Педагогика және психология кафедрасы білім беру саласында жоғары білікті мамандарды даярлауды жүзеге асырады. Бакалавриат білім беру бағдарламалары: 6В01101-Педагогика және психология, 6В03102-Психология, 6В01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу, 6В01301-Бастауышты оқыту педагогикасы және әдістемесі. Магистратура: 7М01101-Педагогика және психология, 7М03101-Психология, 7М01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу; 7М0130-Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі.
1. Студенттер мен магистранттарды оқыту процесі жаңа ақпараттық құралдар мен технологияларды қолдану негізінде жүзеге асырылады. 2. Білім беру ұйымдарымен бірігіп жұмыс істеу мақсатында оқу-тәрбие үрдісін жобалау, білім алушылардың әлеуметтік дамуы мен жеке ерекшеліктерін психологиялық-педагогикалық зерттеу; білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, түзету-дамыту бағдарламаларын жасау.
ТолығырақХалықаралық, аймақтық ғылыми-зерттеу жобаларына қатысу және жүзеге асыру, студенттер және магистранттармен бірлескен жобаларды дайындау, халықаралық, республикалық ғылыми-практикалық конференцияларды ұйымдастыру және қатысу, халықаралық ынтымақтастықты дамыту; білім алдушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысуын белсендіру.
ТолығырақПедагогика және психология кафедрасы келесі бағыттар бойынша тәрбие жұмысын жүзеге асырады: патриоттық тәрбие, құқықтық тәрбие, рухани-адамгершілік тәрбие, салауатты өмір салтын қалыптастыру, экологиялық және еңбек, отбасылық тәрбие, көпмәдениетті, зияткерлік тәрбие, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, діни тәрбие, студенттердің шығармашылық белсенділігін жүзеге асыру.
Толығырақ7M01101 - Педагогика және психология
М001 Педагогика және психология білім беру бағдарламаларының тобы 7М01 Педагогикалық ғылымдар білім беру саласына кіреді
Білім беру бағдарламасы 7М01101 - Педагогика және психология, Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті жүзеге асырады, гуманитарлық факультеттің педагогика және психология кафедрасының профессорлық -оқытушылық құрамы аймақтық еңбек нарығының қажеттіліктерін ескере отырып, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативтік құжаттарының талаптары және оқу процесін ұйымдастыруға арналған құжаттар жүйесі болып табылады. 7M01101 - Педагогика және психология білім беру бағдарламасы түлекке қажет негізгі құзыреттіліктерді қалыптастырудың жаңа тәсілін ұсынады және ғылыми -зерттеу мен оқу -ағарту, ұйымдастыру -басқарушылық, сараптамалық және аналитикалық жұмыстарды орындауға дайындалуға бағытталған. . Білім беру бағдарламасы мүдделі тараптардың қажеттіліктерін қанағаттандыратын мамандарды дайындаудың құзыреттілік үлгісі негізінде әзірленген. Бұл модель түлектердің негізгі құзыреттіліктерінің сипаттамасы, олардың дайындық деңгейі мен нақты кәсіби функцияларды орындауға дайындығы. Осы ЕП сәйкес оқушылардың оқу іс -әрекетін ұйымдастыру оқу процесін жоспарлау, білім мазмұны, оқу сабақтарын өткізу әдістерін таңдау, студенттердің өзіндік жұмысы, олардың оқу жетістіктерін қорытынды бақылау формалары арқылы жүзеге асады. . Бұл білім беру бағдарламасын жүзеге асыруға ҚР жетекші жоғары оқу орындарында да, шетелде де біліктілікті арттыру курстары мен тағылымдамадан өткен оқытушылар тартылады.
Ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистрлерді даярлау бойынша білім беру процесінің аяқталуының негізгі критерийі білім алушылардың теориялық оқытудың кемінде 84 кредитін, соның ішінде 6 кредит педагогикалық практика, 9 кредит зерттеу практикасы, сондай-ақ тағылымдамадан өтуді және магистрлік жобаны орындауды қоса алғанда, магистранттың ғылыми -зерттеу жұмысының кемінде 24 кредитін, қорытынды аттестацияның кемінде 12 кредитін игеру болып табылады. Барлығы 120 кредит.
2 жыл
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.
Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.
Магистратурада "Шет тілі (Кәсіби)" пәнін оқытудың мақсаты болашақ магистрдің кәсіби қызметінде тілді белсенді меңгеру дағдылары мен іскерлігін одан әрі дамыту негізінде шет тілінде білім берудің халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі тереңдету болып табылады.
Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.
магистранттарда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясын (теориясын) терең түсінуге негізделген пәнаралық дүниетанымды қалыптастыру.
6205 PT (PP) Педагогикалық тәжірибе
Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.
Пәнді игерудің мақсаты-жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру процестерін басқару принциптерін игеру және білім беру процесін басқару мен ұйымдастыруда заманауи технологияларды игеру.
6205 PT (PP) Педагогикалық тәжірибе
Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.
