талдау жасау курста қамтылады.
білім беру ұйымдарындағы басқару процесінің мәнімен танысу, басқару мәдениетін қалыптастыру.
6205 PT(IZO) Педагогикалық тәжірибе
Бұл пән өз бетінше зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін оқытылады. Курс кезінді магистрант тақырыптардың өзектілігін, зерттеуге қатысты ғалымдардың зерттеулерін жинақтап ғылыми жоба және халықаралық жариялаудың тәсілдерімен танысады. Танымал Web of Science, Scopus базалары негізіндегі мақалаларға жариялаудың жолдарын игереді. Пән барысында ғылыми жоба және олардың орындалу мен тәртібін қарастырады. Пән магистранттардың ғылыми ізденісін арттыру үшін арналған.
Пәннің мақсаты – ғылыми жобаны оның мақсаты мен тұлғалық ерекшеліктерінің талабына сай жасай алатын іскерлігі, білімі мен дағдысы бар, жан-жақты білімді музыка пәні мұғалімдерін тәрбиелеу; музыкалық-педагогикалық білім берудің теориясы мен тәжірибесінің мәселелерін жүзеге асыруда кәсіби ұстанымға, зерттеу әдістеріне, сондай-ақ ақпараттық-танымдық, конструктивті, проективтік-шығармашылық білім мен дағдыларға ие болу.
Ғылыми мәтіндерді дайындау және редакциялау пәні магистранттардың ғылым машығына әзірлейтін пән болып табылады. Курс кезінде ізденуші ғылыми мәтіндерді дайындаудың үлгілерімен танысып, болашақ жұмыстарының теориялық жәнге практикалық жақтарын жазуды үйренеді. Сонымен бірге ғылыми мәтіндерді дайындау және редакциялаудың ұдайы жаңартылған жаңа стандарттарымен танысады. Ғылыми мәтіндерді редакциялаудың этикалық жолдарының тізбелік реттілігімен танысып үйренеді.
Осы пәнді оқу барысында магистрант келесі құзыретті қалыптастырады: Мемлекеттік және шет тілдерінде ғылыми коммуникацияның заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға дайын болу.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Пәннің терминологиялық аппаратын, түрлі үлгілерді әзірлеу технологияларын, заманауи компьютерлік бағдарламаларда жұмыс істеу дағдыларын меңгеру
«Дизайн және компьютерлік графика» пәні компьютерлік графикаға тікелей қатысты растрлық графика, векторлық графика, графикалық компьютерлік дизайнның негізгі ұғымдарын және оларды анықтау үшін оқытылады. Курс барысында магистрант практикалық жүйеде графикалық редакторларды пайдаланудың негізгі әдістерін білуді және оларды тәжірибеде қолдануды игереді. Сонымен бірге компьютерлік модельдеу әдістерін және ғылыми зерттеу нәтижелерін теориялық талдау әдістерін меңгереді.
Пайда болу тарихы және оны қолдану саласы, кескін көздері, графиканы ұсыну әдістері, екі өлшемді графикамен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық жасақтама, бағдарламалық жасақтаманы таңдауды негіздеу, графикалық редакторлардағы жұмыстың жалпы принциптері, компьютерлік графиканың негізгі түрлері, олардың қасиеттері мен сипаттамалары, векторлық графика, мәтін және қаріптер, компьютерлік қаріптердің негізгі түрлері, қаріптердің негізгі терминдері, түстердің сипаттамасы, түстердің қол жетімділігі және түс модельдері, кескін түрлері арасындағы ауысу.
6401 TOMDOKMGZZHII (IZO) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
6401 TOMDOKMGZZHIII (IZO) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
Дизайн және жарнамалық технологиялар пәні дизайн саласымен тікелей қатысты пән болып саналады. Курс барысында магистрант бүгінгі күндегі дизайн теориясын танып, оған контент жасаудың негізін қарастырады. Сонымен бірге аймақ дизайны және оның жағдайы туралы ғылыми сараптама жасауды үйренеді. Жарнама және жарнамалық технологиялардың қоғамдық әлеуметтік байланысын зерттеп оның коммуникациядағы негізін талдауы қажет.
Арнайы жарнама түрлерін зерттеудегі және әзірлеудегі дизайнердің шығармашылық процесінің ерекшеліктерін оқыту. Қазақстанның табиғи байлықтарын сақтаудағы және көбейтудегі экологиялық жарнаманың орны мен рөлі. Әзірлеу ерекшеліктері қоршаған орта мәселелері бойынша жарнамаларды және оның ластануына қарсы күрес жөніндегі іс-шараларды жүзеге асыру. Жануарлар мен өсімдіктер әлемін қорғау бойынша жарнамалық науқан. Коммерциялық емес жарнама.
