Кафедрада 5 педагогика ғылымдарының кандидаты, 1 еңбек сіңірген мәдениет қайраткері, 3 Қазақстан Республикасы Суретшілер одағының мүшесі, 6 Қазақстан Республикасы Дизайнерлер Одағының мүшесі, 1 Еуразиялық Дизайнерлер Одағының мүшесі, 11 педагогика ғылымдарының магистрі жұмыс істейді. Білім беру бағдарламасы бойынша сабақтар өткізу үшін 24 Оқу аудиториясы жабдықталған (музыкалық аспаптар, дыбыс шығаратын әдебиет, композиторлардың портреттері, аудио және бейнежазбалар, киіз басу шеберханасы, Ағаш өңдеу шеберханасы, кескіндеме және сурет салуға арналған арнайы аудиториялар, мүсіндер). "Өнер және музыка" кафедрасының барлық қызметі ЖОО-ның стратегиялық даму жоспары негізінде жүргізіледі.
Кафедра келесі білім беру бағдарламалары бойынша білім бакалаврларын даярлайды: - 6В01402 Музыкалық білім; - 6В01403 Бейнелеу өнері және сызу; - 6В01404 Кәсіптік оқыту; - 6В014005 Бейнелеу өнері, көркем еңбек және графика; - 6В02101 Дизайн.
ТолығырақКафедра қызметкерлері белсенді оқу-әдістемелік жұмыс жүргізеді. Оқу-әдістемелік құралдар, дәрістер курстары, әдістемелік ұсыныстар және басқа да Оқу материалдары жарық көрді. Мерзімді түрде қалалық, облыстық, республикалық және халықаралық деңгейдегі конкурстар мен көрмелерге қатысады, кафедра онлайн көрмелер ұйымдастырады. Сонымен қатар, кафедра оқытушылары, студенттері мен магистранттары әртүрлі басылымдарда мақалалар шығарады.
ТолығырақСтуденттермен тәрбие және оқудан тыс жұмыс мамандарды даярлау процесінің ажырамас бөлігі болып табылады және тәрбиенің өзекті мәселелерін шешуге жауап беретін құралдар мен іс-әрекеттер жүйесін құру, түлектердің жеке және кәсіби қалыптасуы үшін қолайлы жағдайлар жасау мақсатында жүргізіледі. Кафедрадағы тәрбие жұмысының мәселелерін қоюдың өзектілігі студенттік жастар ортасының, жастардың кез-келген бастамалардағы ерекшеліктеріне байланысты.
Толығырақ7M01402 - Музыкалық білім
М006 Музыка педагогтерін даярлау білім беру бағдарламаларының тобы 7М01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті КЕАҚ гуманитарлы-экономикалық факультетінің «Өнер және музыка» кафедрасы 7M01402- «Музыкалық білім білім беру бағдарламасы бойынша оқытуды жүзеге асырады. 1.1. Магистратура мақсаттарды, күтілетін нәтижелерді, оқу процесін жүзеге асырудың мазмұнын, жағдайлары мен технологияларын, мамандарды даярлаудың осы бағыты бойынша бітірушілерді даярлау сапасын бағалауды реттейді және мыналарды қамтиды: оқу жоспары, оқу курстарының жұмыс бағдарламалары, оқу пәндері. , білім алушылардың сапалы даярлығын қамтамасыз ететін пәндер (модульдер) және басқа да материалдар, сондай-ақ практикалық бағдарламалар, күнтізбелік оқу кестесі және сәйкес білім беру технологиясын енгізуді қамтамасыз ететін әдістемелік материалдар.
Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 84 кредитін, соның ішінде 4 кредит педагогикалық практика, 9 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 12 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.
Магистратурада "Шет тілі (Кәсіби)" пәнін оқытудың мақсаты болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерлігін одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету болып табылады.
Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.
магистранттарда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясын (теориясын) терең түсінуге негізделген пәнаралық дүниетанымды қалыптастыру.
6401 TOMDOKMGZZhI(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
6401T OMDOKMGZZhII(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
6401 TOMDOKMGZZhIII(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.
Пәнді игерудің мақсаты-жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру процестерін басқару принциптерін игеру және білім беру процесін басқару мен ұйымдастыруда заманауи технологияларды игеру.
6401 TOMDOKMGZZhI(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.
"Басқару психологиясы" пәнінің мақсаты қазіргі жағдайда психикалық құбылыстар жүйесі, мінез- құлықтың психологиялық айнымалылары және адамның саналы қызметі туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыру болып табылады және магистранттарда алынған психологиялық білімді білім беру қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді
6401 TOMDOKMGZZhI(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
6401T OMDOKMGZZhII(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Практика білім алушының теориялық дайындығын бекітуге және тереңдетуге және кәсіби қызмет саласында практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Білім беру қызметінің нормативті кқұжаттарының құрылымы мен мазмұнын зерттеу. Магистрант университеттің жетекші оқытушыларының пәндерді оқыту тәжірибесін зерттейді. Оқу материалын таңдау және аудиториялық оқу сабақтарын ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді. Оқытудың заманауи әдістері мен формаларын қолдану дағдылары қалыптасады. Педагогикалық тәжірибе магистранттың педагогикалық іс-әрекетіне шығармашылық көзқарасты және оқу-әдістемелік іс-әрекетке дайындауды қалыптастырады.
жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық, басқарушылық, жобалық қызмет түрлерімен танысу және оқу процесін ұйымдастыруда осы қызмет түрлерін жүзеге асыру тәжірибесін алу; магистранттарда жалпы мәдени, кәсіби құзыреттер мен жеке қасиеттер жүйесін қалыптастыру; кәсіби педагогикалық ойлауды қалыптастыру.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Көркем білім берудің әртүрлі салаларындағы іргелі зерттеулер мен ғылыми-практикалық инновациялық әзірлемелер туралы білу
Ғылыми әдіс жөнінде пәннің негізгі ұғымдарын оқытады. Әдістемелер мен теорияларды, тарихи және әдіснамалық мәселелерді зерттеуде жүйелейді. Ғылыми тақырыпты зерттеудегі әдіс-тәсілдер мен әдістемелерді меңгертеді. Жүйелеу кезіндегі жалпы қағидаларды сақтауды үйретеді. Зерттеу жұмысы кезіндегі жалпыұғымдық, теориялық және эмпирикалық әдістерді қолдану арқылы нәтижеге қол жеткізу әдістерін меңгертеді. Нәтижелі болу жолындағы жалпы ғылыми, философиялық әдіснама, соған орай міндеттелген принциптарды ұштасуға дағдыландырады.
6401 TOMDOKMGZZhI(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
Пән қазіргі психологияда ойлау ұғымдарының логикалық дұрыс әрекетін баламалы емес процесс ретінде қарастырып қана қоймай, оның интеллектуалдық және эмоционалдық құрамдас бөліктерінің арасындағы терең байланыс, тәжірибе жүзінде де дәлелдеуді оқытады. Осы пән бойынша музыкалық білім берудің ерекшеліктеріне сүйене отырып, білім алушылардың оқу-тәрбие процесіне қатынасынан туындайтын қате әрекеттерді талдау. Тәрбиелік, психокоррекциялық әсер ету құралдарын арнайы таңдауды меңгереді.
Қазіргі музыкатану контекстіндегі музыкалық ойлау; музыкалық ойлау адамның психикалық әрекеті ретінде; ойлау процесінің динамикасы; ойлау құрылымы, музыкалық ойлаудағы саналы және бейсаналық динамикасы
Білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстары жалпы білім беру үрдісінің және барлық оқытылатын пәндер мазмұнын түсіну. Ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысуға оқушыларды баулу. Шығармашылық кәсіби ойлау арқылы ғылыми таным әдістерін меңгеру және зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Білім беру бірлігін қамтамасыз ету, ғылыми және инновациялық үрдістердің шығармашылық қабілеттілігін дамыту, оқушыларды кәсіби-шығармашылық деңгейін көтеру мақсатында дайындығын жақсарту, ғылыми зерттеу жұмыстарына білім алушы-жастарды жетілдіру нысандарына тарту.
Мұғалімнің білімін, дағдысын, кәсіби және өмірлік тәжірибесін пайдалана отырып, кәсіби педагогикалық қызметтің нақты жағдаяттарында туындайтын кәсіби міндеттерді анықтау. Және типтік кәсіби міндеттерді шешуге дайындығы мен қабілетін, сондай-ақ кәсіби және жеке қасиеттерін даралау. Әдістемелік іс-әрекет мұғалімнің өзін-өзі тәрбиелеуіне, дидактикалық құралдармен жұмыс істеуіне, оқу пәні бойынша біліктілігін арттыруға байланысты әдістемелік жұмыстар ұсыну. Әдістемелік іс-әрекетке белгілі бір пәнді оқытуға байланысты іс-әрекеттерді топтастыру.
Жүйелі, белсенді, тұлғалық-бағдарланған және құзыретті ғылыми тәсілдерді интеграциялау арқылы мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің табиғатын зерттеу.
Магистранттың ғылыми зерттеу жұмысын кеңейту мақсатында зерттеулер, эксперименттер жүргізу; Жаңа білім алу, дерек көздерін тексеру; ғылыми гипотезалар, заңдылықтарды белгілеу: Зерттеу тақырыбына қатысты жасалған жұмыстар мен тағылымдамадан өту; Кешенді жүргізілген жұмысты жазудағы түрлі деңгейлі ақпарат құралдары мен семинар, симпозиум, конференцияларда авторлық зерттеу жұмысын таныстыру. Магистрлік диссертация талабына сай берілген ақпараттар мен мәліметтердің нақтылығын, дәлдігін анықтау.