"Басқару психологиясы" пәнінің мақсаты қазіргі жағдайда психикалық құбылыстар жүйесі, мінез- құлықтың психологиялық айнымалылары және адамның саналы қызметі туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыру болып табылады және магистранттарда алынған психологиялық білімді білім беру қызметінде қолдану дағдыларын қалыптастыруға мүмкіндік береді
6304 ZhBZT Жобаларды басқарудың заманауи технологиялары
7305 KP Көшбасшы психологиясы
Практика студенттің теориялық дайындығын бекітуге және тереңдетуге және кәсіби қызмет саласында практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Білім беру қызметінің нормативті кқұжаттарының құрылымы мен мазмұнын зерттеу. Магистрант университеттің жетекші оқытушыларының пәндерді оқыту тәжірибесін зерттейді. Оқу материалын таңдау және аудиториялық оқу сабақтарын ұйымдастыру дағдыларын көрсетеді. Оқытудың заманауи әдістері мен формаларын қолдану дағдылары қалыптасады. Педагогикалық тәжірибе магистранттың педагогикалық іс-әрекетіне шығармашылық көзқарасты және оқу-әдістемелік іс-әрекетке дайындауды қалыптастырады.
жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық, басқарушылық, жобалық қызмет түрлерімен танысу және оқу процесін ұйымдастыруда осы қызмет түрлерін жүзеге асыру тәжірибесін алу; магистранттарда жалпы мәдени, кәсіби құзыреттер мен жеке қасиеттер жүйесін қалыптастыру; кәсіби педагогикалық ойлауды қалыптастыру.
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
7301 PNOZK Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
6204 BP Басқару психологиясы
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhII (PP) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Менеджмент салалары және кросс-мәдени зерттеу кезеңдері туралы кәсіби білімді санаттау; аналитикалық-болжамдық іс-әрекетте жүзеге асыруда өзін-өзі талдауды және өзін-өзі түзетуді меңгеру.
Бұл курс инновациялардың стратегиялық және ұйымдардың жедел жоспарындағы маңыздылығын түсінуге бағытталған. Курс барысында инновациялардың стратегиялық жағынан да, ұйым ішінде де маңыздылығы туралы түсінік қалыптастыруды зерттейді. Инновацияларға деген процестік көзқарас жарияланып, инновациялық процестің кезеңдері және олардың білім беру процесіне әсері қаралатын болады. Магистранттар қазақстандық мектепті жаңғыртудың қозғаушы күші болып табылатын білім берудегі инновациялық үдерістермен танысады.
білім беру жүйесінде инновациялық қызметті жүзеге асыруға бакалавриат дайындығын қалыптастыру.
7307 PMA Психологиядағы математикалық әдістер
7309 BBPD Білім берудегі психологиялық диагностика
7301 PNOZK Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
Курстың мазмұны операциялар мен ресурстарды басқарудың бір түрі ретінде коммерциялық менеджменттің ғылыми-практикалық мәселелерін қарастырады. Курстың мазмұны ресурстарды басқарудың ерекшеліктерін, олардың алмасуын жоспарлау мен ұйымдастыруды зерттеуге мүмкіндік береді, коммерциялық қызмет әдіснамасы, құралдар, әдістер, функциялар, коммерциялық менеджменттің заманауи технологиялары; ақпараттық ағындардың қозғалысын басқару мәселелеріне ерекше назар аударылады. Ұжым мен команда жұмысын ұйымдастыру; кәсіби қызмет барысында әріптестермен, басшылықпен, клиенттермен өзара іс-қимыл жасау дағдыларын меңгереді.
материалдық өндіріс саласындағы коммерциялық қызметті басқарудың функциялары мен әдістері және қолдану мүмкіндіктері туралы теориялық және практикалық тәжірибені жалпылау тәжірибедегі ғылыми тәсілдер.
6304 ZhBZT Жобаларды басқарудың заманауи технологиялары
6303 GZZhAZh Ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы академиялық жазылым
6302 Akm Акмеология
7305 KP Көшбасшы психологиясы
Пән қазіргі мәдени және этникалық психология әдіснамасындағы айырмашылықтарды зерттеуге бағытталған. Зерттеудің негізгі тәсілдері, бағыттары, талаптары талданды. Әлеуметтік қабылдау, топтар арасындағы және этносаралық қатынастар, алалаушылық, кемсітушілік саласындағы эксперименттік әдістер егжей-тегжейлі сипатталған. Кросс-мәдени және этникалық психологияға ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылардың өз дағдылары мен біліктерін сипаттауға, көрсетуге, жинақтауға, түсіндіруге, жүйелеуге арналған психологиялық әдістемелердің кең жиынтығы ұсынылған.
этнопсихологиялық және мәдениетаралық зерттеулер саласында әртүрлі этностардың мәдениетаралық өзара әрекеттестігі мен ынтымақтастығы жағдайында адам тұлғасына тұтас көзқарасты қалыптастыру үшін теориялық және практикалық әдістерді қолдана алатын жоғары білікті мамандарды ғылыми негізделген даярлауды қамтамасыз ету топтар.
6303 GZZhAZh Ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы академиялық жазылым
6302 Akm Акмеология
7301 PNOZK Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
Пән мәдени-тарихи және іс-әрекет тәсілінің психологиялық-педагогикалық негіздерін зерделеуге бағытталған. Магистранттар қазіргі білім беру практикасы жағдайында әдістемелік аспектілерді жүйелеп, теориялық тәсілдерді қолдана және жүзеге асыра алады. Олар жүйелі және белсенді тәсіл негізінде білім беру ұйымының модельдері туралы классификациямен танысады. Курс барысында магистрант проблемалық жағдайларға сыни талдау жүргізуге , нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіби қызметін оңтайландыруға дайын болады.