Көркем білім беру саласындағы зерттеулер пәні кәсіби құзыреттілік пен кәсіби іс-әрекеттің нақты формаларын мазмұнын ашу үшін енгізілген. Көркемдік білім, білік және дағдыларды тереңдету мақсатында магистрант ізденіс жұмыстары игеру шарт. Көркем білім беру саласындағы тың және заманауи зерттеулерге аналитика жасап, оларды ғылыми айналымға келтіруді үйренуі қажет. Сондай-ақ оқу курсы кезінде білім алушы көркем білім беру саласындағы зерттеулерге мақалалар әзірлеуді үйрену керек.
Көркем білім беру педагогикасының әдіснамалық негіздері: философия, психология, өнер тарихы мен теориясы. Философия және өнер. Философиядағы тұтастық принципі, жалпы ғылыми салалар және оның көркемдік білім берудегі маңызы. Философия мен көркемдік білім берудегі объективті және субъективті байланыс. Өнер психологиясы: өнер таным ретінде, өнер көркемдік әдіс ретінде, өнер психоанализ ретінде, өнер катарсис ретінде.
6207 APOA Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Бейнелеу өнері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі пәні білім алушылардың бейіндік біліктілілігін арттыру үшін әзірленген. Курс негізінде білім алушы бейнелеу өнерінің түрлері, стилдері, бағыттар мен теориясын ғылыми айналымға бағыттаумен шұғылданады. Заманауи бейнелеу өнерінің әлеуметтік-қоғамдық барысын ескере отырып, білім мен оқыту шеңберіндегі тенденцияларын игереді. Толыққанды ғылыми зерттеу жұмыстарының жоспары мен мазмұндары курс аясында қамтылады.
6401 TOMDOKMGZZHII (IZO) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
6401 TOMDOKMGZZHIII (IZO) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
Мәдениет феномені ретінде ғылыми білімнің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс. Зерттеу қызметінің жоспарын әзірлеу. Ғылыми еңбек жасау арқылы бар білімнің шеңберін кеңейтетін өзіндік зерттеу арқылы үлес қосу қабілеті.
инновациялық жағдайларда күрделі кәсіби міндеттерді шешумен байланысты Білім және ғылым саласындағы қызметті өз бетінше жүзеге асыру қабілетін дамыту, магистранттардың кәсіби ғылыми-зерттеу ойлауын дамытуды қамтамасыз ету, оларда негізгі кәсіби міндеттер, оларды шешу тәсілдері туралы нақты түсінік қалыптастыру, заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, библиографиялық жұмыс жүргізу.
Кәсіби компьютерлік бағдарламалар және компьютерлік модельдеу пәні бейнелеу өнері және дизайн бағытындағы заманауи компьютерлік бағдарламаларды игеруге арналған. Курс кезінде магистрант заманауи компьютерлік бағдарламалар және компьютерлік модельдеудің кәсіби машығы мен теориясын меңгереді. Жаһандық бәсеке жағдайында ірі компьютерлік жобалар мен бағдарламалардың негізі арқылы коммуникациялық байланысты игереді. Сондай-ақ түрлі дизайн және жарнамалық бағдарламалардың практикалық білімдері қамтылады.
Жобалау-конструкторлық және технологиялық құжаттаманы әзірлеу және редакциялау үшін қазіргі заманғы бағдарламалық құралдарды қолдану, Сызба геометриясы мен инженерлік графика элементтерін меңгеру. Компьютерлік жобалаудың стандартты құралдарын пайдалана отырып типтік бөлшектер мен тораптарды жобалау және құрастыру. Техникалық шарттарды, сипаттамаларды, нұсқаулықтарды және басқа да құжаттарды қоса алғанда, техникалық құжаттаманың жекелеген түрлерін жасау.
«Көпмәдениетті білім берудегі бейнелеу өнері» пәні магистранттарға полимәдени білім беру болып табылады. Курс мақсаты қазіргі полимәдениеттегі өзекті үрдістер мен мәселелерді зерттеу. Көпмәдениетті білімнің қоғамның көркемдік дамуына әсері мен арнайы пәндерді оқыту әдістемесін бейнелеу өнері тарихы туралы арқылы қалыптастыру және кешенді талдауды игеру. Аталмыш пән ізденуші магистранттардың дүниетанымдық және біліктілік құзыреттілігін арттыру үшін енгізілген.