Зерттеу жұмысының нәтижесінде құнды еңбек дайындау.
7308 ZP (MUZ) Зерттеу практикасы
Жалпыға бірдей танылған құндылықтарды пайдалана отырып, педагогикалық қызметтің нақты жағдайларында туындайтын кәсіптік-педагогикалық проблемалар мен типтік кәсіптік міндеттерді тиімді шешу; қазіргі заманғы білім беру технологияларын, педагогикалық психологиялық-педагогикалық өнімді технологияларын меңгеру. Әдістемелік құралдармен, педагогикалық құралдармен қамтамасыз ету және қазіргі заманғы сабақтарды құру бағытында оқыту әдістемелері саласында әдістемелік идеяларды, жаңа әдебиеттерді және өзге де ақпарат көздерін пайдалану. Білім беру жүйесінің өнімділігін арттыру .
Пәннің мақсаты – музыкалық білім беру саласында білімі бар, білімді, кәсіби музыкалық-педагогикалық іс-әрекетті өз мақсатына және тұлғалық ерекшеліктеріне сәйкес жүзеге асыруға құзырлы, білімді мамандарды тәрбиелеу; әдістемелік тапсырмаларды орындауға қабілетті, сонымен қатар музыкалық-педагогикалық білім берудің теориясы мен тәжірибесінің мәселелерін жүзеге асыруда негізгі, абстрактілі ережелерді, кәсіби ұстанымды, зерттеу әдістерін меңгереді.
Магистранттың кәсіби құзыреттілігінде әдістемелік принциптері бар ұйымдасқан жүйе ретінде әрекет ету; кәсіптік бағдар, жүйелілік, объективті және субъективтік арақатынас; диалектикалық принциптер: тұтастық, жүйелілік, ақпараттандыру, ізгілендіру; нақты функциялар – ақпараттық, өтемдік, құндылық-бағдарлы, технологиялық, мәдени мұрада қарастыру. Тәрбиенің эстетикалық жағы бірте-бірте адам жасаған барлық нәрсенің сапасының ажырамас атрибутына айналдыру. Эстетикалық іс әрекет музыкамен байланыса нағыз маман жолындағы кәсібилікті шыңдау.
Әдістемелік, креативті, интеллектуалды, ақпараттық мәдениет, сондай-ақ дидактикалық жүйені модельдеудегі шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға және оны нақты білім беру тәжірибесінде жүзеге асыру жағдайларына тұрақты құндылық бағдарлау.
Магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысын кеңейту мақсатында зерттеулер, эксперименттер жүргізу; жаңа білім алу, деректер көздерін тексеру; ғылыми гипотезалар, заңдылықтарды белгілеу: зерттеу тақырыбы бойынша жұмыс және тағылымдама; кешенді жұмыс жазу кезінде әртүрлі деңгейдегі семинарларда, симпозиумдарда, конференцияларда және ақпарат құралдарында авторлық зерттеу жұмыстарының тұсаукесері.
Зерттеу жұмысының нәтижесінде құнды еңбекті дайындау.
«Ғылыми жоба және халықаралық жариялау» - атты курс болашақ музыкант-педагогқа, қазіргі заманғы Қазақстанның негізгі ұлттық идеясын қалыптастыруда және тұрақты даму жағдайында қоғамдық-гуманитарлық және рухани-танымдық қауіпсіздігін қамтамасыз етуде маңызды саналатын отандық ғылым жетістіктері мен жетекші ғылыми мектептердің даму тенденцияларын және әлемдік ғылым дамуын сараптау, ғылымның приоритеттері жайлы кепілдемелер дайындау, бұқаралық ақпарат құралдары арқылы қазақстандық маңызды ғылыми зерттеулер мен өңдеулерді насихаттау.
Пәннің мақсаты – ғылыми жобаны оның мақсаты мен тұлғалық ерекшеліктерінің талабына сай жасай алатын іскерлігі, білімі мен дағдысы бар, жан-жақты білімді музыка пәні мұғалімдерін тәрбиелеу; музыкалық-педагогикалық білім берудің теориясы мен тәжірибесінің мәселелерін жүзеге асыруда кәсіби ұстанымға, зерттеу әдістеріне, сондай-ақ ақпараттық-танымдық, конструктивті, проективтік-шығармашылық білім мен дағдыларға ие болу.