магистранттардың мәдени-тарихи және іс-әрекеттік психологиясының әдіснамалық және теориялық негіздерін игеруі.
6303 GZZhAZh Ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы академиялық жазылым
6302 Akm Акмеология
7301 PNOZK Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
Оқу курсының мазмұны менеджменттің ғылыми мектебі, мақсаттары, міндеттері, басқару принциптері сияқты менеджменттің маңызды сипаттамаларын зерттеуге бағытталған. Басқарудың сандық, жүйелік және ситуациялық тәсілдерінің сипаттамаларын зерттеуге ерекше назар аударылады. Басқару қызметінің әдіснамасы, басқару қызметінің құралдары, әдістері, функциялары, заманауи технологиялары мәселелері қарастырылады. Магистранттар адам мінез-құлқының себептерін зерттеуге және диагностикалауға; басқарушылық шешімдер қабылдауға; басқару құрылымын талдауға дайын болады.
"Менеджмент" пәнін меңгерудің мақсаты студенттердің менеджмент саласында қажетті психологиялық білім алуы, студенттерде басқарушылық қызмет мәселелерін шешу саласындағы тұлғааралық өзара іс-қимылдың басқарушылық мәдениетінің психологиялық негіздерін қалыптастыру болып табылады.
6304 ZhBZT Жобаларды басқарудың заманауи технологиялары
6303 GZZhAZh Ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы академиялық жазылым
6302 Akm Акмеология
7305 KP Көшбасшы психологиясы
Курс білім беру менеджерінің кәсіби құзыреттілігін арттыру, отандық және шетелдік платформаларда даярлау ерекшеліктерін зерделеуді көздейді, білім беру сапасын арттыруға бағдарлана отырып, көшбасшылық, басқарушылық қабілеттерін дамытуды көздейді. Курс менеджердің кәсіби қасиеттерін қалыптастыруға және жеке өсуді арттыруға ықпал етеді. Магистранттар ұйымның қызметін жоспарлауды және оның басқару құрылымының тиімділік шарттарын анықтауды үйренеді; менеджердің кәсіби құзыреттілігі мен педагогикалық ұжымды басқару құрылымын талдай алады.
магистранттардың білім беруде менеджмент туралы әдістемелік білімдерді меңгеруі, практикалық дағдыларымен білім беру аймағындағы практикалық қызметте менеджмент әдістерімен құралдарын қолдану іскерліктерін қалыптастыру.
6304 ZhBZT Жобаларды басқарудың заманауи технологиялары
6303 GZZhAZh Ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы академиялық жазылым
6302 Akm Акмеология
7305 KP Көшбасшы психологиясы
Курстың бағдарламасы білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігінің негіздері туралы түсінік беруге бағытталған; ұғымдарды зерттеу: психологиялық зорлық-зомбылық, эмоционалды әл-ауқат. Мазмұнда қоршаған ортаның психологиялық қауіпсіздігінің қауіптері мен қауіп-қатерлерін жіктеу мәселелері қарастырылады; білім алушылар диагностика жүргізуді, жайлы ортаны қалыптастыру бойынша тренинг бағдарламаларын құруды үйренеді, оқытудағы бұзылулардың себептерін анықтай алады. Курстың мақсаты психологиялық қауіпсіздікті қолдау бойынша практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру болып табылады
психологиялық қауіпсіздікті қолдау бойынша практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру.
7307 PMA Психологиядағы математикалық әдістер
7309 BBPD Білім берудегі психологиялық диагностика
7301 PNOZK Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
Курс этнопсихологиядағы эксперименттік және мәдениаралық зерттеулер туралы қазіргі заманғы ғылыми көзқарасты қалыптастыруға бағытталған; магистранттар мәдениеттің негізгі психикалық құбылыстарға қалай әсер ететінін анықтауға, әртүрлі мәдени топтардағы психологиялық құбылыстар мен процестерді бір-бірімен салыстыру және салыстыру арқылы талдауға үйренеді. Магистранттар әлеуметтік-этникалық мәселелерді бағдарлай және шеше алады, этникалық және психологиялық сипаттамаларын анықтау үшін әртүрлі этникалық топтардың ерекшеліктерін зерттеу үшін тәжірибелік және кросс-мәдени зерттеулер жүргізе алады.
ғылыми-негізделген жоғары білікті мамандар дайындауды, пәнаралық салада этнопсихология және кроскультурлы зерттеу жұмыс жасай алу қабілетін қамтамасыз ету, түрлі этникалық топ және мәдениеттің өзара әрекеттесуі мен өзара әсер ету жағдайында дамитын адам психологиясы туралы интегративті білімін құру үшін әртүрлі психологиялық теория мен практикалық әдістерін қолдану.
6303 GZZhAZh Ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы академиялық жазылым
6302 Akm Акмеология
7301 PNOZK Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
Курс магистранттарды психологтың этикалық нормалары мен жұмыс принциптерін білуге тартуға бағытталған, магистранттар психологтардың заманауи кодексімен танысады. Курста ұйым қызметінің этикасы, психологтың кәсіби қызметіндегі этиканың рөлі мәселелеріне назар аударылады. Курс аяқталғаннан кейін магистрант этикалық кодекстерді талдауды үйренеді; психолог қызметінің этикалық компонентін анықтай алады; жеке және топтық мәселелерді шешу үшін дәстүрлі этикалық және заманауи әдістер мен технологияларды қолдана алады.