Көп мәдениетті білім беру ұғымы. Қазіргі заманғы көп мәдениетті білім берудегі проблемалар мен өзекті тенденцияларды зерттеу. Көп мәдениетті білімнің қоғамның көркемдік дамуына әсері. Бейнелеу өнерінің тарихы мен арнайы пәндерді оқыту әдістемесі туралы пайымдауларды қалыптастыру және кешенді талдау қабілеті. Ғылыми-педагогикалық ойлаудың инновациялық стилі және педагогикалық шындықты тұтас қабылдау.
Қазақстанның бейнелеу өнері пәні магстранттар үшін аса қажет. Отандық бейнелеу өнерінің тарихын тек өнер теориясы мен өнертану арқылы білім негізінде білуден бөлек ізденуші магистрант еліміздегі өнер тарихын ғылыми түрде бағдарлау керек екендігін түсіну керек. Осы тарапта аталмыш пәннің маңызы зор. Тек қана класикалық бейнелеу өнерін ғана емес, сонымен бірге мәдениеттану, археология, этнография, этнология т.б. ғылым салаларының негізіндегі отандық өнер тарихын кешенді танысып оқиды.
Қазақстандағы бейнелеу өнерінің ежелгі ескерткіштері. Қазақтың тұңғыш кәсіби суретшісі-кескіндемеші Ш.Уәлиханов. Н. г. Хлудов және оның шығармашылығы қазақстандық кескіндемені дамытуда. Қазақстанның Халық суретшісі Ә. Қастеев. Қазақстан суретшілерінің бірінші съезі (1940) және кескіндеменің дамуындағы жаңа кезең. Қазақстанның қазіргі бейнелеу өнері, тенденциялар мен проблемалар.
«Өнер морфологиясы» пәні өнер әлемінің құрылымы туралы ілім. Пәнде қазіргі заманғы өнер жүйесі түрлері, жанры, өнерді жіктеу принциптері, кеңістіктік және уақытша өнер, бейнелеу және бейнелеу өнері, қарапайым өнер, синтетикалық өнер түрлері қамтылады. Курс барысында білім алушы магистрант көркем образдар жүйесіндегі адамның дүниетанымын, ішкі сезімін, жан дүниесіндегі құбылыстарды бейнелейтін қоғамдық сана мен адам танымының формасының мән- мағыналарын танып, оны ғылыми бағытта игереді.
Адамның көркемдік және шығармашылық іс-әрекетін бөлудің барлық маңызды деңгейлерін анықтауға көмектесу.
Мәдениет феномені ретінде ғылыми білімнің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс. Зерттеу қызметінің жоспарын әзірлеу. Ғылыми еңбек жасау арқылы бар білімнің шеңберін кеңейтетін өзіндік зерттеу арқылы үлес қосу қабілеті.
инновациялық жағдайларда күрделі кәсіби міндеттерді шешумен байланысты Білім және ғылым саласындағы қызметті өз бетінше жүзеге асыру қабілетін дамыту, магистранттардың кәсіби ғылыми-зерттеу ойлауын дамытуды қамтамасыз ету, оларда негізгі кәсіби міндеттер, оларды шешу тәсілдері туралы нақты түсінік қалыптастыру, заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, библиографиялық жұмыс жүргізу.
6401 TOMDOKMGZZHI (IZO) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
6401 TOMDOKMGZZHIII (IZO) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
Көркем білім берудің ғылыми-әдістемелік негіздері пәні магистранттардың ғылым бағытты айқындау үшін оқытылатын пән. Курс кезінде магистрант көркем білімнің дағдыларын ғылыми-әдістемеде қолданудың жолдарын үйренеді. Теориялық негізден бастау алатын пән болашақ ғалымдардың ғылымды үйренудегі машығына аса қажет. Осы мақсатта магистрант көркем білім беру теориясын оның ішінде өнер тарихы, өнер теориясы, эстетика т.б. салалардың дағдыларын білуі шарт.
Қазіргі қоғамдағы көркемдік білімнің рөлі. Көркем білім беруде педагогикалық шындықта ғылыми педагогиканың инновациялық стилін қолдана білу. Шығармашылық ойлаудың дербестігі мен бастамашылығының сыни, Талдамалық, диагностикалық дағдыларын дамыту. Қосымша білім беру саласындағы оқушылардың шығармашылығы. Көркем шығармашылық негіздері.
Бейнелеу өнерінің образды тілі пәні оқу және тәрбие процестерімен өзара байланыстыы. Пәннің мақсаты өнерін қабылдауда үздіксіз мақсатты оқыту үрдісінде рухани қасиеттерді, сезімдерді және эмоцияларды дамыту. Мәселен алғанда сюжеттің мазмұны мен мағынасын түсіну арқылы өнер туындыларын қабылдау және оның ғылыми бағдарын анықтау. Көркемдік көзқарасты қалыптастыру, эстетикалық қабылдауды дамыту, өнер туындыларымен танысу барысында өнермен қарым-қатынас жасау қажеттілігінен бөлек магистрант өз ізденіс жұмыстарында пәнінің негізі бойынша мақалалар әзірлейді.