Музыка мұғалімінің кәсіби құзіреттілігі психология ғылымының негізгі бөлімдерінен, жалпыдан бастап жас ерекшелік психологиясы, педагогикалық, әлеуметтік және т.б. психология, сондай-ақ музыкалық психология немесе музыкалық әрекет психологиясы; негізгі психикалық процестерді, есте сақтауды, ойлауды-қиялды және бағдарлау. Оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін және олардың оқу-тәрбие процесінде даму заңдылықтарын білу; тұлғаның даму деңгейі мен мотивтерін анықтау. Болашақ шебер музыканттардың вокалды-хор музыкасын меңгеру жолдары, әдістері мен формаларымен таныстыру.
Вокалдық-хор музыкасын игерудегі мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің ғылыми-теориялық және әдістемелік негіздерін анықтаудың тиімді жолдарын іздеу.
7308 ZP (MUZ) Зерттеу практикасы
Музыкалық білім берудің негізгі бағыттарымен таныстыру. Білім алушының музыкалық педагогикалық жұмыстарға қызығушылын қалыптастыру, өз бетімен музыкалық білім алуға қажеттілікті, алған білімдерін практикада қолдану, жалпы білім беретін мектептегі оқытудың әр кезеңінде музыкадан бағдарламаларды жүзеге асыру барысында оқушылардың жас ерекшеліктерін, қызығушылықтарын, бейімділіктерін ескеру. Музыкалық жұмыстардың әдістемелерін меңгеруге көмектесу. Өз тәжірибелерін жинақтауда шығармашылық ізденуіне жағдай жасау. Жеке тұлғалық қалыптасу жолындағы нақты бағыттылық қалыптастыру.
Музыкант-сарапшы қызметінің пәндік саласы бойынша білім алу.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Қазақ халқының музыкалық мұрасындағы фолькорлық аспаптар орны. Олардың өзіне тән тембрі мен регистрін білу. Әр аспаптың ерекшелігін тану. Шертпелі, үрлемелі, ұрмалы аспаптардың маңыздылығы мен қызметін сипаттау. Аспаптардың жасалу жолдары мен дыбыс шығарудағы ерекшелігін түсіну. Жеке орындау мен музыкалық ұжымдардағы әр аспаптың орны мен олардың ұлттық музыканы нақышына келтірудегі мәнін түсіну.
қазақтың ұлттық аспаптарын насихаттау, көне жәдігерлерді кеңінен таратуды қамтамасыз ету. Әлі де әзірлеуді қажет ететін бірқатар ұлттық аспаптарды толық зерттеп, зерделеуге жағдай жасау.
6401 TOMDOKMGZZhI(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
Музыкант-педагогтың әдіснамалық мәдениетін қалыптастырады. Музыкалық әдістемелік білімдерді меңгеріп, музыкалық-педагогикалық білім беру мәселелері мен алған білімдерін іс-тәжірибеде қолдануға жаттығады. Оқу және ғылыми-зерттеуде, музыкалық-педагогикалық іс-әрекетте дағдыларын дамытады. Әдістемелік деңгейде өзін-өзі тәрбиелеу қажеттілігін қалыптастырады. Жаңаша бағытта оқытудың үрдісін, білім берудің тың үлгілерін меңгерді. Музыка мұғалімінің әдістемелік дайындығына кәсіби тұлғалық-шығармашылық көзқарасын қалыптастырады және музыка мұғалімінің біліктілігін арттырады.
музыка пәні бойынша болашақ мұғалімдердің кәсіби бағдарланған әдістемелік мәдениетін қалыптастыру білім беру.
6401 TOMDOKMGZZhI(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
Музыкалық-педагогикалық үдерісте музыкалық қабылдау және оның қалыптасу жолдары, дамуы және белсендіру мәселелері; музыкалық білім берудегі және жеке тұлғаның дамуындағы музыкалық образдарды, идеяларды және уайымдарды тану көзі ретінде адамның эмоциялық интеллект саласын тану мәселесі оқытылады. Білім беру процесінде оқушымен жұмыс жасауда, білгір шәкірт тәрбиелеуде маңызды біліктіліктерді меңгертеді. Қабылдау, түйсіну, нәтиже шығару – осы қасиеттерді дамыта отырып, қалыптастыруды үйретеді.
Музыкалық білім беру және тұлғаны дамыту психологиясы, мұнда орталық кең әлеуметтік-мәдени тәжірибеде және білім беру ортасында музыкамен өзара әрекеттесу пәні болып табылады.
6401 TOMDOKMGZZhI(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
6401T OMDOKMGZZhII(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Магистранттарды ғылыми-зерттеу әдістеріне машықтандырады; дағдыларды қалыптастырады; білімін тереңдетіп, кеңейтетін пән олардың ойлар мен идеялардың мазмұнын дұрыс көрсетуге, диссертацияның әрбір бөлімінің логикасы мен құрылымын дамытуға көмектесетін ғылыми стиль ерекшеліктерін ашуына мүмкіндік береді. Оқытудың қорытынды кезеңі ғылыми білімнің әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, өз бетінше ғылыми ізденіс жүргізуге, зерттеу барысында ғылыми мәселелерді шығармашылықпен тұжырымдау және олардың шешіміне қол жеткізуге қабілетті маманды дайындайды.