коммуникация саласында гуманитарлы технологияларды меңгерген магистрантты дайындау, индивид, топтар, қоғам деңгейлерінде тұлғааралық және әлеуметтік өзара әрекеттесу саласында білімдері мен іскерліктерін қалыптастыру.
Курс жеке тұлға мен қоғамның дамуына қажетті жетістіктер туралы ғылым ретінде акмеологияның негіздері туралы идеяларды қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, кәсіби дамудың дағдарыстары мен оларды жеңу факторлары ұсынылған. Курс нәтижесінде жеке және кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру шарты ретінде адамның акмеологиялық дамуы туралы идея қалыптасады. Пән магистранттарда кәсіби-тілдік шеберлікті дамыту мәселелерін талдауға рефлексивті-акмеологиялық көзқарасты қалыптастыруға ықпал етеді.
Магистранттерді акмеология ұғымымен адамның көп өлшемді жағдайы ретінде, АКМЕ дамуының құбылыстары туралы білім негіздерімен таныстыру.
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
6204 BP Басқару психологиясы
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
7306 PPPOA Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
7309 BBPD Білім берудегі психологиялық диагностика
Курста оқытушының жұмысындағы ақпараттық технологиялар қарастырылады, магистранттар күрделі шешімдер қабылдауға, ақпаратпен жұмыс істеуге, мәселенің әртүрлі аспектілерін талдауға үйренеді. Оқу пәнінің мазмұнына сәйкес электрондық оқыту құралдарының жиынтығын жасау, электрондық оқыту құралдарын әзірлеу дағдылары қалыптасады. Магистрант педагогикалық жобалауды жүзеге асыруға және жеке білім беру бағыттарын құруға дайын болады.
Педагогтардың ақпараттық құзіреттілігін жетілдіру, кәсіби әрекетінде бағдарламалық және жаңа технологияны қолдана білуге мақсатты түрде үйрену.
Пәнді оқу барысында мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тануы қалыптасады және өзіне және басқаларға құндылық қатынасын дамытады, курс өзінің ішкі әлемін түсінуге және педагогикалық кәсіби білім барысында өзінің даралығын түсінуге ықпал етеді. Педагогикалық кәсіптік таным барысында білім алушылар қарым-қатынас нысанында және білім алушының даралығы арқылы қалыптасатын дербес іс-әрекетке қабілетін меңгереді. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар педагогикалық іс-әрекеттерді рефлексия, мақсат қою арқылы модельдей алады.
жеке және әлеуметтік өмірдің гумандық мүмкіндік мағынасын ашу, өз бетімен өмірлік жолды таңдауда тұрақты мотивтерді қалыптастыру, интенсивті оқыту арқылы кәсіби өзін өзі бекітуге қол жеткізу.
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
6204 BP Басқару психологиясы
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
7306 PPPOA Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
7309 BBPD Білім берудегі психологиялық диагностика
Оқу курсы жеке қасиеттердің психоанализі мен диагностикасын зерттеуге, жеке тұлғаға тұтас көзқарасты қалыптастыруға және оның теориялық дамуына бағытталған. Жеке тұлғаны зерттеу құрылымындағы темперамент, мінез, эмоционалды және ерікті компоненттер ұғымдарының құрылымдық мазмұны қарастырылады. Жеке қасиеттердің жалпы сипаттамалары мен диагностикалық жүйелері, диагностикалық әдістерді құру әдіснамасы және жеке қасиеттерді диагностикалауды жүзеге асыру зерттеледі.
магистранттарға тұлғаның психикалық қасиеттерінің психодиагностикасының теориялық және әдістемелік негіздерін түсінуге, сонымен қатар практикалық негіздерімен танысуға көмектесу психодиагностика және негізгі психодиагностикалық әдістермен және әдістермен практикалық жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру.
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
7301 PNOZK Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
6204 BP Басқару психологиясы
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
Курс магистранттарда жеке тұлғаға бағытталған тәсіл негізінде педагогикалық қызмет саласындағы заманауи инновациялар туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Пән Жаңа педагогикалық жүйелерді модельдеу және авторлық жобаларды әзірлеу процестеріне қосу шарттарын қарастырады. Бұл пән педагогикалық технологиялардың негізгі теориялары мен ғылыми бағыттарын қамтиды; магистранттың дүниетанымын кеңейтеді, магистранттың танымдық қызметін жандандырады; теориялық білімді практикада қолдана білуге ықпал етеді.
қазіргі білім беру технологияларын қолданудың мәні, жобалау әдістері мен принциптері туралы тұтас көзқарасты меңгеру.
6206 PBMTKT Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
6303 GZZhAZh Ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы академиялық жазылым
6302 Akm Акмеология
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
Пән білім алушылардың ЖОО-дағы білім беру процесінің негізгі заңдылықтары, нысандары, әдістері, технологиялары туралы білімдерін қалыптастыруға ықпал етеді. Кәсіби даярлықтың, болашақ маманның қалыптасуы мен дамуының мәнін және жоғары мектеп оқытушысы қызметінің этикалық негіздерін түсінуді қалыптастырады. Курс болашақ мамандардың құзыреттілігін қалыптастыру тәсілі ретінде оқытудың интерактивті түрлерін зерделеуге бағытталған. Жоғары мектепте білім беру процесін қамтамасыз ететін негізгі әдістемелік құжаттарды өздігінен әзірлеу дағдыларын дамытады.