Оқу және білім беру процестерінің өзара байланысы. Оқушылардың өнерін қабылдауға үнемі бағытталған оқыту процесінде рухани қасиеттерді, сезімдер мен эмоцияларды дамыту. Бейнеленген сюжеттің мазмұны мен мағынасын түсіну арқылы өнер туындыларын қабылдау. Көркемдік талғамды қалыптастыру, эстетикалық қабылдауды дамыту, көргендерден алған әсерін байыту, өнер туындыларымен танысу процесінде өнермен қарым-қатынас қажеттілігін дамыту.
Көркем шығармашылық психологиясы пәнінің мақсаты - шығармашылықты, оның механизмдерін, дарындылығын, қабілеттерін, негізгі философиялық және психологиялық тәсілдерді, шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу үшін алғышарттар мен жағдайларды зерттеу. Осы орайда болашақ ғалым маманы шығармашылық психологиясының негізгі тетікті мазмұндарымен танысады. Сонымен бірге шығармашылық психологиясын зерттеген өнер теоретиктерінің жұмыстарын білім тұрғысында қолданады. Қазіргі таңдағы көркем шығармашылық психология негіздеріне синтездік талдау жасаудың жолдарын үйренеді.
Шығармашылықты түсінудің негізгі философиялық және психологиялық тәсілдерін, оның тетіктерін, дарындылығын, қабілеттерін, дарындылығы мен дарындылығын, шығармашылық тұлғаны тәрбиелеудің алғышарттары мен жағдайларын зерттеу. Жоғары мектеп психологиясының пәні мен міндеттері. Педагогикалық қарым-қатынас психологиясы. Жоғары мектеп оқытушыларының педагогикалық қызметінің психологиясы. Университетте жас ғалымның қалыптасуының психологиялық аспектілері. Тұлға және студенттік топтың психодиагностикасы
Пәнде өнертану пәндерімен қатар көркем сын ролі қарастырылады. Пән мазмұны: көркем сын ғылымының пән ретіндегі дамуына тарихи экскурсия, сонымен қатар қазіргі көркем сынның көкейкесті бағыттарын зерттеу. Магистранттарға бейнелеу өнерінің тарихи және теориялық даму процесі жөнінде тереңірек білім алып, көркем шығарманы талдауға және ол туралы өз пікірін сауатты жеткізе білуге үйрету.
Пән өнертану пәндерімен қатар көркем сынның рөлін де қарастырады. Пәннің мазмұны: көркем сынды ғылым ретінде дамыту бойынша тарихи экскурсия, сондай-ақ қазіргі заманғы көркем сынның өзекті бағыттарын зерделеу, магистранттарға бейнелеу өнерінің тарихи және теориялық даму процесі бойынша терең білім алуға, көркем шығарманы талдауға және ол туралы өз пікірін сауатты білдіруге үйрету.
Зерттеудің заманауи әдістерін зерттеу және ғылыми –зерттеу жұмыстарын өз бетінше жүргізу дағдыларын бекіту. Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін қою. Магистрлік диссертацияның тақырыбы бойынша материалдарды жинау, көздермен жұмыс істеу, практикалық іс-әрекет негізінде материалды талдау.
Отандық және шетелдік әдебиеттің жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерімен, ғылыми зерттеулердің, эксперименттік деректерді өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерімен танысу
Мәдениет феномені ретінде ғылыми білімнің қалыптасу және даму заңдылықтарын зерттеу. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс. Зерттеу қызметінің жоспарын әзірлеу. Ғылыми еңбек жасау арқылы бар білімнің шеңберін кеңейтетін өзіндік зерттеу арқылы үлес қосу қабілеті.
инновациялық жағдайларда күрделі кәсіби міндеттерді шешумен байланысты Білім және ғылым саласындағы қызметті өз бетінше жүзеге асыру қабілетін дамыту, магистранттардың кәсіби ғылыми-зерттеу ойлауын дамытуды қамтамасыз ету, оларда негізгі кәсіби міндеттер, оларды шешу тәсілдері туралы нақты түсінік қалыптастыру, заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, библиографиялық жұмыс жүргізу
6401 TOMDOKMGZZHII (IZO) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Қорытынды аттестаттау ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистратураның білім беру бағдарламасының жалпы көлемінен кемінде 12 академиялық кредитті құрайды және магистрлік диссертацияны (жобаны) жазу және қорғау түрінде жүргізіледі.