Бұл пән магистранттарға ғылыми жұмысты дайындаудың негізгі ережелерін түсініп қана қоймай, сонымен қатар зерттеу процедураларының жиынтығын түсінуге, магистрлік диссертацияны дайындау және жазу кезінде қажетті технологиялық операцияларды меңгеруге көмектесуге арналған.
6205 PP (Muz) Педагогикалық практика
6401 TOMDOKMGZZhI(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
Түркі халықтарының соның ішінде, туыстас Орта Азия халықтарының музыкасымен танысу. Туыстас аспаптармен танысып, олардың жеке дара ерекшеліктерін білу. Құлақ күйі мен аспаптың сырт келбетімен танысу. Әр аспаптың өз халқына сай тотемдік шығу тарихы мен репертуарына тоқталу. Түркі халықтарына ортақ рухани құндылықты сезіну. Тарихи музыкалық байланысты меңгеру. Салт-дәстүрі мен тұрмысы бір түркілердің ортақ көзқарасын жоғалтпау.
Зерттеу контекстінде идеяларды әзірлеу және/немесе қолдану кезінде аспаптық орындаушылықтың алдыңғы қатарлы біліміне негізделген зерттелетін теориялық салада дамып келе жатқан білім мен түсінікті көрсетеді.
6401 TOMDOKMGZZhI(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы I
6401T OMDOKMGZZhII(MUZ) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Бұл пән күрделі және алуан түрлі музыкалық және психологиялық мәселелер әлеміне енуді қарастырады. Психологиялық «левередждер» болашақ орындаушыға сабақ және көпшілік алдында сөйлеу процесінде оңтайлы шығармашылық әл-ауқатын табу және сахналық күйзеліспен байланысты мәселелерді шешуге көмектеседі. Шығармашылық әрекетті бақылайтын «психологиялық механизмдердің» жұмыс істеу принциптері мен «құрылғы» туралы хабардар болуды және реттегіштерге сәйкес әрекеттің өнімділігін арттыруды үйретеді.
Музыкалық білім берудің біртұтас құрылымында психологиялық компонент оқу-тәрбие процесінің мақсаты мен міндеттеріне әсер етеді: жалпы және арнайы қабілеттерді қалыптастыру, көркемдік-бейнелі ойлауды дамыту, техникалық іскерліктер мен дағдыларды дамыту. Магистранттарға күрделі және әртүрлі музыкалық және психологиялық мәселелер әлеміне енуге көмектесу және оларды өз бетінше шарлауды үйрету.
Қазақтың салт- дәстүрімен тығыз байланысты халық ән-күйлерінің маңыздылығын көрсету. Өмірдің әр сатысында, баланың дуниеге келуінен бастап, ұзату, үйлену тойларында, халықтың дәстүрі мен тұрмыс-салтын әндер арқылы таныстыру. Музыкалық стиль қалыптастыру арқылы тарихты сіңіру. Музыкаға бейімдеу арқылы, талғамды болуға үйрету. Халық ауыз әдебиетімен таныстырып, рухани байлығын арттыру. Музыкалық мұралардың маңыздылығын көрсету арқылы ділін жеткізу.
Пәннің мақсаты: Қазақтың ежелден келе жатқан аспаптық музыкасының даму ерекшеліктерін ауызша халық ауыз әдебиетімен, музыка жасаудың синкреттік түрімен (ойынмен әңгіме) тығыз байланыстыра білетін, терең білімді ұстаз-музыканттарды тәрбиелеу. аспаптық ойлаудың барлық маңызды аспектілерінде көрініс тапқан дәстүрлі қазақ мәдениетінде. Көрермендер оны түсіну талаптарына сәйкес олардың жасалу, орындау және қабылдау ерекшеліктері туралы түсінікке ие болу; Классикалық аспаптық күйлердің қалыптасуын түсінуге мүмкіндік беретін кәсіби бағыттылығы – қазақ аспаптық мәдениетінің жоғары жетістіктерінің бірі.
Күйшілік өнерде өзіндік орны бар күйші қыз-келіншектер әр кезеңнің өз дүлдүлін, ажырата көрсету. Репертуарымен және орындаушылардың шеберліктерімен танысу. Екі бағытты салыстыра келе, нәзік болмыс өзге образ тудырады. Күйшілік мұрада өзіндік стиль қалыптастыра білген қыз-келіншектер шығармашылығы туралы, оның музыкалық-стильдік ерекшеліктерін көрсету. Жаңа есімдермен танысу. Күйші қыз-келіншектердің жаңа буындары мен олардың еңбектерін көрсету.