студенттерді ғылыми білімдер саласына қосу – жоғары мектеп педагогикасы, ЖОО білім беру үдерісін үйрену, ЖОО білім беру үдерісін дамыту және психологиялық-педагогикалық негізгі функциялаумен таныстыру.
6206 PBMTKT Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
6303 GZZhAZh Ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы академиялық жазылым
6302 Akm Акмеология
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
Курс білім алушыларды қазіргі педагогикалық және психологиялық ғылымның негізгі ережелерімен таныстыруға бағытталған. Білім алушы алған психологиялық-педагогикалық білімін кәсіби қызметінде пайдаланады. Пән ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша білімді меңгеруге, педагогикалық және психологиялық пәндердің оқу сабақтарын түрлі нысандарда ұйымдастыру және өткізу дағдыларын меңгеруге, білім алушылардың оқу нәтижелерін бағалау мен критерийлерін әзірлеуге ықпал етеді. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін қалыптастырады.
Магистранттарда ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру бойынша алған білімдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ педагогтарды, психологтарды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың заманауи технологияларымен, ЖОО-ның білім беру процесінде субъект-субъектілік өзара іс-қимылдың коммуникативтік технологияларымен таныстыру.
6206 PBMTKT Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
6303 GZZhAZh Ғылыми-зерттеу жұмыстарындағы академиялық жазылым
6302 Akm Акмеология
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
Курс девиантты мәртебенің санатына қол жеткізілген сенімге немесе мінез-құлыққа байланысты девиантты тұлғаның дамуын зерттейді. Девиантты жеке мінез-құлықтың психологиялық құрылымына көзқарастар қарастырылады: типология, қалыптасу және даму детерминанттары, девиантты мінез-құлықтың әртүрлі формаларының динамикасы, девиантты әрекеттердің салдары туралы сұрақтар қарастырылады. Олар диагностикалық құралдарды игереді, түзету, оңалту және оқыту бағдарламаларын қолданады.
магистранттарда қазіргі заманғы девиантологияның теориялық негіздерін, сондай-ақ тиімді болу үшін қажетті кәсіби маңызды біліктерді қалыптастыру девиантты мінез-құлықты диагностикалауды, алдын-алуды және түзетуді ұйымдастыру.
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
7301 PNOZK Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
6204 BP Басқару психологиясы
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
Білім берудегі қазіргі психологиялық диагностика жаңа теориялық және практикалық тәжірибенің тиімді игерілуін қамтамасыз етеді. Қазіргі қоғамдағы баланың психикалық және жеке дамуын диагностикалау тәжірибесімен таныстырады. Пән педагогикалық білім беру жүйесінде психологиялық диагностиканы практикалық қолданудың негізгі бағыттарын зерттейді. Білім беру ортасындағы психодиагностикалық қызметтің ерекшелігін түсіндіреді. Білім берудегі психодиагностикалық күйлердің түрлерін қарастырады. Психологиялық диагностикадағы қателіктердің объективті және субъективті себептерін түсінеді.
Бұл курстың мақсаты-жоғары және кәсіби білім беруді психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы диагностикалық құзіреттіліктерді жүзеге асыру, негізгі психикалық құбылыстар саласында жалпы идеялар мен дағдыларды қалыптастыру.
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
7301 PNOZK Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
6204 BP Басқару психологиясы
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
Осы пән аясында мансапты зерттеудегі психологиялық тәсілдер мен теориялық тұжырымдамалар қарастырылады. Білім алушылар келесі сұрақтармен танысады: мансап психологиясының пәні, мақсаттар мен міндеттері, персоналмен жеке жұмыс істеу ерекшеліктері. Курс барысында магистранттарда карьерлерді жіктеу, мансап құрылымы, мансап табыстылығының факторлары және мансаптық дағдарыс проблемалары туралы түсініктер қалыптастырылады. Қызметкерлерді іріктеудің, қызметкерлерді бағалаудың формалары мен әдістерін біледі, кәсіби жарамдылығын анықтайды.
кәсіби іс-әрекет адам жүйесіндегі өзара әрекеттің, өзара әсер ету, өзара қарым-қатынас теориялық ұғыну деңгейін жоғарлату, талдау әдісімен практиканы игеру, осы жүйедегі әртүрлі сферадағы қызметті бағалау және болжау.
6206 PBMTKT Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
6208 BMKB Білім беру менеджерінің кәсіби біліктілігі
6204 BP Басқару психологиясы
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
Бұл курс көшбасшылық мәселесі, көшбасшылықты зерттеудің негізгі тәсілдері, ғылым жүйесіндегі көшбасшылық тақырыбы мен рөлі туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған; табысты көшбасшыны дамытудың қозғаушы күштері мен шарттары мәселелері зерделенетін болады; көшбасшы тұлғасын дамыту психологиясы; магистранттар сабақ барысында ұйымдағы көшбасшыларға психологиялық кеңес беруді жүзеге асыру дағдыларына ие болады; алдын алу және бейімсіздік әдістерін қолдануды үйренеді.
іргелі зерттеулер, қолданбалы зерттеулер және көшбасшы психологиясының тәжірибесі саласындағы білім мен кәсіби құзыреттіліктер жүйесін қалыптастыру.
6206 PBMTKT Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
6208 BMKB Білім беру менеджерінің кәсіби біліктілігі
6204 BP Басқару психологиясы
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
Осы пән барысында магистранттар шағын топтардағы психологиялық тренинг; шағын топтардағы тренингтің мақсаттары, міндеттері мен принциптері, топтық әдістердің даму тарихы туралы жалпы түсінік алады. Психологиялық тренингті өткізудің әдістемелік тәсілдері мен құралдарының дағдыларын меңгереді; тренингтік жаттығуларды ұйымдастыра және өткізе алады. Пән психологиялық мәселелерді талдау және түзету дағдыларын қалыптастыруға, интерактивті әдістерді жүзеге асыруға бағытталған.
магистранттарға психологиялық тренинг түсінігі, міндеттері мен түрлері туралы ұғым қалыптастыру, психологиялық тренингтің шығу тарихы мен дамуымен таныстыру.
6206 PBMTKT Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
6208 BMKB Білім беру менеджерінің кәсіби біліктілігі
6204 BP Басқару психологиясы
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Аналитикалық, жоспарлау іс-әрекетін құру, жеке және ұжымдық ғылыми зерттеулерді модельдеу және олардың нәтижелерін практикада қолдану.
Бұл курс ұйымдастырушылық мінез -құлық, еңбек қатынастарының жүйелері мен процестері, адами ресурстарды жоспарлау, жалдау және іріктеу, өнімділікті басқару, оқыту және дамыту, еңбекті қорғау және қауіпсіздік, еңбекті ұйымдастыру, келіссөздер жүргізу және қақтығыстарды шешу және соңында білім беру мекемелерінде топ құру сияқты тақырыптарды зерттейді. Мұның барлығы сізге білім беру саласын (оданда басқа салаларды) табысты басқару үшін құнды білім мен дағдыларды береді.
- кәсіпорынның ресурстарын басқару саласы ретінде персоналды басқаруға оның қызметінің тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігінің басым дәрежеде жағдайын айқындайтын біртұтас көзқарас беру.
6206 PBMTKT Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
6204 BP Басқару психологиясы
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
6205 PT (PP) Педагогикалық тәжірибе
7306 PPPOA Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
7309 BBPD Білім берудегі психологиялық диагностика
Пәнді оқу ғылыми ойлауды дамытуға және зерттеу дағдыларын игеруге, академиялық мәтіндерді құру мен оның жұмыс істеуінің негізгі қағидаларымен танысуға ықпал етеді, білім алушылар әртүрлі әдістердің Тарихи түсіндірмелерін зерттеуді, талдауды, сондай-ақ жаңғыртуды үйренеді. Курс білім алушыларды түйіндеме, аңдатпа, ғылыми мақала, эссе, ғылыми баяндама, грантқа өтінім жазу тәсілдеріне дайындайды. Зерттеу әдістері мен стратегияларын таңдау қабілетін көрсетеді.
негізгі принциптерді игеру және оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерін құрудағы практикалық дағдыларды меңгеру.
6206 PBMTKT Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
6204 BP Басқару психологиясы
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
6205 PT (PP) Педагогикалық тәжірибе
7306 PPPOA Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
7309 BBPD Білім берудегі психологиялық диагностика
Курс психологиялық-педагогикалық заңдарды ғылыми зерттеудің ерекшеліктерін, магистранттың эксперименттік жұмысын жүзеге асыруға дайындығын, эмпирикалық материалдарды жинау үшін психологиялық зерттеу әдістерін өз бетінше қолдануды ашады. Магистранттардың ғылыми зерттеу мәдениетін дамытуға ықпал етеді. Пән психологиялық-педагогикалық білімді білім беру іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде қолдануға және психологиялық тұрғыдан ыңғайлы даму ортасын құруға бағытталған.
ақпараттық қоғамда өмір сүруге және өзін-өзі анықтауға қабілетті құзыретті тұлғаны қалыптастыруды анықтайтын, олардың ресурстық мүмкіндіктерін, ресурстары мен таңдаған өмірін жүзеге асыру жолдарын айқын көрсететін оқушылардың танымдық қызығушылықтарын, интеллектуалдық, шығармашылық және коммуникативті дағдыларын дамытуға көмектесетін әдістерді меңгеру жобалық және ғылыми-зерттеу қызметі нәтижесінде жол.
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
6204 BP Басқару психологиясы
6203 ZhMP Жоғары мектептің педагогикасы
6205 PT (PP) Педагогикалық тәжірибе
7307 PMA Психологиядағы математикалық әдістер
7309 BBPD Білім берудегі психологиялық диагностика
Магистранттың тағылымдама процесінде теориялық дайындық нәтижесінде алынған кәсіби білім, білік, дағды, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде практикалық тәжірибені пайдалану қалыптасады. Магистрант зерттеу тақырыбы бойынша талдау жұмыстарын жүргізеді, ғылыми конференцияларға, семинарларға, дөңгелек үстелдерге қатысады. Диссертация тақырыбы бойынша кеңес беруді қамтиды. Ғылыми-зерттеу сипатындағы практикалық жұмыстарды жүргізу дағдыларын көрсетеді. Бағдарлама, жарияланым, күнделік жазбалар, атқарылған жұмыс туралы есеп жазу дағдыларын меңгереді.