магистранттың жан-жақты дамуы үшін жан-жақты білім беру, өз ісінің толыққанды шебері болу. Музыкалық білім беруде олар күйшілікті түсінеді, домбыраны меңгереді, бірақ аспапта шебер. Гендерлік саясат тұрғысында күй өнеріндегі әйелдердің рөлі мен үлесін көрсетіңіз. Жұмыстарды насихаттау және көрсету.
Педагогикалық репертуарды зерттеу курсы балалардың музыкалық аспаптарына арналған музыкалық репертуар көркемдік сапасымен және қолайлығымен ерекшелену заңдылықтарын оқытады. Репертуар іріктегенде балалардың орындау мүмкіндігін, әуеннің диапазоны мен ән үнемі қимылға немесе қайталанатын айналымы бар шағын интервалда құрылуы қажеттігі сипатталады. Репертуар қорында негізінен оқушылардың өз Отанын шексіз сүюге, патриотизм мен ұлттық мақтаныш рухында тәрбиелейтін жоғары сапалы шығармалармен қамтамасыз ету жолдары қарастырылады.
магистранттарды осы жұмыс үшін қажетті біліммен, дағдылармен қамтамасыз ету, жедел педагогикалық ойлауды қалыптастыру, практикалық педагогика мен әдістемелік ойдың жетістіктеріне баулу орта арнаулы музыкалық оқу орындарының фортепиано сыныптарында алдағы кәсіби педагогикалық жұмыс үшін магистрантты барынша толық әдістемелік жарақтандыруда фортепианода ойнауды оқытудың әртүрлі практикалық мәселелерін шешудің оңтайлы жолдарын көрсету.
20-ғасырдың музыкалық өнері магистрантқа тарихи музыкалық өнер мен дамудан бастап жаңа бағыттар туралы ақпарат береді. Бұл адамзат өмірінде жаңа дәуір ашқан түбегейлі әлеуметтік өзгерістер, революциялар уақыты, бұл мәдениет пен өнердің, оның ішінде музыканың өркендеуі, өнердің үлкен жетістіктеріне жеткен, кеңестік музыка мәдениетінің қалыптасуы. Романтикалық тенденциялар С.Прокофьев, Д.Шостакович және басқа композиторлардың өнерінің мазмұнын деформациялауға ұмтылған модернистерге қарсы тұруға көп жағынан көмектесті.
музыкалық білімнің жаһандану дәуіріндегі өнердің жаңа бағыттары мен түрлерін зерделеу, ұлттық өнермен байланыстыра жаңа дүниені сіңіру.
Кәсіби музыкалық білім: тарихы, теориясы мен әдіснамасы курсы жалпы білім беретін мектептегі музыкалық-педагогикалық қызметтің міндеттерін, мазмұнын жəне ұйымдастырылуын зерттейтін орталық пəндерінің бірі болып табылады. Кәсіби музыкалық білім беру тарихы, теориясы мен əдіснамасы бірігіп мектепте музыка оқытудағы кəсіби тəсілдің негізгі заңдылықтары оқытылады.
Музыка мұғалімдерін даярлаудың деңгейлі жүйесін енгізу арқылы музыка саласында кең білім алу педагогикалық қызмет дағдыларын меңгеруді; ғылыми — зерттеу, шығармашылық, педагогикалық және музыкалық — орындаушылық қызмет барысында міндеттерді тұжырымдау және шешуді; магистратура білімін кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерінде пайдалану, ойлау мәдениетіне ие болып, музыкалық өнер мен педагогикадағы жаңа ағымдарды хабардар болуды; музыкалық өнермен сабақтас салаларда қолдана алуды талап етеді.
Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы музыка, 20 ғасырдағы бұқаралық музыка өнерінен хабары бар, дәстүрлі эстрадалық музыканың ән және аспаптық жанрларының джазбен байланыста даму ерекшеліктерін анықтай алатын білімді музыка мұғалімдерін тәрбиелеу. , бардтар және рок музыка. Көрермендер оны түсіну талаптарына сәйкес олардың жасалу, орындау және қабылдау ерекшеліктері туралы түсінікке ие болу; композиторлық ниетін іс жүзінде жүзеге асыруда кәсіби бағытты иелену, орындау тәсілдері.
Шығармашылық ұжымды басқару теориясы мен әдістемесі атты курс шығармашылық ұжымды басқару теориясының негізі, басқару психологиясының негізгі әдістері, шығармашылық ұжымдардың типтері, түрлері мен құрамы, шығармашылық ұжымды басқару пәнінің басқа ғылымдармен сабақтастығы және педагогикалық менеджмент басқару қызметінің мәдениетін дамыту және басқаруды жетілдіру факторларын анықтауды қарастырады.