инновациялық жағдайларда дайындық бағыты бойынша күрделі ғылыми және жобалау-технологиялық міндеттерді шешумен байланысты ғылыми зерттеулерді өз бетінше жүзеге асыру қабілеті мен практикалық дағдыларын дамыту
Пәнді оқу білім алушыларда әдіснамалық мәдениет элементтерін, оның ішінде зерттеу қызметіне практикалық тапсырмаларды орындау бойынша құзыреттерді қалыптастыру мен дамытуға бағытталған. заманауи стандарттар, ғылыми зерттеулердің нормативтері, қағидаттары мен әдістерін; білім беру ұйымдарын даярлау саласындағы ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін зерделейді. Магистранттарда ұйымдағы ғылыми зерттеулерді, зерттеу жұмысының әдіснамасын түсінуге жалпы ғылыми көзқарас қалыптастыру.
білім беру ұйымдарында ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсыну және өңдеу нәтижелерін таныстыру процесін кешенді және жүйелі түрде түсінуді қалыптастыру.
6206 PBMTKT Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
6204 BP Басқару психологиясы
6205 PT (PP) Педагогикалық тәжірибе
7306 PPPOA Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
7309 BBPD Білім берудегі психологиялық диагностика
Курстың мазмұны басқару психологиясының теориялық негіздерін, психологиялық-педагогикалық өзара әрекеттесудің негізгі бағыттарын, әдістері мен құралдарын, негізгі психологиялық-педагогикалық технологияларды ұсынады. Курс басқару мәселелерін шешу процестерін зерттеу және тиімді шешім қабылдау шарттарын анықтау үшін қажет. Басқару мәдениетін тәрбиелейді және магистранттардың басқарушылық ойлауын дамытады. Магистранттарда мекеменің білім беру ортасына сараптама жүргізу, Кәсіби өзара әрекеттесу стилін жақсарту бойынша барлығына ұсыныстар әзірлеу дағдылары қалыптасады.
магистранттарда психологиялық-педагогикалық білімдер жүйесін психология саласындағы басқару іс-әрекеттің психологиялық аспектілерін, басқарушылық шешімдерді қабылдау және басқару, іріктеу, орналастыру және білім беру жүйесінде жетекшілерді және персоналды аттестациялау
6206 PBMTKT Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
6204 BP Басқару психологиясы
7306 PPPOA Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
7309 BBPD Білім берудегі психологиялық диагностика
Курс магистранттардың белгілі бір ұлттық стандартқа сәйкес жобаларды басқару әдістерін, құралдарын, техникаларын және құзыреттерін зерттеуге бағытталған. Магистранттар жоспардың анықтамасын талдай алады, жоспардан тәуекелдер мен ауытқуларды азайтады, өзгерістерді тиімді басқарады (технологиялық, функционалды басқарудан, қызмет көрсету деңгейін басқарудан айырмашылығы). Кәсіби салалардағы жобаларды басқару мәселелері қаралатын болады. Олар техникалық және басқару әдістерін біріктіретін жоба өнімін құру мүмкіндігіне ие болады.
жобаларды басқару бойынша мамандардың құзыреттіліктерінеқойылатын талаптарға сәйкес магистранттарды дайындау және жобалық іс-әрекеттердің заманауи тенденциялары мен технологиялары.
6206 PBMTKT Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
6204 BP Басқару психологиясы
7306 PPPOA Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
7309 BBPD Білім берудегі психологиялық диагностика
Курс сапалы бәсекеге қабілетті білім алуға бағытталған және жетістікке жетудің маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Курс білім беру сапасын басқару бойынша теориялық және практикалық білімнің негізін қалайды, магистранттарды қазіргі жағдайда білім беру сапасын басқаруды кешенді бағалаудың нақты әдістерімен қамтамасыз етеді. Магистранттар білім беру сапасын басқарудың негізгі механизмдері мен процестерін меңгереді, білім беру сапасын басқару саласындағы нормативтік құжаттаманы меңгеретін болады.
менеджмент сапасының теория және практиканың негізгі жетістіктерімен таныстыру
6206 PBMTKT Психология және білім берудегі мәдени, тарихи және қызметтік тәсілдемеле
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
6204 BP Басқару психологиясы
7306 PPPOA Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
7309 BBPD Білім берудегі психологиялық диагностика
Курс магистранттарда негізгі сала ретінде жеке айырмашылықтардың дифференциалды психологиясының мазмұны туралы білім жүйесін қалыптастырады. Жеке ерекшеліктерді қалыптастыру және дамыту заңдарын іске асыру бойынша теориялық және практикалық міндеттерді шешу дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Дифференциалды психологиялық зерттеудің негізгі әдістеріне, даралық проблемаларына жүйелік тәсіл принциптері мен әдістеріне қызығушылықты дамытады.
адамдар арасындағы индивидуалды және типологиялық айырмашылықтар туралы ғылыми-теориялық идеялар саласында дифференциалды психология туралы түсініктерді қалыптастыру; осы айырмашылықтардың себептері, көздері және салдары.