Қазіргі заманғы педагогиканы, оның ішінде музыканы оқытудағы болашақ маманның кәсіби және мәдени даму негіздерін құру. Сөз арқылы музыка идеясын нақтылауға және байытуға көмектесу; оны қабылдау мен түсінуді тереңдету. Орындаушылық және сөйлеу әрекеті педагогикалық іс-әрекеттің оқу процесіндегі тиімділігін ұйымдастыру. Мұнда білім алушылармен өзара әрекетті ұйымдастыру, олармен қарым-қатынас жасау, олардың қарым-қатынасын басқара білу. Тілдің сақталуы мен дамуын қамтамасыз ету арқылы меңгерту.
Айналадағы шындықты тануға және рухани түрлендіруге белсене қатыса отырып, жоғары білікті дайындығы барлардың педагогикалық еңбектің беделі мен маңызын арттыру. Орындаушылық және сөйлеу әрекетін қалыптастыру қажеттілігі, өйткені магистрант музыкалық шығарманы орындап қана қоймай, сонымен қатар музыкалық бейненің табиғаты, ерекшеліктері туралы нақты, мәнерлі және сонымен бірге қысқа, нанымды айта білуі керек. оның дамуы
Күйшілердің өмірі мен шығармашылығы, күйдің дәстүрлі мектеп түрлері мен стильдері, жанр ерекшеліктері, тармақты күйлер, тараулы күйлер, т.б. домбыра аспабының күйшілік өнерін толықтай қамтиды. Орындаушылық тұрғыда күйшілік өнердің тарихын шертетін негізгі бағыт. Орындаушылықтың жеті мектебімен танысу. Ұлттық музыканың құндылығын сезіну. Аспаптық музыканың өңірлік ерекшеліктерін үйрету. Домбыра аспабының мүмкіншілігі бойына қалыптасқан үлкен өнер арнасын өз тарихы мен мәдениетіндей сауатты меңгеру.
Пән оқыту мақсаты: Халық күйлерінен бастау алған күйшілік өнердегі Құрманғазы, Тәттімбет, Дина, Қазанғап, Дәулеткерей, Сүгір, Әлшекей т.б. күйшілердің баға жетпес мол мұрасымен таныстыру.
Музыкалық білім беруді басқару негізі ретінде қарастыру. Өнер саласындағы менеджментті пайда болу тарихы және Музыкалық білім беруді басқарудың арнайы ұстанымдары ретінде түсіндіру. Музыкалық білім менеджерінің кәсіби функциялары мен қызметтерін көрсету. Менеджердің маркетингтік қызметінің негізгі бағыттарын анықтау. Жоба менеджментін талқылау. Музыкалық өнер және білім беру саласындағы басқарманың нормативтік-құқықтық негіздерімен танысу. Басқарудың тиімді әдістері және ұжымдық өнер саласында нәтижелі жұмыс істей білу.
Пәнді меңгерудің мақсаты – білім беру жүйесіне қандай да бір жаңалықтар енгізу қажеттілігіне байланысты белгілі бір басқару тәсілдерін алу. Бұл бастама көбінесе педагогикалық менеджменттің инновациялық әдістерін қолдану, жалпы білім беру жүйесіне тән белгілі бір мәселені шешу, оқу орнының ерекшелігін көрсететін нақты оқу жоспары сияқты кейбір күтілетін оң нәтижелермен қатар жүреді. Магистранттар педагогикалық менеджменттің барлық құбылыстарын белгілі бір сабақ, тізбектелген сабақтар тізбегі немесе музыкадан оқу бағдарламасы аясында нәтижеге жету ретінде олардың логикалық байланысында, біртұтас және өзара тәуелді процесс ретінде қарастыру мүмкіндігіне ие болады деп болжанады.
Орындаушылық шеберлікті шыңдау. Ол үшін әдіс-тәсілерді меңгеру. Түрлі авторлық әдістерді үйрену арқылы білім саласына қолдану. Әдістеме бойынша әр орындаушының жеке мүмкіндігіне қарай өзіндік әдіс таңдауы. Аспаптық мүмкіншілігіне қарай жаттығудың тұрақты орындалуы. Түрлі штрихтарды орындау үшін көп жағдайда сол штрихтың орындалу тәсілі мен амплитудасын нақты сезіну. Мақсатты түрде Репертуардың таңдалуы мен орындаушының икемін арттыру.
Шығарманың тұрақтылығын немесе музыкалық бейнесінің дамуындағы қандай да бір өзгерістерді белгілей отырып, оның жалпы сипатын анықтайды. Қабылданған орындау жоспарын орындауға ұмтыла отырып, неғұрлым мәнерлі және техникалық нақты интонацияға қол жеткізеді;
Адамның жай-күйін түсініп, танудағы психологияның пайдасын ұғындыру. Музыкалық психология күнделікті өмірдегі дәрменсіздік пен шынайы қарым-қатынасты сақтай білудегі қабілетті дарыту. Психологиялық деңгейдегі невроз симтомына жеткізбей, жүйкенің әлсіздігі мен іштей алаңдаушылық сезімінің санаға бейімдеу арқылы салауатты өмір сүруге баулу. Әр ісіне байыпты қарай алатын тұлға қалыптастырудағы пәннің білім алушыға тікелей меңгерту. Қарбалас өмірлі сәтсіздік пен сәттерді музыка емі арқылы санамен шешуге бағыттау.