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
7301 PNOZK Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhII (PP) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Курс ғылыми зерттеулер, заманауи ғылымның әдіснамалық принциптері мен ерекшеліктері,негізгі операциялар, ғылыми зерттеу жүргізудің практикалық әдістері мен әдістері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді.Ғылыми ізденіс, талдау, эксперимент жасау дағдыларын, ғылыми деректерді жинау және өңдеу әдістерін меңгеруге бағытталған. Математикалық статистиканың негізгі принциптері мен ережелерін білу қажет, бұл педагог-психологқа зерттеу барысында алынған деректерді талдау мен түсіндіруді сауатты жүргізуге мүмкіндік береді.
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттың эксперименттік зерттеудің негізгі құралдарын игеруі; психологиялық экспериментті ұйымдастыру және жоспарлау.
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
7301 PNOZK Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhII (PP) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Магистранттың тағылымдама процесінде теориялық дайындық нәтижесінде алынған кәсіби білім, білік, дағды, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде практикалық тәжірибені пайдалану қалыптасады. Магистрант зерттеу тақырыбы бойынша талдау жұмыстарын жүргізеді, ғылыми конференцияларға, семинарларға, дөңгелек үстелдерге қатысады. Диссертация тақырыбы бойынша кеңес беруді қамтиды. Ғылыми-зерттеу сипатындағы практикалық жұмыстарды жүргізу дағдыларын көрсетеді. Бағдарлама, жарияланым, күнделік жазбалар, атқарылған жұмыс туралы есеп жазу дағдыларын меңгереді.
Семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты магистрантты дербес ғылыми-зерттеу жұмысына дайындау болып табылады, оның негізгі нәтижесі магистрлік диссертацияны жазу және сәтті қорғау, сондай-ақ шығармашылық ұжым құрамында ғылыми зерттеулер жүргізу болып табылады.
6401 TOMDOKMGZZhIII (PP) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
Пән психологиялық заңдарды, негізгі ұғымдарды, статистиканың санаттарын, ресми статистикалық мәліметтерді алу көздерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар эксперименттік жұмыстарды жүзеге асыруға, психологиялық зерттеу әдістерін өз бетінше пайдалануға және эмпирикалық материалдарды жинауға дайын болады. Магистранттар психологиялық эксперимент процедурасының заманауи ерекшеліктерін игереді, жіктеу және топтастыру белгілерін белгілей алады, эмпирикалық және эксперименттік мәліметтерді жинай алады, оларды бастапқы өңдеу мен талдауды жүзеге асыра алады.
мамандық бойынша оқыту үшін қажет базисті білімдермен беру, практикада статистикалық әдіснамаларды қолдану дағдысы мен іскерлігін жасау.
6208 BBIP Білім берудегі инновациялық процестер
7301 PNOZK Психология негіздері бойынша оқушылардың зерттеу қызметі
7308 ZT (PP) Зерттеу тәжірибесі
6401 TOMDOKMGZZhII (PP) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы II
Зерттеу практикасынан өту барысында магистрант ғылымның теориялық, әдістемелік жетістіктерін зерделейді, зерттеу объектісін бағалайды, проблемаларды сипаттайды. Зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті дереккөздерді зерттейді. Магистрант эксперимент жүргізеді, жұмыстың эксперименттік бөлігінің нәтижелерін талдайды, практика туралы есеп дайындайды. Кафедраның ғылыми-әдістемелік семинарларына, әртүрлі деңгейдегі дөңгелек үстелдер мен конференцияларға, студенттердің практикалық сабақтарына арналған материалдарды әзірлеуге қатысады. Өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын көрсетеді.
Зерттеу практикасының мақсаты бағыт бойынша білім беру бағдарламасына сәйкес келетін психологиялық - педагогикалық ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттарына баса назар аудару арқылы студенттердің кәсіби дайындық пәндерін меңгеру барысында алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын тереңдету және бекіту болып табылады.
6401 TOMDOKMGZZhIII (PP) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
Магистранттың тағылымдама процесінде теориялық дайындық нәтижесінде алынған кәсіби білім, білік, дағды, ғылыми зерттеулер жүргізу кезінде практикалық тәжірибені пайдалану қалыптасады. Магистрант зерттеу тақырыбы бойынша талдау жұмыстарын жүргізеді, ғылыми конференцияларға, семинарларға, дөңгелек үстелдерге қатысады. Диссертация тақырыбы бойынша кеңес беруді қамтиды. Ғылыми-зерттеу сипатындағы практикалық жұмыстарды жүргізу дағдыларын көрсетеді. Бағдарлама, жарияланым, күнделік жазбалар, атқарылған жұмыс туралы есеп жазу дағдыларын меңгереді.
Семестрдегі ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты магистрантты дербес ғылыми-зерттеу жұмысына дайындау болып табылады, оның негізгі нәтижесі магистрлік диссертацияны жазу және сәтті қорғау, сондай-ақ шығармашылық ұжым құрамында ғылыми зерттеулер жүргізу болып табылады.
6401 TOMDOKMGZZhIII (PP) Тағылымдамадан өту мен магистрлік диссертацияны орындауды қамтитын магистранттың ғылыми-зерттеу жұмысы III
Модуль бойынша оқыту нәтижелері
Қорытынды аттестаттау ғылыми-педагогикалық бағыттағы магистратураның білім беру бағдарламасының жалпы көлемінен кемінде 12 академиялық кредитті құрайды және магистрлік диссертацияны (жобаны) жазу және қорғау түрінде жүргізіледі.