Пәнді игерудің мақсаты-адамның ішкі әлемі және оның психологиялық тәжірибесінің невротикалық ауытқулары туралы жан-жақты түсінік алу, бұл қазіргі өмірде кездесетін ыңғайсыздық пен психологиялық шамадан тыс жүктеме сезімімен байланысты, бұл жүйке шиеленісі мен мазасыздықтан жеңіліс пен үмітсіздік сезіміне әкелетін көптеген көздерге ие болуы мүмкін. Магистрант жетекші психологиялық мектептер мен бағыттардың музыкалық психотерапиясының барлық құбылыстарын олардың логикалық байланысында тұтас және өзара тәуелді процесс ретінде қарастыруға мүмкіндік алады деп болжануда.
Шетелдің әлемдік музыкалық педагогикалық білім беру курсында музыкалық білім беру педагогикасында музыка сабақтарын өзінің дидактикалық мақсаты, мазмұны және оқыту әдістемесіне қарай түрліше жүйелеу ұсынылған. Соңғы жылдары педагогикалық технология идеясының жандануы, білім беру саласына ғылыми техникалық жетістіктердің ендірілуіне байланысты сабақ беруді жетілдіру, оны ұйымдастырудың тың жолдары іздестірілген.
музыканттың әртүрлі типтегі Музыкалық білім беру мекемелеріндегі педагогикалық қызметке жалпы дайындығын қалыптастыру.
Музыкатану ғылымының негізгі ұғымдары – әдістемелер мен теориялармен танысу. Осы өзекті мәселелеріне, музыкалық орындаушылық тарихы мен теориясына, қазіргі музыкалық педагогикаға, әдістемеге қатысты тың ақпараттарды үйрену. Шығармашылық адамның дамуы тұрғысында музыка ғылымындағы жаңа бағыттарды меңгеру арқылы сауаттылыққа баулу. Заманауи бағыт мәселелерін саралай отыра, магистранттың болашақ сол мәселелерді шешуіне бағыттау. Жас ғалым тәрбиелеудегі сапалы білімді меңгерту.
музыкалық қызметтің дамуын зерттейтін пән ретінде музыкаланудың даму перспективасы мен мәнін ашу. Музыкалық ойдың даму тарихы мен теориясының өзара әрекеттесуін көрсету.
Зерттеу практикасынан өту барысында магистрант ғылымның теориялық, әдістемелік жетістіктерін зерделейді, зерттеу объектісін бағалайды, проблемаларды сипаттайды. Зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті дереккөздерді зерттейді. Магистрант эксперимент жүргізеді, жұмыстың эксперименттік бөлігінің нәтижелерін талдайды, практика туралы есеп дайындайды. Кафедраның ғылыми-әдістемелік семинарларына, әртүрлі деңгейдегі дөңгелек үстелдер мен конференцияларға, студенттердің практикалық сабақтарына арналған материалдарды әзірлеуге қатысады. Өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын көрсетеді.
Зерттеу практикасының мақсаты бағыт бойынша білім беру бағдарламасына сәйкес келетін психологиялық - педагогикалық ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттарына баса назар аудару арқылы студенттердің кәсіби дайындық пәндерін меңгеру барысында алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын тереңдету және бекіту болып табылады.
Магистранттың тағылымдама процесінде теориялық дайындық нәтижесінде алынған кәсіби білім, білік, дағды, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде практикалық тәжірибені пайдалану қалыптасады. Магистрант зерттеу тақырыбы бойынша талдау жұмыстарын жүргізеді, ғылыми конференцияларға, семинарларға, дөңгелек үстелдерге қатысады. Диссертация тақырыбы бойынша кеңес беруді қамтиды. Ғылыми-зерттеу сипатындағы практикалық жұмыстарды жүргізу дағдыларын көрсетеді. Бағдарлама, жарияланым, күнделік жазбалар, атқарылған жұмыс туралы есеп жазу дағдыларын меңгереді.
Семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты магистрантты дербес ғылыми-зерттеу жұмысына дайындау болып табылады, оның негізгі нәтижесі магистрлік диссертацияны жазу және сәтті қорғау, сондай-ақ шығармашылық ұжым құрамында ғылыми зерттеулер жүргізу болып табылады.
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Қорытынды аттестаттау ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистратураның білім беру бағдарламасының жалпы көлемінен кемінде 12 академиялық кредитті құрайды және магистрлік диссертацияны (жобаны) жазу және қорғау түрінде жүргізіледі.